Wat je even kwijt wil #41

Ik heb eten in de koelkast (restje van gister) maar totaal geen zin in én ook geen zin om naar de ah te lopen (ben net thuis) dus nu ga ik maar gewoon eten bestellen :sweat_smile:

3 likes

ohhh, dan haal ik je door de war denk ik!

Ik heb een cliënt net een meme gestuurd LOL hopelijk valt ie een beetje goed :joy:

3 likes

Misschien heel erg voor de hand liggend, maar kat at eerst ook bijna niet meer. Toen ben ik geswitcht van voer (merk) en nu eet ze weer normaal. Heb je zoiets al geprobeerd of zijn er ook andere klachten?

ik zie nu pas dat ze het anders bedoelde :zipper_mouth_face: dacht dat ze de laatste tijd gewoon en incontinent is en emotioneel haha

1 like

Ik vind het zo leuk om me helemaal op te dossen voor een dans les. Slaat helemaal nergens op want ik zweet me kapot.

2 likes

Ze hebben hem kort onderzocht maar geen afwijkende dingen kunnen vinden. Hij heeft een prik gekregen tegen de misselijkheid en verder nog niks. Als hij morgen weer slecht eet moet hij terug voor bloedonderzoek

Ja hebben we inderdaad geprobeerd, andere brokken, 2 soorten natvoer, snoepjes, zelfs gekookte kip ofzo moet hij niet. Terwijl hij altijd alles eet wat los en vast zit. :weary:

Begin dit jaar heel plotseling onze poes moeten laten inslapen door nierfalen en nu is de kater ‘ziek’ en ik ben zo bang dat hij ook dood gaat :sob:

Wel verkocht, niet bewoond (in elk geval de petnhouses in de pontsteiger niet). Wordt gewoon gebruikt als investering

Ah :pensive: ik hoop dat hij snel weer wat beter gaat eten!
Sterkte❤

1 like

Ik bestel iets bij bol en het kost 17 euro dus nu moet ik 3 euro verzendkosten betalen, ik bestel dan liever nog iets van paar euro euro erbij (vanaf 20 euro is het gratis verzenden), wat zal ik nog meer kopen? Er is niet iets wat ik specifiek wil hebben nu, ik hoef ook geen prulletjes dus bestel liefst zo iets wat je altijd wel gebruikt, maar ik kan nu nergens op komen haha…

Ze hebben allerlei e-books voor een paar cent. Er is zo’n website die allerlei kleine dingen om erbij te kopen op een rijtje zet. Brb even zoeken

2 likes

Cadeaukaart voor de volgende keer?

5 likes

Ik hoop dat het snel beter gaat en hij gaat eten, veel sterkte :heart:

1 like

Oh wat een handige website, dank je! Die boeken van 1 cent kende ik al, maar moet nu 3 euro volmaken. Ik ga eens op die website snuffelen.

@Superheroes dat is ook een goed idee!

@visual ja had ik al naar gekeken, maar mijn merk tandpasta verkopen ze niet (Parodontax) en zeep en wasmiddel heb ik al genoeg van in huis (en weinig bergruimte extra voor). Wel een goed idee ook :slight_smile:

2 likes

Ik heb laatst een marker bij mijn boek besteld. Die gebruik ik sowieso veel en ik kwam 5 cent tekort voor gratis verzending :sweat:

1 like

Misschien iets van een maskertje?

1 like

Nou 300 ebooks @Dombo

1 like

300 Russische klassiekers letsgoooo

Het is 1984 van George Orwell (2,99) en nog een random boek van 1 cent geworden, bedankt voor de input iedereen :smiley:

2 likes

@jigglypuff
Jij vroeg 1,5 week terug nog hoe ik de elektrische piano vond (in het WJEKW foto topic), maar had niet meer gereageerd besefte ik ineens! Dan maar even hier (voor als anderen geïnteresseerd zijn haha).

De piano bevalt su-per goed. Ik vind de toetsen fijn, het geluid is ook goed en hij is stevig. Hij is wel vrij simpel, maar dat vind ik juist fijn. Ik wil volume kunnen reguleren en meer hoef ik niet. Dus als je iets geavanceerders zoekt, dan is dit niet een goede keuze. Kom je wel weer hoger in prijs uit. Maar deze prijs-kwaliteit vind ik top!

3 likes

Yesss voor het eerst geen blaren met de dr Martens!! (Wel nog pleisters en tape op gehad) eindelijk vooruitgang er mee.

Dit was de hoogte punt van mijn dag. Rest was kut. Joejoeee

7 likes