Kan Nikki Plessen aaaalsjeblieft gewoon van tv verdwijnen? Ze had het net over low waist broeken. Kan natuurlijk niet he, met een highwaisted flaired jeans, alleen dan ben je heeelemaal van deze tijd. En ja die low waist, dat is leuk als je maat 32 hebt, maar als je groter bent, dan loop je er niet florisant bij volgens mevrouw Plessen. Opbokken dom wijf, laat mensen lekker dragen wat ze zelf willen
Kunnen we Nikkie Plessen niet een high waisted jeans cadeau doen die zo hoog is dat het kledingstuk tot haar oren reikt? Dan zijn we direct van dat modegemekker van haar af.
Dat lijkt me een erg goed plan
Ja dat is heerlijke guilty pleasure. Dat stel wat nu vaak op fb voorbij komt, die Amsterdamse man en Haagse vrouw
Ja wow heftig vond ik dat wel hoor. Alsof hij volle zalen trekt?
Oh neeee, dat zoiets dan ook echt gebeurd?!
Haha nou niet echt Hij maakt gewoon ronduit kutopmerkingen tegen haar, maar zij heeft leuke comebacks. En wat je zegt, net of hij volle zalen trekt
dat maakt juist zijn attitude zo lachwekkend.
@Karl_Lagerfeld het valt me toch enigszins van je tegen dat je niet voor dit hondenras bent gegaan:
#xoloyolo
Kan alsnog🎉
Er is een beetje sullige knul bij mn salsa les. En het is duidelijk dat hij hier zit voor vrouwelijk contact. En vandaag was ik de sjaak. Ik praate met iemand op insta en toen zag hij dat ik insta had. En toen wou hij mij helemaal toevoegen. En toen ging t zo van " Oh ik zie dat je in new yorm bent geweest." En toen ging hij me naast mij gewoon opzoeken op facebook. En alles opnoemen wat ik daar op had staan ( gelukkig staat mn fb op prive en kon hij me niet toevoegen)
Maaar ik heb nu wel zn insta dus ik kan mooi nieuwe whatsapp stickers maken.
Vrijgezellenfeesten zijn zoo facked up dat je echt denkt OMG ben jij bevriend met dit soort chicks?? Mag ik het effe weten? En dan die activiteiten!!! Dat gezeur!!! Alles eigenlijk. Net als baby showers en … (ik kan het woord bijna niet typen) …gender reveal parties. Skiet mij maar door de pudding.
Nooo, ik zat vandaag nog te denken hoe fijn ik bol vind omdat die altijd met PostNL bezorgen en die tenminste betrouwbaar zijn
Ik had laatst iets besteld op Amazon en dat komt ook met DHL. Ging natuurlijk meteen weer fout, ze hebben mijn brievenbuspakketje (kartonnen envelopje) niet gewoon in de brievenbus gegooid maar voor de portiekdeur beneden gezet, waar dus letterlijk iedereen het kan zien en meenemen??? Gelukkig was ik alleen even boodschappen doen en heeft het daar maar heel even gelegen, maar als ik de hele dag weg was geweest was hij sowieso gejat. Zo’n ruk bedrijf is dat, bah
Oh heh ik dacht dat ie bij Boulevard werkt
Ga je stickers van zijn hoofd maken?!
Ook. Manusje van alles die Lex!
Jaa hij heeft nogal apparte yoga fotos. En mn bff en ik maken van iedereen die we kennen een sticker met daarbij een kenmerkende zin voor die gene. Hele apparte humor i know.
Wow.
Je kunt een politicus die aanschuift bij Ranking the Stars toch niet meer serieus nemen. Niet dat ik Henk Krol ooit serieus nam maar ok
Ik ben echt dom bezig geweest.
Eerst van de week de scrub van mijn vriend gebruikt onder de douche > allergische reactie (want ik kan nergens tegen).
Mijn gezicht jeukt nu al twee dagen met minibultjes en ze beginnen nu in te drogen en krijg velletjes. Net had ik alles ingesmeerd met vaseline en ging ik de velletjes eraf krabben. Toen dacht ik aaaah, ik kan natuurlijk ook met een mesje er langs krabben, dat gaat sneller.
En nu staat mijn kin pas echt in de fik.
Vriend en ik kijken nu supernaturel vanaf begin tot eind voor het eerst. Van de week hadden we het er over dat Buffy en charmed ook wel op prime mag en nu is Buffy beschikbaar