Ik vond deze zo schattig. En moest aan het forum denken. Iemand behoefte aan een schattige slootwater maker? Bij de zeeman!
Ik heb last van hooikoorts en altijd chronisch snotterig. Nu ben ik sinds vanacht ineens weer strontverkouden. Ga ik een afspraak maken voor coronatest nummer 4? De eerste 3 waren negatief.
Onze kater die normaal alles vreet wat los en vast zit wil al een paar dagen amper eten. Zelfs natvoer of snoepjes moet hij niet
Wow, mijn shein bestelling is gewoon nu al binnen. Had 26 augustus besteld. en alles past. Yesss echt een lekker gevoel dat alles eens begint te passen in plaats van alles iedere keer retour moet.
Ik heb vanochtend voor het eerst weer fysiek 3 uur colleges gehad en ben helemaal kapot. Twijfel of ik een dutje ga doen
Ik weet dus nooit of ik deze site kan vertrouwen. Maar het gaat dus schijnbaar goed? Zie vaak leuke dingen voorbij komen!
Wat ik doe is vooral kijken naar de reviews en foto’s van mensen die uploaden.
Nu was er 1 trui zonder foto en die maar op de gok besteld. Komt goed overeen!
@turbs nog even een extra tag ter update; het is sowieso meestal wel een gokje met Shein of het oke is. hoe het valt, materiaal etc. Vorige keer had ik een shirt wat leek op een badpak stof.
Oh god altijd als het weer veranderd en het herfst word voel ik me een beetje meh snotterig enzo. Normaal geen probleem gewoon ff paar x neus snuiten beetje zielig doen en klaar. Maar nu met die schijt corona voel ik me een crimineel.
Dat wist ik ook nooit, maar ik heb vorige week mijn allereerste bestelling van Shein binnengekregen en ben er zooo blij mee Scheelt ook dat een vriendin van me het betreffende kledingstuk al had dus ik wist hoe de kwaliteit was etc. En ik kreeg mijn bestelling echt super snel binnen. Ik kijk verder ook naar de reviews en foto’s van andere mensen.
Wat is Restaurant Misverstand een mooie programma!
ben ik op mijn vrije dag een uurtje bezig geweest in word om een vraag op te lossen voor mijn baas?
Jazeker! (voelt net als hobby om bezig te zijn met bladwijzers, kruisverwijzingen en inhoudsbesturingselementen.)
Ik ben financieel medewerker, maar houd van een leuke uitdaging
Hahahaha ja herkenbaar
Dit was ik vroeger
Dan hoorde ik mn ouders thuiskomen en herinnerde me dan pas de dingen die mn moeder 's ochtends had gesmst bijvoorbeeld
thuisbezorgd tijd!
Dat is lief !!
Als ze deze in het mintgroen hebben dan issie perfect
Mij exdate is zo doorzichtig hij appt ‘hey loop jij nu bij [plaats X]?’ Ehh vriend je weet ook dat dat niet kan, zeg dan gewoon dat je weer contact wil hebben
Dag 1 van uit eten bij andere mensen.
Ik maakte net eeb domme opmerking tegen een collega die echt niet handig was en oprecht niet zo bedoeld. Heb 3 keer excuses gemaaakt en net nog geappt. Maar voel me zo kut nu weet niet wat ik nog meer moet doen… was gewoon echt stom van me, ging per ongeluk. Ja geen excuus maar ja. Moet gewoon huilen ervan.
Vervelend dat je je rot voelt nog, maar je hebt goed gehandeld door je excuses aan te bieden. En mocht je collega er nog iets later over willen zeggen, dan kun je het gesprek nog voeren. Voor nu kan je niet zoveel meer denk ik behalve laten rusten en uithuilen.