Wat je even kwijt wil #41

Hoorde pas ook dat een verhuurder die een appartementencomplex had gekocht dat na een paar maanden leegstand de huren met €100/€200 zijn verlaagd doordat er te weinig vraag was naar appartementen van €1800 p maand.
Ik ben heel benieuwd hoe dit zich voortzet komende jaren wanneer misschien nog meer mensen last van de crisis etc gaan hebben en lonen minder snel zullen gaan stijgen.

1 like

Koop zo’n elektrische mepper

Ps moet je wel eerst de badkamer voor uit :wink:

Soms als het over dit onderwerp gaat ben ik heel rechts :’) Waarom zorgen voor woongelegenheid voor expats/internationals uit de hele wereld maar mensen die hier al jaren wonen kunnen niks betalen in de particuliere sector. Hele stad straks vol met internationals.

7 likes

Maar het is ook achterlijk dat zoveel sociale huurwoningen tegenwoordig door de helft gedaan worden. Nee, ik wil geen half huis van 30 vierkante meter, want dan heb ik alsnog geen zekerheid en kan ik alsnog na 3 jaar weg.

Heb net een video gezien van iemand die zelf zon tijger kleedje maakte nu wil ik dat ook doen…

2 likes

Doe niet tijger als je pussy bent!

4 likes

Bah heb geen zin meer en ik weet zeker dat m’n cliënt van half 4 wel komt dus kan niet thuis gaan werken

Het is warm buiten dus ga me voor de 3x omkleden, iets zomers nu het nog kan.

1 like

Ik eet nu zo’n 10 maanden vegetarisch maar nu in Italië heb ik het er voor het eerst moeilijk mee. Al die lekkere worstjes en vleeswaren…

Dat vind ik zielig haha. Nou ben de badkamer uit en gelukkig is de wesp al zelf via mijn raam naar buiten gegaan man man man

2 likes

Thats it! Mijn winter handwerk hobbytje word een kleedje maken. Nu nog ff bedenken wat het ontwerp gaat zijn haha.

2 likes

@Banananana bij de apotheek? Want dan moet ik serieus mijn voorraad cetirizineneven checken. Slik er twee per dag. Kan echt niet zonder!

Ik vind het zo raar dat journalisten zonder toestemming biografieën schrijven over beroemdheden. Je schrijft over iemand zijn leven op basis van interviews en geruchten?

1 like

Sorry maar mag ik vragen of jij slaperigheid ervaart door cetirizine en zo niet, of je dat aan het begin wel had? Ik probeer het mezelf telkens aan te wennen dit tegen hooikoorts te slikken, maar ik val gewoon in slaap van dit middel dus dat is niet erg praktisch

Ik slik het al 15 jaar, ik heb daar geen last meer van.
Of dat in het begin wel zo was weet ik niet meer… :slight_smile:

2 likes

Geen idee of het bij de apotheek ook zo is, ik koop altijd skeer bij kruidvat en etos

UGH m’n vader zei al aaaaltijd “je ogen zijn groter dan je maag”. Dat heb ik al van meerdere mensen gehoord. Maar op DAT moment denk ik zoooveel honger te hebben. Dus ik haalde 2 grote subway sandwiches. Die mn vader dus grotendeels heeft opgegeten. Echt wanneer leer ik dit in te schatten. En ik mocht het absoluut niet in de auto opeten dus toen was ik na het uitstappen alweer verzadigd i guess. En dan kreeg hij dus ook nog z’n gelijk. :expressionless:

4 likes

Volgens mij staat in de sportschool de verwarming aan in plaats van de airco. Maargoed let’s make it sweat tutututu

2 likes

Ja ik heb wel alles voor mezelf, al woon ik wel klein. Dat is voor nu echt meer dan prima, maar wil straks als ik ben afgestudeerd ook wat groters. Maar het is inderdaad een grote ellende

Ok, wellicht scheelt dat, maar ga het wel op tijd bestellen deze keer :blush: