Wat is Restaurant Misverstand een mooie programma!
ben ik op mijn vrije dag een uurtje bezig geweest in word om een vraag op te lossen voor mijn baas?
Jazeker! (voelt net als hobby om bezig te zijn met bladwijzers, kruisverwijzingen en inhoudsbesturingselementen.)
Ik ben financieel medewerker, maar houd van een leuke uitdaging
Hahahaha ja herkenbaar
Dit was ik vroeger
Dan hoorde ik mn ouders thuiskomen en herinnerde me dan pas de dingen die mn moeder 's ochtends had gesmst bijvoorbeeld
thuisbezorgd tijd!
Dat is lief !!
Als ze deze in het mintgroen hebben dan issie perfect
Mij exdate is zo doorzichtig hij appt âhey loop jij nu bij [plaats X]?â Ehh vriend je weet ook dat dat niet kan, zeg dan gewoon dat je weer contact wil hebben
Dag 1 van uit eten bij andere mensen.
Ik maakte net eeb domme opmerking tegen een collega die echt niet handig was en oprecht niet zo bedoeld. Heb 3 keer excuses gemaaakt en net nog geappt. Maar voel me zo kut nu weet niet wat ik nog meer moet doen⊠was gewoon echt stom van me, ging per ongeluk. Ja geen excuus maar ja. Moet gewoon huilen ervan.
Vervelend dat je je rot voelt nog, maar je hebt goed gehandeld door je excuses aan te bieden. En mocht je collega er nog iets later over willen zeggen, dan kun je het gesprek nog voeren. Voor nu kan je niet zoveel meer denk ik behalve laten rusten en uithuilen.
Kun je niet gewoon een nieuwe douchekop kopen en installeren?
Kan je er geen nieuwe douchekop opdraaien?
Thanks! Ze appt terug dat het alweer goed is en niet geeft. Dus gaat alweer een beetje
Ik vind deze Superbad trui dus echt fantastisch en ik vind het echt een gezeik dat ie gewoon helemaal uitverkocht is, want dit is echt wat ik nodig heb ik mân leven
Gelukkig!
Wel heel herkenbaar dat je je dan zo rot voelt, ik probeer mezelf dan in die ander zân plek te zetten en me te bedenken hoe ik me zou voelen in die ander zân positie, en meestal maakt dat het een stuk milder. Omdat je zelf altijd (meestal? ik iig) veel strenger voor jezelf bent dan voor een ander. Beetje krom omschreven maar hoop dat je snapt wat ik bedoel. Hoop dat je het een beetje los kunt laten
Mclovinâ!
Die dude die hem draagt op de foto lijkt er absoluut niet tevreden mee misschien kan je hem van hem overkopen.
In de winkel hier in de stad hingen er nog veel. Kan je de voorraad niet checken?
Bij de lidl hebben ze ook altijd goede, in mijn ouderlijk huis hangt er al tien jaar eentje