Wat je even kwijt wil #41

Ja echt zo kut. Ik zit mezelf nu helemaal op te vreten. Ik heb dit appartement gewoon ook uitgezocht op de aanwezigheid van een bad. Echt huilen dit :confused: en snap het ook niet want met de aannemer is het wel zo besproken…

Lag het aan mij of waren ze allemaal slecht te verstaan? Behalve Marc Marie, die krijst hard zat.

Zou ook kunnen, daar werkt toch ook elke bn’er

Wel chill dat je tijdens online colleges gewoon stationair kan wandelen en je stappendoel kunt halen xoxo 9000 stappen vandaag waarvan 4000 tijdens college

22 likes

Ik maakte net weer de klassieke fout om mijn oordopje in mijn mond te doen in plaats van chips

23 likes

Hallo wat is dit, hoezo duurt Bureau 040 maar een halfuur? :sob:

5 likes

Ik zat ook wel een klein beetje te cringen om famke

1 like

We gingen niet naar 't Zusje helaas :cry: Was alsnog wel lekker en gezellig, maar wel echt weer bevestiging dat ik een goede keuze heb gemaakt door een andere baan te zoeken. Wat een gezeik in dat team zeg, jeetje

3 likes

Ik heb de afgelopen 2 jaar 2x gereĆÆntegreerd dus als je wil mag je me pb’en.

Ja zat er net lekker in en ineens was het afgelopen? Nou snap ik wel waarom het 18 afleveringen zijn ja

Omdat er op tv 4728273 keer reclame tussendoor komt en het dan een uur lijkt te duren

Ik heb deze week twee scripties van elk 10.000 woorden ingeleverd. De stress was real. Zo voel je dat je leeft zullen we maar zeggen.

35 likes

Ik voelde me juist alsof ik dood was in mn scriptieperiode, echt totale verdoving en mislukking. En nu komende half jaar moet ik er weer een schrijven.

2 likes

De hoeveelheid red bull en koffie die ik hierbij geconsumeerd heb zal wel meegespeeld hebben in dat gevoel denk ik haha.

Normaal is het op tv een uur incl reclames, nu een halfuur incl reclames…

Ja wat een tegenvaller

Koop in ieder geval niet die Cote d’Or, echt een tegenvaller vond ik. Dove Caramel blijft mn forever favo maar weet eigenlijk niet of je die zo gewoon kan kopen.

5 likes

O ik dacht dat je via videoland ofzo keek haha, wist niet dat het op tv ook 20 min was.

Kan je mooi op je cv zetten :ok_hand:

Huh dit moest een reactie op @Karl_Lagerfeld zijn. Sorry krijg 't niet meer weg :joy:

1 like

De caramel chocoreep van de Aldi is ook erg lekker! Met beetje vloeibare caramel erin, niet van die uitgeharde stukjes

2 likes