Ik was klaar in het museum dus ging opzoeken wat het dichtstbijzijnde vegan restaurant was en het was een kattencafe
En ze hebben all day breakfast
Ik was klaar in het museum dus ging opzoeken wat het dichtstbijzijnde vegan restaurant was en het was een kattencafe
En ze hebben all day breakfast
Het ging vandaag in de klas over een prinses. En iemand zei: heeft deze prinses ook een prins? Ik: nou niet elke prinses heeft een prins, sommige prinsessen zijn liever alleen of⦠Maakt een kereltje van net zes mān zin af: of met een andere prinses!!!
Aaahhhh ik smolt
Ik had gisteren burritoās gemaakt met zoān knorr pakket omdat ik zin had in die saus/vies lekker zeg maar. Maar die wraps zijn ZO KLEIN omg ik voelde me echt belazerd, ik ga het ook echt nooit meer kopen. Eerst waren die wraps gewoon even groot zoals je ze normaal in de supermarkt koopt? Maar nu nog niet eens de helft daarvan.
En dan te bedenken dat er gezinnen zijn van 4 personen die zoān pakket eten en verder niks erbij.
Ja wtf? Ik had daarna honger en heb toen nog een deel van de vulling (want dat paste dus onmogelijk allemaal in die miniwrap) met rijst gegeten.
Ik ga vanavond uit eten met oud collegaās, nog als afscheid voor mij omdat het door corona niet kon. Maar nu houden ze het een verrassing en ik hoop zo erg dat het 't Zusje is
Woonde jij eerst niet in het buiteland?
Ik zag laatst een meme die ik naar iemand wou sturen, maar ben hem vergeten op te slaan. Nu ben ik al een uur naar die meme aan het zoeken terwijl ik echt zoveel meer betere dingen te doen heb
Hmm de kat die van iemand in de buurt is maar ik weet nog steeds niet van wieā¦
Was weer in mijn , of beter gezegd zijn tuin. En ik liet hem ruiken aan een avocado die ik uit mn fiets tas haalde en toen begon hij te blazen.
Die kat is geen millenialā¦
Ik ben begonnen met charmed op Videoland maar damn wat zijn die special effects slecht joh!
Haha yes!
Het was een in het format dat het gewoon een witte achtergrond met tekst is, screenshot van tumblr oid. Er stond ongeveer zoān tekst op (precieze woorden zullen wel anders zijn maar deze strekking). Vooral die laatste āand they marry each otherā is wel belangrijk haha
There are two types of people going on vacation/to the airport:
- Arrives 4 hours early to make sure theyāre on schedule
- Packs an hour before theyāre leaving while searching for their passport
And they marry each other
Ik heb ooit stage gelopen in Afrika, misschien dat je dat bedoelt? Maar dat is al 5 jaar geleden. Ik heb verder nooit in het buitenland gewoond!
Welke thee vinden jullie dat er in elke theedoos moet zitten?
Wij drinken zelf bijna geen thee maar ik schaam me altijd een beetje als ik gasten de theedoos geef. Vaak zit daar alleen de standaard Engelse melange, groene- en rooibosthee in.
Ik vind zelf Forest Fruit heel erg lekker, maar als ik jou was zou ik gewoon twee van die Pickwickdoosjes met vier verschillende smaken halen. Dan heb je met weinig moeite toch een grote selectie
Ik ga een zelfstudievak volgen voor mān master en heb net de literatuurlijst ontvangen en heb gehoord bij welke docent mijn mondeling dan uiteindelijk is. En die docent is echt heel chill, dus ben ik echt blij mee. Hij is ook coƶrdinator en mailde dus ook de literatuurlijst. Die man is best wel oud en praat best bekakt, ābeheurlijkā enzo zegt hij bijvoorbeeld. Maar hou dr echt van dat hij gewoon normaal is en me ook mailt met ādag novelleā in plaats van dat stomme elitaire gedoe van al die andere docenten die studenten aanspreken met u, meneer/mevrouw of tijdens colleges zelfs bij hun achternaam noemen
De kat eet heel slecht, vanmorgen naar de dierenarts gegaan en nu moeten we hem dwangvoeren en het is zó kut. Hij vind het echt niet leuk en ik voel me een vreselijk baasje. Hij moet er ook niks van hebben en wil helemaal niet eten
Ah dat kan ik me voorstellen! Hebben ze ook naar de oorzaak gezocht?
Chicago Fire is echt een mooie serie. En de ex van lady gaga ook.
Onze gemeente geeft een vergoeding voor mensen met een laag inkomen om oa culturele dingen of sport mee te doen en 1 van de activiteiten is aarden met paarden
Hoe leuk zou het zijn als mensen ook echt op tijd komen op een afspraak