Ze hebben allerlei e-books voor een paar cent. Er is zo’n website die allerlei kleine dingen om erbij te kopen op een rijtje zet. Brb even zoeken
Cadeaukaart voor de volgende keer?
Ik hoop dat het snel beter gaat en hij gaat eten, veel sterkte
Oh wat een handige website, dank je! Die boeken van 1 cent kende ik al, maar moet nu 3 euro volmaken. Ik ga eens op die website snuffelen.
@Superheroes dat is ook een goed idee!
@visual ja had ik al naar gekeken, maar mijn merk tandpasta verkopen ze niet (Parodontax) en zeep en wasmiddel heb ik al genoeg van in huis (en weinig bergruimte extra voor). Wel een goed idee ook
Ik heb laatst een marker bij mijn boek besteld. Die gebruik ik sowieso veel en ik kwam 5 cent tekort voor gratis verzending
Misschien iets van een maskertje?
300 Russische klassiekers letsgoooo
Het is 1984 van George Orwell (2,99) en nog een random boek van 1 cent geworden, bedankt voor de input iedereen
@jigglypuff
Jij vroeg 1,5 week terug nog hoe ik de elektrische piano vond (in het WJEKW foto topic), maar had niet meer gereageerd besefte ik ineens! Dan maar even hier (voor als anderen geïnteresseerd zijn haha).
De piano bevalt su-per goed. Ik vind de toetsen fijn, het geluid is ook goed en hij is stevig. Hij is wel vrij simpel, maar dat vind ik juist fijn. Ik wil volume kunnen reguleren en meer hoef ik niet. Dus als je iets geavanceerders zoekt, dan is dit niet een goede keuze. Kom je wel weer hoger in prijs uit. Maar deze prijs-kwaliteit vind ik top!
Yesss voor het eerst geen blaren met de dr Martens!! (Wel nog pleisters en tape op gehad) eindelijk vooruitgang er mee.
Dit was de hoogte punt van mijn dag. Rest was kut. Joejoeee
Ik ben echt zo’n Gerda die nog de tv gids online checkt en helemaal zin heeft in vanavond: First dates, Ranking the stars en Bureau 040.
Mehhh sneu! Hopen dat het snel beter gaat!!
Ik was er net aan begonnen Nu maar weer illegaal kijken maar dat is irritant want er zitten geen ondertitels bij en nu moet ik veel beter opletten
sinds wanneer komt een bol bestelling met dhl
Toen ik terug fietste van mijn werk, werd ik bijna aangereden door een vrachtwagenchauffeur die te druk was met appen. Gelukkig besloot hij toch even op te kijken en stond hij op tijd stil, maar was echt op het nippertje
Ik heb 2 ideeen voor tapijten. Ben alleen ff te blut voor matteriaal en er zijn andere dingen die eerst moeten gebeuren. Ik hoop dat ik dit enthousiasme vol houd
Wow mijn haar en make-up zit perfectos
Wellicht dat het dan verstuurd is met een partner van Bol? Moet zeggen dat ik steeds meer items zie met partner inpv bol zelf
Ik kijk tegenwoordig ook ‘ lang leve de liefde’ op sbs 6. Echt guilty pleasure
O jongens, ik ging net kijken en toen zat er rechts ineens een doucheputje. Waar dus het bad moet komen. Ik ga morgen meteen bellen maar neeeeeee