Wat je even kwijt wil #41

Mijn buurvrouw, ik denk eind 30/begin 40 en woont hier denk ik al lang, heeft best goed contact met allerlei mensen in de straat. Buiten maakt ze altijd een praatje met iedereen. BEHALVE MET MIJ. Ik heb ook geen idee wat ik moet zeggen dus verder dan hoi kom ik niet, maar ik zou het best leuk vinden om gewoon een beetje over koetjes en kalfjes te praten met hun. Hoe doen mensen dat.

3 likes

Heb vanavond 2 uur gesport en gedanst en gesprongen en gedoe en was heel leuk en fijn maar nu rugpijn joh. Misschien komt het door mijn gebrek aan sportbh.

Omg The Office komt binnenkort op Videoland. :partying_face::heart_eyes:

7 likes

Oee mocht je het nu al willen zien: prime!

@sunmoonstars hier ook, ben maar een uur eerder opgestaan. Had zo geen zin meer in dat gewoel.

Vandaag weer naar kantoor en maak er gelijk maar een Dr Martens dagje van. Poging 5000 om het te overleven.

2 likes

Hij stond er gisteren al op!

1 like

Mijn achterburen beginnen zo vaak om 6:30 met hun klus activiteiten. Vandaag is de dag aangebroken dat ik even ga klagen

8 likes

Heb speciaal een thermosbeker gekocht bij de starbucks om op kantoor m’n eigen koffie te kunnen drinken, is het blijkbaar geen thermosbeker? Ik heb nu bijna koude koffie op kantoor :frowning: Wat een domper op de woensdagochtend.

Karl, jij gaat nooit ā€œevenā€ klagen.

8 likes

Ik krijg nu in mijn huurappartement een nieuwe badkamer/wc. Maar het wordt gedaan door mensen die dus helemaal geen woord Nederlands of Engels praten. En nu ben ik bang dat er iets helemaal mis gaat, en dat ik zo meteen met een inloopdouche eindig in plaats van een aparte douche en bad
Haha zo kut :sweat_smile:

2 likes

Ik heb genoeg werk liggen en te doen. maar het boeit me op het moment echt geen reet meer. Als ik 60000x moet aangeven dat er teveel werk op 1 persoon ligt en er word niks gedaan, dan ga ik ook maar eens rustiger aan doen inpv 150% te werken.

10 likes

Ik heb net het mooiste compliment ever gehad. Ik heb blijkbaar prachtige strakke vagina wanden

36 likes

Hahaha die kan je in je zak steken! Context please?

Edit: Ik die nu een scenario voor me dat je iedere keer als je seks gaat hebben eventjes sexy fluistert dat diegene je prachtige strakke vaginawanden mag betreden :sweat_smile:

Ah dit klinkt wel ideaal!

Het is wel een thermosbeker maar als jij ā€˜s avonds een thermosbeker in de koelkast zet met melk er in en in de ochtend er warme koffie bij doet dan koelt het wel af ja :+1:

12 likes

Heeft iemand een heerlijke quote om onder m’n voorstelstukje op de website van m’n werk te plaatsen? Ben zelf helemaal niet van quotes en kan moeilijk met YOLO aankomen haha.

1 like

Een vriendin van me werkt bij een soort diƫtistenpraktijk dat dit doet(al weet ik niet precies waar ze op testen) denk nu eigenlijk wel dat het dezelfde is :stuck_out_tongue:

Lets stop waisting our best boob years on lame boys.

Heb verder geen idee waar je website over gaat maar vond het wel een mooie quote

25 likes

Ohhh ja sorry :joy::joy: bij de huisarts! Was een vervangster en ze was echt heel aardig

2 likes

Ik kreeg een mail over nieuwbouwprojecten hier in de stad en dat je je in kon schrijven. Het zou een mix van koop en huur zijn. Dus ik kijken, want huur ben ik zeker geĆÆnteresseerd in. En wat zie ik? Alleen maar koop en het overgrote deel zijn dan appartementen tussen de €500.000-€1.200.000. Sorry hoor, maar waar ben je dan als projectontwikkelaar in godsnaam mee bezig? Wie verzint zoiets idioots? Zoveel starters die geen kant op kunnen, die bij lange na niet kunnen kopen. Of die voor sociale huur teveel verdienen en voor particulier te weinig (en die niemand kennen die borg wil/kan staan). Een gigantisch probleem dus. En wat bedenken ze dan? Appartementen in zo’n achterlijke prijsklasse. Echt doe normaal joh, is niet eens de randstad dit. En al was het dat wel, dan is het nog steeds idioot

6 likes

Ja, bizar. Ik zag in het weekkrantje van een stad hier in de buurt ook al dat ze een appartementencomplex aan het bouwen met meerdere appartemeten van de rond de 1 miljoen? Echt, daarvoor kun je hier ook hele landhuizen krijgen aan de rand van diezelfde stad. En al wil je iets niet zo groots, dan zijn er nog zat appartementencomplexen waarbij je voor 6 ton zo ongeveer hetzelfde kunt krijgen als dat dit appartementencomplex biedt, echt bizar

1 like