Ik ben echt zo’n Gerda die nog de tv gids online checkt en helemaal zin heeft in vanavond: First dates, Ranking the stars en Bureau 040.
Mehhh sneu! Hopen dat het snel beter gaat!!
Ik was er net aan begonnen Nu maar weer illegaal kijken maar dat is irritant want er zitten geen ondertitels bij en nu moet ik veel beter opletten
sinds wanneer komt een bol bestelling met dhl
Toen ik terug fietste van mijn werk, werd ik bijna aangereden door een vrachtwagenchauffeur die te druk was met appen. Gelukkig besloot hij toch even op te kijken en stond hij op tijd stil, maar was echt op het nippertje
Ik heb 2 ideeen voor tapijten. Ben alleen ff te blut voor matteriaal en er zijn andere dingen die eerst moeten gebeuren. Ik hoop dat ik dit enthousiasme vol houd
Wow mijn haar en make-up zit perfectos
Wellicht dat het dan verstuurd is met een partner van Bol? Moet zeggen dat ik steeds meer items zie met partner inpv bol zelf
Ik kijk tegenwoordig ook ‘ lang leve de liefde’ op sbs 6. Echt guilty pleasure
O jongens, ik ging net kijken en toen zat er rechts ineens een doucheputje. Waar dus het bad moet komen. Ik ga morgen meteen bellen maar neeeeeee
Kan Nikki Plessen aaaalsjeblieft gewoon van tv verdwijnen? Ze had het net over low waist broeken. Kan natuurlijk niet he, met een highwaisted flaired jeans, alleen dan ben je heeelemaal van deze tijd. En ja die low waist, dat is leuk als je maat 32 hebt, maar als je groter bent, dan loop je er niet florisant bij volgens mevrouw Plessen. Opbokken dom wijf, laat mensen lekker dragen wat ze zelf willen
Kunnen we Nikkie Plessen niet een high waisted jeans cadeau doen die zo hoog is dat het kledingstuk tot haar oren reikt? Dan zijn we direct van dat modegemekker van haar af.
Dat lijkt me een erg goed plan
Ja dat is heerlijke guilty pleasure. Dat stel wat nu vaak op fb voorbij komt, die Amsterdamse man en Haagse vrouw
Ja wow heftig vond ik dat wel hoor. Alsof hij volle zalen trekt?
Oh neeee, dat zoiets dan ook echt gebeurd?!
Haha nou niet echt Hij maakt gewoon ronduit kutopmerkingen tegen haar, maar zij heeft leuke comebacks. En wat je zegt, net of hij volle zalen trekt
dat maakt juist zijn attitude zo lachwekkend.
@Karl_Lagerfeld het valt me toch enigszins van je tegen dat je niet voor dit hondenras bent gegaan:
#xoloyolo
Kan alsnog🎉
Er is een beetje sullige knul bij mn salsa les. En het is duidelijk dat hij hier zit voor vrouwelijk contact. En vandaag was ik de sjaak. Ik praate met iemand op insta en toen zag hij dat ik insta had. En toen wou hij mij helemaal toevoegen. En toen ging t zo van " Oh ik zie dat je in new yorm bent geweest." En toen ging hij me naast mij gewoon opzoeken op facebook. En alles opnoemen wat ik daar op had staan ( gelukkig staat mn fb op prive en kon hij me niet toevoegen)
Maaar ik heb nu wel zn insta dus ik kan mooi nieuwe whatsapp stickers maken.