Wat je even kwijt wil #41

Kun je niet gewoon een nieuwe douchekop kopen en installeren?

6 likes

Kan je er geen nieuwe douchekop opdraaien?

1 like

Thanks! Ze appt terug dat het alweer goed is en niet geeft. Dus gaat alweer een beetje :sweat_smile:

2 likes

Ik vind deze Superbad trui dus echt fantastisch en ik vind het echt een gezeik dat ie gewoon helemaal uitverkocht is, want dit is echt wat ik nodig heb ik m’n leven

9 likes

Gelukkig!
Wel heel herkenbaar dat je je dan zo rot voelt, ik probeer mezelf dan in die ander z’n plek te zetten en me te bedenken hoe ik me zou voelen in die ander z’n positie, en meestal maakt dat het een stuk milder. Omdat je zelf altijd (meestal? ik iig) veel strenger voor jezelf bent dan voor een ander. Beetje krom omschreven maar hoop dat je snapt wat ik bedoel. Hoop dat je het een beetje los kunt laten :kissing_heart:

2 likes

Mclovin’!

1 like

Die dude die hem draagt op de foto lijkt er absoluut niet tevreden mee misschien kan je hem van hem overkopen.

42 likes

In de winkel hier in de stad hingen er nog veel. Kan je de voorraad niet checken?

1 like

Bij de lidl hebben ze ook altijd goede, in mijn ouderlijk huis hangt er al tien jaar eentje

Ik woon ook in een huurwoning en meestal hangt daar automatisch zo’n klein plastic doucheding en de vorige bewoners hadden al een regendouche opgehangen. Toen die kapot was heb ik bij Bauhaus een nieuwe gekocht voor €60,- ofzo. Je kan ook alleen een douchekop kopen en die heb je ook al heel goedkoop! Maar als je in een studentenhuis woont zou ik het wel eerst even overleggen ja!

Ik lig heeeerlijk onder een dekentje Tarzan te kijken :heart:

2 likes

Ik vond 31 euro al een prima prijs om de hele maand ieder weekend te mogen reizen maar nu is er een actie en kost het nog maar 25 euro per maand voor een jaar. :partying_face:

Ohja op feestdagen mag je ook reizen.

7 likes

Ik werd vandaag onverwacht ongesteld op mijn werk. Ging helemaal kapot van de buikpijn. Is mijn baas speciaal in zijn pauze naar kruidvat gegaan om pijnstillers voor me te halen :joy:.

42 likes

Flex weekend vrij. Kan je maandelijks opzeggen en ik kreeg mijn nieuwe ovkaart er gratis bij.

1 like

Iemand onlangs nog Denemarken in geweest? Wij gaan dit weekend voor 2 nachten, maar mijn tante (die overigens een hekel aan mij heeft) houdt één of ander verhaal op dat je het land alleen in mag als je minimaal 5 dagen daar blijft.

Ik kan het nergens terugvinden online dus weet nu niet zo goed wat ik ermee moet.

Waarom stellen mensen 128 vragen over een jurkje dat ik voor 3 euro verkoop op Vinted. Nu al helemaal klaar mee.

7 likes

Ah, thanks voor je reactie! Dan kan ons weekendje Århus gewoon doorgaan. :grimacing:

Ik kan gewoon echt niet van die tante op aan. :sweat_smile:

2 likes

Ik heb ook zitten twijfelen, maar hebt een aantal jurkjes met nog kaartjes eraan uit een ehm periode toen het niet zo goed ging en ik alleen maar ging winkelen. Het zit nu al allemaal netjes in tassen. Geef het een half jaar en dan mik ik het allemaal naar de kringloop.Of ga het duurder maken allemaal en kijken wat er dan gaat gebeuren :eyes:

1 like

Misschien een ongevraagde tip maar we hebben hier op het forum ook een verkooptopic!

Ik ben na werk lekker wezen sporten en even een kwartiertje extra gedaan met lopen. Puur omdat ik zin had om langer te lopen. Enige nadeel is dat de avond weer zo goed als voorbij is en ik zo richting bed kan. Morgen weer een dagje op kantoor. :sweat_smile:

1 like

Er is dus serieus een tekort aan cetirizine dihcl? Wtf. En de loratadine werkt niet echt, zoals verwacht.

OMG kan het online bestellen, welkom in de 21e eeuw banaan jemig