Wat je even kwijt wil #41

ik wil dit!!!

EDIT: Ik krijg er nu al reclame voor op Insta

1 like

Whaaaaaaaaaaaa dit is mijn eerste werkdag in hele lange tijd en ik heb er serieus buikpijn van, voor.geen meter geslapen en ik zit al helemaal klaar om te gaan terwijl ik pas over 40 minuten hier weg hoef :sweat_smile::kissing_heart::sweat_smile:

1 like

Wow respect, ik moet ook over 40 min de deur uit en ik zit nog in mn pyjama te ontbijten en beetje doods voor me uit te staren.

Heel veel plezier op je eerste werkdag!

2 likes

Hahaha ik over een week waarschijnlijk ook weer hoor :joy:

2 likes

ik krijg altijd mad statisch haar van mn rip off snuggie, is dat met de echte minder?

1 like

Sorry late reactie maar ik zou gaan voor een powerline-adapter, niet voor een WiFi repeater. Het signaal moet in de kamer waar je de WiFi repeater plaatst namelijk sterk genoeg zijn. Bij een powerline-adapter hoeft dat niet.

2 likes

Albert Heijn zou vandaag tussen 8:00 en 14:00 de boodschappen bezorgen. Ze stonden net om 8:05 aan de deur, dus toen snel mijn bed uitgerend. Nu wel fijn de boodschappen in huis

Succes!!!

1 like

Mijn vriend is vandaag weer een keer naar kantoor, lekker rustig het hele huis voor mezelf

16 likes

Ik heb er twee.
Moet ze ff wassen en dan zijn ze good to go

Sinds een paar weken is m’n bff into mandala’s inkleuren want hij vond het heel rustgevend. Ik was verbaasd maar ik vind het echt aandoenlijk. Zo’n kerel met een dikke grote baard, tatoeages en piercings die voor de tv met zijn stiftenbak mandala’s inkleurt. Hij vroeg nog welke kleuren zal ik nou doen? En ik zie net weer z’n tekenboekje liggen haha aaahw.

60 likes

Altijd als ik op deze locatie zit komen m’n cliënten niet opdagen

Wat zijn redelijke cijfers in België? Ik moet een masterproef beoordelen en het is voldoende (ik zou in Nederland een 7 geven), maar ik weet dus niet wat dit voor cijfer in België is?

Voor de NL: In België gaat het van 0 -20. Voldoende is tussen de 10 - 12, maar dit lijkt me zo laag?

Als je normaal een 7 geeft, dan zou ik gewoon 14 geven toch?

1 like

Net te horen gekregen dat ik mijn ene oog nog een keer moet laten laseren door een reststerkte. Op zich geen ramp maar baal wel echt dat het niet in één keer goed is gegaan😔

Ik ben net dus gewoon van de trap gekletterd. Gelukkig alleen van de laatste drie treden maar m’n knie en stuitje hebben een flinke klap gehad. Het was al een kutdag maar dit maakt het er ook niet echt beter op ofzo.

Als ie betrapt is heb ik niets gezegd.

Maar zo heeft mn vriend ook een keer onschuldig een dag vastgezeten omdat ie voldeed aan het signalement donker/grijs trainingspak / zwarte pet en toevallig net door de buurt naar huis liep :expressionless:

1 like

Maar 10/11 is er toch maar echt net door? Zou ik niet vergelijken met een 7. Dat is eerder ruim voldoende/goed. Dus misschien dan 13?

Aaah bedankt! Ik had haar bijna een 14 gegeven, omdat zoals hierboven in NL een 7 gewoon voldoende is en ik dacht 7 x 2 = 14.

Een 7 is toch niet gewoon voldoende? Gewoon voldoende zou ik eerder een 6 denken.

1 like