Wat je even kwijt wil #41

Thats it! Mijn winter handwerk hobbytje word een kleedje maken. Nu nog ff bedenken wat het ontwerp gaat zijn haha.

2 likes

@Banananana bij de apotheek? Want dan moet ik serieus mijn voorraad cetirizineneven checken. Slik er twee per dag. Kan echt niet zonder!

Ik vind het zo raar dat journalisten zonder toestemming biografieƫn schrijven over beroemdheden. Je schrijft over iemand zijn leven op basis van interviews en geruchten?

1 like

Sorry maar mag ik vragen of jij slaperigheid ervaart door cetirizine en zo niet, of je dat aan het begin wel had? Ik probeer het mezelf telkens aan te wennen dit tegen hooikoorts te slikken, maar ik val gewoon in slaap van dit middel dus dat is niet erg praktisch

Ik slik het al 15 jaar, ik heb daar geen last meer van.
Of dat in het begin wel zo was weet ik niet meer… :slight_smile:

2 likes

Geen idee of het bij de apotheek ook zo is, ik koop altijd skeer bij kruidvat en etos

UGH m’n vader zei al aaaaltijd ā€œje ogen zijn groter dan je maagā€. Dat heb ik al van meerdere mensen gehoord. Maar op DAT moment denk ik zoooveel honger te hebben. Dus ik haalde 2 grote subway sandwiches. Die mn vader dus grotendeels heeft opgegeten. Echt wanneer leer ik dit in te schatten. En ik mocht het absoluut niet in de auto opeten dus toen was ik na het uitstappen alweer verzadigd i guess. En dan kreeg hij dus ook nog z’n gelijk. :expressionless:

4 likes

Volgens mij staat in de sportschool de verwarming aan in plaats van de airco. Maargoed let’s make it sweat tutututu

2 likes

Ja ik heb wel alles voor mezelf, al woon ik wel klein. Dat is voor nu echt meer dan prima, maar wil straks als ik ben afgestudeerd ook wat groters. Maar het is inderdaad een grote ellende

Ok, wellicht scheelt dat, maar ga het wel op tijd bestellen deze keer :blush:

Ik was klaar in het museum dus ging opzoeken wat het dichtstbijzijnde vegan restaurant was en het was een kattencafe :sob::sob::sob:

En ze hebben all day breakfast :heart_eyes:

20 likes

Het ging vandaag in de klas over een prinses. En iemand zei: heeft deze prinses ook een prins? Ik: nou niet elke prinses heeft een prins, sommige prinsessen zijn liever alleen of… Maakt een kereltje van net zes m’n zin af: of met een andere prinses!!!

Aaahhhh ik smolt

93 likes

Ik had gisteren burrito’s gemaakt met zo’n knorr pakket omdat ik zin had in die saus/vies lekker zeg maar. Maar die wraps zijn ZO KLEIN omg ik voelde me echt belazerd, ik ga het ook echt nooit meer kopen. Eerst waren die wraps gewoon even groot zoals je ze normaal in de supermarkt koopt? Maar nu nog niet eens de helft daarvan.

1 like

En dan te bedenken dat er gezinnen zijn van 4 personen die zo’n pakket eten en verder niks erbij. :exploding_head:

Ja wtf? Ik had daarna honger en heb toen nog een deel van de vulling (want dat paste dus onmogelijk allemaal in die miniwrap) met rijst gegeten.

Ik ga vanavond uit eten met oud collega’s, nog als afscheid voor mij omdat het door corona niet kon. Maar nu houden ze het een verrassing en ik hoop zo erg dat het 't Zusje is :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Woonde jij eerst niet in het buiteland?

Ik zag laatst een meme die ik naar iemand wou sturen, maar ben hem vergeten op te slaan. Nu ben ik al een uur naar die meme aan het zoeken terwijl ik echt zoveel meer betere dingen te doen heb :geek:

3 likes

Hmm de kat die van iemand in de buurt is maar ik weet nog steeds niet van wie…
Was weer in mijn , of beter gezegd zijn tuin. En ik liet hem ruiken aan een avocado die ik uit mn fiets tas haalde en toen begon hij te blazen.
Die kat is geen millenial…

11 likes

Ik ben begonnen met charmed op Videoland maar damn wat zijn die special effects slecht joh!

2 likes