Wat je even kwijt wil #41

Ik woon ook in een huurwoning en meestal hangt daar automatisch zo’n klein plastic doucheding en de vorige bewoners hadden al een regendouche opgehangen. Toen die kapot was heb ik bij Bauhaus een nieuwe gekocht voor €60,- ofzo. Je kan ook alleen een douchekop kopen en die heb je ook al heel goedkoop! Maar als je in een studentenhuis woont zou ik het wel eerst even overleggen ja!

Ik lig heeeerlijk onder een dekentje Tarzan te kijken :heart:

2 likes

Ik vond 31 euro al een prima prijs om de hele maand ieder weekend te mogen reizen maar nu is er een actie en kost het nog maar 25 euro per maand voor een jaar. :partying_face:

Ohja op feestdagen mag je ook reizen.

7 likes

Ik werd vandaag onverwacht ongesteld op mijn werk. Ging helemaal kapot van de buikpijn. Is mijn baas speciaal in zijn pauze naar kruidvat gegaan om pijnstillers voor me te halen :joy:.

42 likes

Flex weekend vrij. Kan je maandelijks opzeggen en ik kreeg mijn nieuwe ovkaart er gratis bij.

1 like

Iemand onlangs nog Denemarken in geweest? Wij gaan dit weekend voor 2 nachten, maar mijn tante (die overigens een hekel aan mij heeft) houdt één of ander verhaal op dat je het land alleen in mag als je minimaal 5 dagen daar blijft.

Ik kan het nergens terugvinden online dus weet nu niet zo goed wat ik ermee moet.

Waarom stellen mensen 128 vragen over een jurkje dat ik voor 3 euro verkoop op Vinted. Nu al helemaal klaar mee.

7 likes

Ah, thanks voor je reactie! Dan kan ons weekendje Århus gewoon doorgaan. :grimacing:

Ik kan gewoon echt niet van die tante op aan. :sweat_smile:

2 likes

Ik heb ook zitten twijfelen, maar hebt een aantal jurkjes met nog kaartjes eraan uit een ehm periode toen het niet zo goed ging en ik alleen maar ging winkelen. Het zit nu al allemaal netjes in tassen. Geef het een half jaar en dan mik ik het allemaal naar de kringloop.Of ga het duurder maken allemaal en kijken wat er dan gaat gebeuren :eyes:

1 like

Misschien een ongevraagde tip maar we hebben hier op het forum ook een verkooptopic!

Ik ben na werk lekker wezen sporten en even een kwartiertje extra gedaan met lopen. Puur omdat ik zin had om langer te lopen. Enige nadeel is dat de avond weer zo goed als voorbij is en ik zo richting bed kan. Morgen weer een dagje op kantoor. :sweat_smile:

1 like

Er is dus serieus een tekort aan cetirizine dihcl? Wtf. En de loratadine werkt niet echt, zoals verwacht.

OMG kan het online bestellen, welkom in de 21e eeuw banaan jemig

Haha doet me denken aan dat ik pas met het stiefdochtertje van mijn broertje ging stoepkrijten… Zij had een zon getekend en ik moest een strikje op het hoofd tekenen maar ja weet ik veel dus ik had die strik per ongeluk aan de zijkant van het hoofd getekend. Ze keek me ook echt zo aan :face_with_raised_eyebrow: hahha zo sneu

5 likes

Ik ben ruim een halfjaar weg en mijn ouders zetten het huis te koop :joy:

20 likes

Dit zit er goed uit! Heb je dit ding naast je router hangen met een kabel of ook echt op een van de twee verdiepingen?

Ik was nog niet verhuisd of mijn zusje had mijn slaapkamer al ingepikt :joy:

1 like

Pffff heb nog even aardbeien en bosbessen ingekookt met chiazaad voor een jam en radijzen gepickeld. Geen voedselverspilling vandaag.

4 likes

Ik heb bij mijn ouders op zolder een beetje opgeruimd en kwam mijn vriendenboekje van de basisschool tegen. Even snel doorgebladerd maar het gaf me alleen maar een rotgevoel omdat zowat al die meiden die er in geschreven hebben, me ook gepest hebben. Het liefst wil ik ‘t gewoon verbranden

1 like

Dit is echt een interessant youtube kanaal! Mocht je interesse hebben in schizofrenie dan raad ik de filmpjes aan.

3 likes

Heel herkenbaar.

1 like

Ik zeg, doen! Als in je op komt dat je dat wel zou willen doen, dan denk ik dat het misschien best wel een soort van bevrijdend kan voelen.

2 likes