Concentratie vandaag is gewoon helemaal niets. Eerste dag thuiswerken en ben het nu al weer helemaal zat.
Ik heb megakeelpijn en hoest me een ongeluk en ik wil juist graag een test, maar ik kan mijn huisarts niet bereiken (niet in NL, hier moet je je huisarts bellen). Normaal ga ik er altijd gewoon heen en wacht dan een uurtje tot ik aan de beurt ben, maar met deze klachten mag dat nu (terecht) niet. Maar nu zit ik thuis maar de hele tijd te bellen en krijg telkens de voicemail dat ze te druk zijn om de tel op te nemen en ik het later nog eens moet proberen… Ik wil gewoon daarheen, test en dan mijn bed in, want ik voel me bagger. Denk overigens dat ik gewoon verkouden ben, want snotter ook als een malle, maar wil gewoon zo’n test zodat ik dan als ik me wat beter voel gewoon weer naar kantoor kan want ik wil niet meer thuiswerken…
Logens mij kan die rits vanaf de onderkant ook een stukje open/omhoog.
Haha ja, ik heb mijn zusje ook gedwongen de film met me te kijken zodat ik mijn nieuwe liefde kon delen. En gelukkig vond ze het ook geweldig haha
Deze dag valt me ook zwaar. Heb nu weliswaar goed geslapen maar al de hele dag buikpijn. Kan je buikpijn krijgen van een te strak zittende skinny jeans?
Vanaf gisteravond 18.30 uur onderweg en we moeten nog een uurtje. Ik wil zo graag slapen.
Zeker weten! Zeker als die knoop zo lekker in je buik steekt.
Hmm ik ga de rest van de werkdag maar even met de knoop open achter m’n bureau doorbrengen denk ik
Hahah snap ik hoor! Zeker als je zit kan dat op een gegeven moment echt zorgen voor buikpijn. Wat ook helpt is een elastiekje gebruiken om de uiteindes wat bij elkaar te houden.
CV is helemaal ready to go. Eindeloos zoeken naar vacatures kan beginnen
Gaat je vast lukken! Ik weet niet in welke branche je gaat zoeken maar als het weer iets met mode is zou ik je sowieso aannemen (afgaande op je oufits en stijlgevoel in What are you really wearing today)
Ik vond deze zo schattig. En moest aan het forum denken. Iemand behoefte aan een schattige slootwater maker? Bij de zeeman!
Ik heb last van hooikoorts en altijd chronisch snotterig. Nu ben ik sinds vanacht ineens weer strontverkouden. Ga ik een afspraak maken voor coronatest nummer 4? De eerste 3 waren negatief.
Onze kater die normaal alles vreet wat los en vast zit wil al een paar dagen amper eten. Zelfs natvoer of snoepjes moet hij niet
Wow, mijn shein bestelling is gewoon nu al binnen. Had 26 augustus besteld. en alles past. Yesss echt een lekker gevoel dat alles eens begint te passen in plaats van alles iedere keer retour moet.
Ik heb vanochtend voor het eerst weer fysiek 3 uur colleges gehad en ben helemaal kapot. Twijfel of ik een dutje ga doen
Ik weet dus nooit of ik deze site kan vertrouwen. Maar het gaat dus schijnbaar goed? Zie vaak leuke dingen voorbij komen!
Wat ik doe is vooral kijken naar de reviews en foto’s van mensen die uploaden.
Nu was er 1 trui zonder foto en die maar op de gok besteld. Komt goed overeen!
@turbs nog even een extra tag ter update; het is sowieso meestal wel een gokje met Shein of het oke is. hoe het valt, materiaal etc. Vorige keer had ik een shirt wat leek op een badpak stof.
Oh god altijd als het weer veranderd en het herfst word voel ik me een beetje meh snotterig enzo. Normaal geen probleem gewoon ff paar x neus snuiten beetje zielig doen en klaar. Maar nu met die schijt corona voel ik me een crimineel.
Dat wist ik ook nooit, maar ik heb vorige week mijn allereerste bestelling van Shein binnengekregen en ben er zooo blij mee Scheelt ook dat een vriendin van me het betreffende kledingstuk al had dus ik wist hoe de kwaliteit was etc. En ik kreeg mijn bestelling echt super snel binnen. Ik kijk verder ook naar de reviews en foto’s van andere mensen.