Wat je even kwijt wil #41

Haha yes!

Het was een in het format dat het gewoon een witte achtergrond met tekst is, screenshot van tumblr oid. Er stond ongeveer zo’n tekst op (precieze woorden zullen wel anders zijn maar deze strekking). Vooral die laatste “and they marry each other” is wel belangrijk haha :see_no_evil:

There are two types of people going on vacation/to the airport:

1. Arrives 4 hours early to make sure they’re on schedule
  2. Packs an hour before they’re leaving while searching for their passport

And they marry each other

Ik heb ooit stage gelopen in Afrika, misschien dat je dat bedoelt? Maar dat is al 5 jaar geleden. Ik heb verder nooit in het buitenland gewoond!

Welke thee vinden jullie dat er in elke theedoos moet zitten?
Wij drinken zelf bijna geen thee maar ik schaam me altijd een beetje als ik gasten de theedoos geef. Vaak zit daar alleen de standaard Engelse melange, groene- en rooibosthee in.

Ik vind zelf Forest Fruit heel erg lekker, maar als ik jou was zou ik gewoon twee van die Pickwickdoosjes met vier verschillende smaken halen. Dan heb je met weinig moeite toch een grote selectie :slight_smile:

Ik ga een zelfstudievak volgen voor m’n master en heb net de literatuurlijst ontvangen en heb gehoord bij welke docent mijn mondeling dan uiteindelijk is. En die docent is echt heel chill, dus ben ik echt blij mee. Hij is ook coördinator en mailde dus ook de literatuurlijst. Die man is best wel oud en praat best bekakt, ‘beheurlijk’ enzo zegt hij bijvoorbeeld. Maar hou dr echt van dat hij gewoon normaal is en me ook mailt met ‘dag novelle’ in plaats van dat stomme elitaire gedoe van al die andere docenten die studenten aanspreken met u, meneer/mevrouw of tijdens colleges zelfs bij hun achternaam noemen

2 likes

De kat eet heel slecht, vanmorgen naar de dierenarts gegaan en nu moeten we hem dwangvoeren en het is zó kut. Hij vind het echt niet leuk en ik voel me een vreselijk baasje. Hij moet er ook niks van hebben en wil helemaal niet eten :sob:

Ah dat kan ik me voorstellen! :pensive: Hebben ze ook naar de oorzaak gezocht?

Chicago Fire is echt een mooie serie. En de ex van lady gaga ook.

1 like

Onze gemeente geeft een vergoeding voor mensen met een laag inkomen om oa culturele dingen of sport mee te doen en 1 van de activiteiten is aarden met paarden :horse:

8 likes

Hoe leuk zou het zijn als mensen ook echt op tijd komen op een afspraak :unamused:

1 like

Ik heb eten in de koelkast (restje van gister) maar totaal geen zin in én ook geen zin om naar de ah te lopen (ben net thuis) dus nu ga ik maar gewoon eten bestellen :sweat_smile:

3 likes

ohhh, dan haal ik je door de war denk ik!

Ik heb een cliënt net een meme gestuurd LOL hopelijk valt ie een beetje goed :joy:

3 likes

Misschien heel erg voor de hand liggend, maar kat at eerst ook bijna niet meer. Toen ben ik geswitcht van voer (merk) en nu eet ze weer normaal. Heb je zoiets al geprobeerd of zijn er ook andere klachten?

ik zie nu pas dat ze het anders bedoelde :zipper_mouth_face: dacht dat ze de laatste tijd gewoon en incontinent is en emotioneel haha

1 like

Ik vind het zo leuk om me helemaal op te dossen voor een dans les. Slaat helemaal nergens op want ik zweet me kapot.

2 likes

Ze hebben hem kort onderzocht maar geen afwijkende dingen kunnen vinden. Hij heeft een prik gekregen tegen de misselijkheid en verder nog niks. Als hij morgen weer slecht eet moet hij terug voor bloedonderzoek

Ja hebben we inderdaad geprobeerd, andere brokken, 2 soorten natvoer, snoepjes, zelfs gekookte kip ofzo moet hij niet. Terwijl hij altijd alles eet wat los en vast zit. :weary:

Begin dit jaar heel plotseling onze poes moeten laten inslapen door nierfalen en nu is de kater ‘ziek’ en ik ben zo bang dat hij ook dood gaat :sob:

Wel verkocht, niet bewoond (in elk geval de petnhouses in de pontsteiger niet). Wordt gewoon gebruikt als investering

Ah :pensive: ik hoop dat hij snel weer wat beter gaat eten!
Sterkte❤

1 like

Ik bestel iets bij bol en het kost 17 euro dus nu moet ik 3 euro verzendkosten betalen, ik bestel dan liever nog iets van paar euro euro erbij (vanaf 20 euro is het gratis verzenden), wat zal ik nog meer kopen? Er is niet iets wat ik specifiek wil hebben nu, ik hoef ook geen prulletjes dus bestel liefst zo iets wat je altijd wel gebruikt, maar ik kan nu nergens op komen haha…