Wat je even kwijt wil #41

Tot je knie kan ik me nog wel voorstellen, genoeg andere jassen met die lengte. Maar tot je enkels lijkt me eeeecht onhandig

Lijkt me heerlijk, rondlopen in een slaapzak. Ik teken ervoor

4 likes

Ik denk er ook regelmatig aan hoe lekker het zou zijn als ik gewoon een deken mee kon/mocht nemen naar mijn werk

1 like

Ik werkte een paar jaar geleden op een kantoor waar de verwarming in de winter niet goed werkte en iedereen kreeg een eigen dekentje hahah heerlijk

3 likes

Heb gewoon hoofdpijn van het werken pff

Ik had bij mijn vorige baan een dekentje op kantoor. Was echt top. Collega’s kwamen ook af en toe m’n dekentje halen als ze helemaal verkleumd waren haha

2 likes

Ooo dat is echt chill.

Nu moet ik denken aan die van tell sell

hqdefault

15 likes

Ik ben gister thuis gekomen van een weekje vakantie en voel me nu helemaal ontheemd. Terwijl we niet eens zoveel boeiends gedaan hebben, gewoon, een week wandelen en wijn drinken in Oostenrijk. Heb een limoncello spritz voor mezelf gemaakt, maar zelfs die smaakt me niet

1 like

Mijn vriend en ik zijn op vakantie en de hotelkamer is zooo klein haha. Ik kan niet eens mijn koffertje openen en de wc is ook mega dichtbij dus nu voelen we ons heel opgelaten als we moeten poepen :poop:. Je hoort ook echt alles. We zijn hier toch niet veel dus het maakt niet zo veel uit verder

1 like

Ik heb een uit-knop voor mijn brein nodig.
Of een cursus los laten.

2 likes

Woehoe geen corona. Ik mag weer naar buiten :tada:

32 likes

Is iemand de docu noodweer aan het kijken of gekeken? Ik snap niks van het verhaal van die vrouw

Ik heb mn vriendinnen uitgenodigd voor een feestje en niemand reageert, haha so sad.

Wat snap je niet?

Man man man

Ik kon mn scharrel/date een dag niet bereiken, blijkt dus dat die vast heeft gezeten. Tot zover mijn top keuze in mannen :+1::+1:

9 likes

Uitleg bitte

Verdacht van heling
Edit: maar hij heeft het natuuuurlijk niet gedaan

5 likes

Wat heeft zij gedaan? Ik snapte gewoon niet wat ze zei. Heb net op nu.nl gekeken maar ze is hard achteruit gereden ofzo?

Oh boefje

Jaa eikel :woman_facepalming:

1 like