Wat je even kwijt wil #41

Mocht niet :disappointed_relieved:

1 like

Hahahahaha dat was een rare wending geweest

1 like

Ja Dove caramel kan je iig bij de vomar los kopen. Ligt bij de kassa @Tedmosby

2 likes

Het is dat ik na het zien van de foto het wel kan begrijpen anders had ik mij toch afgevraagd wat er in het water in Belgie zou zitten.

Ik raad btw deze iedereen aan.

6 likes

Ja bedoelde eigenlijk meer repen in een verpakking. Wauw ik weet niet hoe ik dat even moet noemen haha 1 is ook maar zo weinig :joy:

Misschien maar beter voor me dat ik ze in de winkel niet weet te vinden in grote verpakking eigenlijk hahah

Ik wil dus heel graag zon kaars omdat ik een zon geur zo lekker vind. Maar ik weet gewoon dat ik dan om de 5 minuten denk “OMG HEEL MN HUIS STAAT IN DE FIK!!.. ohnee is die kaars”

1 like

Ja ik wilde die want het was zo’n hype dus wilde cool zijn. Nou steek m bijna nooit aan want wat een teringherrie idd. Echt zonde van die €20

1 like

Same, echt een ellende :cry: :cry:

Ik heb zo’n lontjes juist los gekocht om zelf kaarsen mee te maken! Vind dat geluid zo gezellig op de achtergrond haha

4 likes

Wat zijn pringles toch eigenlijk bijzonder

6 likes

Pfff
 ik werd net ineens wakker gemaakt door de buurvrouw: blijkt de buurman een epileptische aanval te hebben. Ambulance en alles erbij. Gelukkig bleek het uiteindelijk mee te vallen en hoefde hij niet mee, maar schrok me dood :flushed:

Oke bleek dus niet mee te vallen :flushed:. Hij kreeg nog een aanval en is met de ambulance mee en wordt opgenomen. Ik sta nu te wachten bij het ziekenhuis op de buurvrouw

Ah godver kan iemand me even op mn kop geven?
Gistermiddag begon ik al met niezen, maar ik dacht misschien toch m’n hooikoorts. Gisteravond beginnende keelpijn en nu dus ook een beetje, wisselend snotterig/verstopte neus/ kriebelneus.
IK WEET dat ik thuis moet blijven nu. Maar ik ben leerkracht in het basisonderwijs en zelfs ik heb m’n moeilijke klas nog niet onder controle. Laat staan een invaller. De drang om toch gewoon te gaan is zo groot. Maar ik weet dat het niet mag.

Heftig! Lief dat je haar op bent gaan halen.
Nog iets kunnen slapen?

1 like

Eerlijk, Ik zou de adviezen opvolgen die gegeven worden.

Ja je hebt ook helemaal gelijk. Heb me zojuist afgemeld op werk.
Het gaat alleen zo tegen je gevoel in. Normaal gesproken zou het nog 10x erger moeten zijn wil je thuisblijven.

1 like

Oh ja, zeker dat snap ik helemaal! Vind het toch goed van je dat je het hebt gedaan. Nu lekker proberen te rusten!

1 like

Dit wordt echt nog wat de komende tijd. Mijn vriend werkt ook in het onderwijs en ik weet alle jaren al dat ik na een paar dagen verkouden word. Ben echt bang dat er veel uitval etc komt.

Beterschap iig!

Ja snap je helemaal! Ik zie nu al op tegen het moment dat ik verkouden ben (wat echt wel een keer gaat komen
). Bij ons is nu de regel dat als je met lichte klachten thuis zit (dus niet ziek bent) er geen externe vervanging komt. Dus of het wordt intern opgelost (onmogelijk straks) of je geeft die dagen thuisonderwijs :thinking::roll_eyes::neutral_face: stel ik ben morgenochtend verkouden, is de kans groot dat ik op stel en sprong thuisonderwijs moet regelen

En hopelijk mag je maandag gewoon weer beginnen :heart:

@Salmiak @Lentex ja het wordt echt nog wat de komende maanden. Ik ben in een team van 12 leerkrachten nummer 3 die deze week thuis zit. We hebben een kleine 200 leerlingen en 15% hiervan is deze week al een of meerdere dagen thuisgebleven. Iedereen word verkouden in de eerste weken van een nieuw schooljaar. Moet me nu laten testen en de eerste mogelijkheid is zondag, helemaal in Amersfoort (ik woon in Nijmegen). Ook zoiets

En Lentex, wat vreemd die regel! Als het lukt (dat is natuurlijk ook altijd maar de vraag) komt er voor mij nu wel een invaller volgens mij. Ik moet maandag kindgesprekken voeren dus beter kan ik dan gewoon gaan. :sweat_smile:

1 like