Waarom bespreek je iemands punt op een forum en niet met collega’s?
Dat heb ik ook gedaan, maar ik zou graag de vertaling van een NL’e 7 naar een Belgisch cijfer willen :). Ik ben de enige die het werk gelezen heeft, dus ik wil niet te veel door hen worden beïnvloed.
Meestal staat er in het onderwijs- en examenreglement van de school welke scores zij hanteren. 10-12 staat voor dit, 13-14 voor dit …
Maar hoe kunnen mensen hier beslissen of een 7 gelijk staat aan 13 of aan 14 terwijl de meesten maar in 1 van de 2 landen gestudeerd hebben én een een cijfer voor een meesterproef (waarschijnlijk…) super belangrijk is voor de student.
Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik ga mijn cijfer niet enkel hierop baseren. Ik heb dadelijk een gesprek met een professor hierover. Ik vroeg me dit gewoon af.
Oke gelukkig maar, lijkt me ook beter inderdaad
Je kan dit soort conversieschema’s ook online vinden. Hier een van de RU: https://www.ru.nl/studenten/afstuderen-daarna/diploma-cijfers/conversie-studieresultaten/ --> https://www.ru.nl/publish/pages/836024/mso-io_2016_028_conversie_cijfers_en_credits_radboud_2019_update.pdf en daar staat een 7 gelijk aan 14.
Waarom durf je niet?
OMG sameeee!
Concentratie vandaag is gewoon helemaal niets. Eerste dag thuiswerken en ben het nu al weer helemaal zat.
Ik heb megakeelpijn en hoest me een ongeluk en ik wil juist graag een test, maar ik kan mijn huisarts niet bereiken (niet in NL, hier moet je je huisarts bellen). Normaal ga ik er altijd gewoon heen en wacht dan een uurtje tot ik aan de beurt ben, maar met deze klachten mag dat nu (terecht) niet. Maar nu zit ik thuis maar de hele tijd te bellen en krijg telkens de voicemail dat ze te druk zijn om de tel op te nemen en ik het later nog eens moet proberen… Ik wil gewoon daarheen, test en dan mijn bed in, want ik voel me bagger. Denk overigens dat ik gewoon verkouden ben, want snotter ook als een malle, maar wil gewoon zo’n test zodat ik dan als ik me wat beter voel gewoon weer naar kantoor kan want ik wil niet meer thuiswerken…
Logens mij kan die rits vanaf de onderkant ook een stukje open/omhoog.
Haha ja, ik heb mijn zusje ook gedwongen de film met me te kijken zodat ik mijn nieuwe liefde kon delen. En gelukkig vond ze het ook geweldig haha
Deze dag valt me ook zwaar. Heb nu weliswaar goed geslapen maar al de hele dag buikpijn. Kan je buikpijn krijgen van een te strak zittende skinny jeans?
Vanaf gisteravond 18.30 uur onderweg en we moeten nog een uurtje. Ik wil zo graag slapen.
Zeker weten! Zeker als die knoop zo lekker in je buik steekt.
Hmm ik ga de rest van de werkdag maar even met de knoop open achter m’n bureau doorbrengen denk ik
Hahah snap ik hoor! Zeker als je zit kan dat op een gegeven moment echt zorgen voor buikpijn. Wat ook helpt is een elastiekje gebruiken om de uiteindes wat bij elkaar te houden.
CV is helemaal ready to go. Eindeloos zoeken naar vacatures kan beginnen
Gaat je vast lukken! Ik weet niet in welke branche je gaat zoeken maar als het weer iets met mode is zou ik je sowieso aannemen (afgaande op je oufits en stijlgevoel in What are you really wearing today)