Wat je even kwijt wil #41

Haha doet me denken aan dat ik pas met het stiefdochtertje van mijn broertje ging stoepkrijten… Zij had een zon getekend en ik moest een strikje op het hoofd tekenen maar ja weet ik veel dus ik had die strik per ongeluk aan de zijkant van het hoofd getekend. Ze keek me ook echt zo aan :face_with_raised_eyebrow: hahha zo sneu

5 likes

Ik ben ruim een halfjaar weg en mijn ouders zetten het huis te koop :joy:

20 likes

Dit zit er goed uit! Heb je dit ding naast je router hangen met een kabel of ook echt op een van de twee verdiepingen?

Ik was nog niet verhuisd of mijn zusje had mijn slaapkamer al ingepikt :joy:

1 like

Pffff heb nog even aardbeien en bosbessen ingekookt met chiazaad voor een jam en radijzen gepickeld. Geen voedselverspilling vandaag.

4 likes

Ik heb bij mijn ouders op zolder een beetje opgeruimd en kwam mijn vriendenboekje van de basisschool tegen. Even snel doorgebladerd maar het gaf me alleen maar een rotgevoel omdat zowat al die meiden die er in geschreven hebben, me ook gepest hebben. Het liefst wil ik ‘t gewoon verbranden

1 like

Dit is echt een interessant youtube kanaal! Mocht je interesse hebben in schizofrenie dan raad ik de filmpjes aan.

3 likes

Heel herkenbaar.

1 like

Ik zeg, doen! Als in je op komt dat je dat wel zou willen doen, dan denk ik dat het misschien best wel een soort van bevrijdend kan voelen.

2 likes

Doen! Soort afscheid van de nare herinneringen en daarna opluchting

2 likes

Ja misschien heb je wel gelijk! Zal m’n moeder morgen eens appen dat ze het boekje even aan de kant moet leggen.

Sowieso wegdoen dus, alleen maar ballast!

1 like

Wat wel leuk was aan het snuffelen is dat ik allemaal kinderboeken heb gevonden van vroeger waar ik wél een goede herinnering aan heb! Bijvoorbeeld een boek met allemaal slaap verhaaltjes en ik dat boek was ik helemaal vergeten maar kon de kaft wel herinneren!

3 likes

Ik ben echt zo’n oppervlakkig iemand, dat valt me steeds vaker op. Nu kijk ik iets over eenzame jongeren en ik kan alleen maar denken dat ik ook niet bevriend zou willen zijn met iemand met zo’n idiote bril op.

23 likes

Thank youuuu ik heb het net besteld :heart::heart::heart: ik betaalde voorheen zo’n 100 euro pm

1 like

Heb voor de tweede keer in korte tijd een vriendschapsverzoek op Facebook van de moeder van mijn ex van toen ik 17 was. Waarom

Ik snap dat wel helemaal
Ik zit of thuis. Of buiten ben ik met mondkapje. Doe ook geen lipstick op enz

1 like

Bah bah wat zijn die veggie nuggets van mc donalds een aanfluiting zeg. Niet dat lekkere mc donalds kip nugget buitenkantje

3 likes

Heb zoveel te veel gegegen vanavond kennelijk (5 uur geleden alweer) en nu zit het rondom mijn maag ‘vast’ en voelt echt klote… Geen maagpijn, maar gewoon goor. Hopelijk leer ik hier iets van :expressionless:

Man man man, deze menstruatiepijn kan toch ook gewoon niet de bedoeling zijn van het vrouwenlichaam :cold_sweat: