Wat je even kwijt wil #41

Omdat er op tv 4728273 keer reclame tussendoor komt en het dan een uur lijkt te duren

Ik heb deze week twee scripties van elk 10.000 woorden ingeleverd. De stress was real. Zo voel je dat je leeft zullen we maar zeggen.

35 likes

Ik voelde me juist alsof ik dood was in mn scriptieperiode, echt totale verdoving en mislukking. En nu komende half jaar moet ik er weer een schrijven.

2 likes

De hoeveelheid red bull en koffie die ik hierbij geconsumeerd heb zal wel meegespeeld hebben in dat gevoel denk ik haha.

Normaal is het op tv een uur incl reclames, nu een halfuur incl reclames

Ja wat een tegenvaller

Koop in ieder geval niet die Cote d’Or, echt een tegenvaller vond ik. Dove Caramel blijft mn forever favo maar weet eigenlijk niet of je die zo gewoon kan kopen.

5 likes

O ik dacht dat je via videoland ofzo keek haha, wist niet dat het op tv ook 20 min was.

Kan je mooi op je cv zetten :ok_hand:

Huh dit moest een reactie op @Karl_Lagerfeld zijn. Sorry krijg 't niet meer weg :joy:

1 like

De caramel chocoreep van de Aldi is ook erg lekker! Met beetje vloeibare caramel erin, niet van die uitgeharde stukjes

2 likes

Mocht niet :disappointed_relieved:

1 like

Hahahahaha dat was een rare wending geweest

1 like

Ja Dove caramel kan je iig bij de vomar los kopen. Ligt bij de kassa @Tedmosby

2 likes

Het is dat ik na het zien van de foto het wel kan begrijpen anders had ik mij toch afgevraagd wat er in het water in Belgie zou zitten.

Ik raad btw deze iedereen aan.

6 likes

Ja bedoelde eigenlijk meer repen in een verpakking. Wauw ik weet niet hoe ik dat even moet noemen haha 1 is ook maar zo weinig :joy:

Misschien maar beter voor me dat ik ze in de winkel niet weet te vinden in grote verpakking eigenlijk hahah

Ik wil dus heel graag zon kaars omdat ik een zon geur zo lekker vind. Maar ik weet gewoon dat ik dan om de 5 minuten denk “OMG HEEL MN HUIS STAAT IN DE FIK!!.. ohnee is die kaars”

1 like

Ja ik wilde die want het was zo’n hype dus wilde cool zijn. Nou steek m bijna nooit aan want wat een teringherrie idd. Echt zonde van die €20

1 like

Same, echt een ellende :cry: :cry:

Ik heb zo’n lontjes juist los gekocht om zelf kaarsen mee te maken! Vind dat geluid zo gezellig op de achtergrond haha

4 likes

Wat zijn pringles toch eigenlijk bijzonder

6 likes