Omdat er op tv 4728273 keer reclame tussendoor komt en het dan een uur lijkt te duren
Ik heb deze week twee scripties van elk 10.000 woorden ingeleverd. De stress was real. Zo voel je dat je leeft zullen we maar zeggen.
Ik voelde me juist alsof ik dood was in mn scriptieperiode, echt totale verdoving en mislukking. En nu komende half jaar moet ik er weer een schrijven.
De hoeveelheid red bull en koffie die ik hierbij geconsumeerd heb zal wel meegespeeld hebben in dat gevoel denk ik haha.
Normaal is het op tv een uur incl reclames, nu een halfuur incl reclamesâŠ
Ja wat een tegenvaller
Koop in ieder geval niet die Cote dâOr, echt een tegenvaller vond ik. Dove Caramel blijft mn forever favo maar weet eigenlijk niet of je die zo gewoon kan kopen.
O ik dacht dat je via videoland ofzo keek haha, wist niet dat het op tv ook 20 min was.
Kan je mooi op je cv zetten
Huh dit moest een reactie op @Karl_Lagerfeld zijn. Sorry krijg 't niet meer weg
De caramel chocoreep van de Aldi is ook erg lekker! Met beetje vloeibare caramel erin, niet van die uitgeharde stukjes
Mocht niet
Hahahahaha dat was een rare wending geweest
Het is dat ik na het zien van de foto het wel kan begrijpen anders had ik mij toch afgevraagd wat er in het water in Belgie zou zitten.
Ik raad btw deze iedereen aan.
Ja bedoelde eigenlijk meer repen in een verpakking. Wauw ik weet niet hoe ik dat even moet noemen haha 1 is ook maar zo weinig
Misschien maar beter voor me dat ik ze in de winkel niet weet te vinden in grote verpakking eigenlijk hahah
Ik wil dus heel graag zon kaars omdat ik een zon geur zo lekker vind. Maar ik weet gewoon dat ik dan om de 5 minuten denk âOMG HEEL MN HUIS STAAT IN DE FIK!!.. ohnee is die kaarsâ
Ja ik wilde die want het was zoân hype dus wilde cool zijn. Nou steek m bijna nooit aan want wat een teringherrie idd. Echt zonde van die âŹ20
Same, echt een ellende
Ik heb zoân lontjes juist los gekocht om zelf kaarsen mee te maken! Vind dat geluid zo gezellig op de achtergrond haha
Wat zijn pringles toch eigenlijk bijzonder