Wat je even kwijt wil #41

Jeetje wat ver weg zowel de plek als dat het zondag pas kan…

Neee ik heb vandaag weer een soort intakegesprek. Word al moe als ik eraan denk

1 like

Zondag pas in Amersfoort? Wat een gezeik zeg!

1 like

Redelijk geslapen ja. Maar blijft wel door je hoofd spoken…

1 like

De schilders zijn hier al vanaf maandag en ze verwachten het vandaag niet af te kunnen maken vanwege het weer. Ik zit deze week al niet lekker in mijn vel en vind het momenteel sowieso pittig om thuis te werken, en erger mij echt mateloos aan dat ze continu hier zijn, ik nul privacy heb, niet kan uitslapen terwijl ik al dagen amper slaap, en dat ze mij afleiden van mijn werk. Plus ik wil gewoon mijn huisdieren weer kunnen ophalen bij mijn familie, maar dat wordt waarschijnlijk pas het weekend op deze manier (en dan moet het weer morgen nog meevallen). Ik snap niet waarom het zo lang moet duren, de vorige keer was het binnen 2 dagen af.

Ohh je bedoelt zo’n pak met bijv 5 repen denk ik? Dat heb ik nog nooit gezien helaas.

Hopelijk heb je ze kunnen bereiken, wat een shitzooi

1 like

Heeft iemand hier een regenjas van America Today? Ik wil eigenlijk voor de Janice gaan met teddy, alleen ik heb 1. geen idee hoe die vallen, en 2. geen idee of de teddy overal zit of alleen in de capuchon?

Ik eet vier pruimen op een lege maag. You know what that means.

Samenvatting

Degene die nu de HP reference kan maken krijgt tien punten voor griffoendor

4 likes

De teddy zit wel in de voering van de jas bij je rug en buik, maar niet in de mouwen!

1 like

Luchtruimpruimen? :smirk:

Ja, ik snap ook echt niet waarom ze gewoon geen afspraken kunnen maken. Hier wou ik inderdaad ook de startdatum weten, dat was ook allemaal maar vaag en moeilijk. Vond ik vrijdagmiddag ineens een briefje in de bus met dat ze afgelopen maandag zouden beginnen. Ik heb het geluk dat ik mijn huisdieren bij familie kan onderbrengen, maar ik wil die ook niet onnodig lang daar laten zitten. Dat had ik ook tegen het schildersbedrijf gezegd en dat begrepen ze en ze zouden daarom mijn appartement het eerste doen, maar de schilders doen gewoon waar ze zin in hebben/wat t handigste is voor hun. Ik snap dat ze gewoon hun werk doen, maar ondertussen loop ik achterstand met mijn werk op omdat zij hier steeds zijn en doordat ze geen planning hebben, kan ik mijn agenda er ook niet vantevoren al op afstemmen. De eerste dagen probeerde ik t los te laten, maar inmiddels ben ik behoorlijk pissig en geïrriteerd. Ik wil echt dat ze hier vandaag alles afmaken, dan heb ik het ergste gehad (ik zal ook wel last hebben van als ze bij de buren gaan werken, maar dat zal hopelijk wel minder erg zijn).

Hoop dat het bij jou beter gaat als ze eenmaal zijn begonnen.

1 like

Hahaha nee die bedoelde ik niet

Ik ben pissig op mn collega omdat ze zo star is in haar flexibiliteit. Omdat zij niet 1 dagdeel wil schuiven moet ik 4 ipv 3 dagen naar het werk om
mijn uren te maken.
En zij maar 2 dagen. :roll_eyes:

@Salmiak @Blush ja echt niet normaal, uur en 10 minuten rijden…
Heb nu gebeld en na flink aandringen kan ik morgen terecht in Tiel, alsnog 40 minuten rijden maar oké. Dan kan ik hopelijk maandag gewoon weer aan het werk.

2 likes

Ja vanmorgen, maar de aannemer heeft dus inderdaad opdracht gekregen voor alleen een douche. Echt huilen dit, meteen mijn verhuurder gebeld. Hoop dat het nog opgelost kan worden, heb het helaas nergens in schrift staan dat ze het me wel zo beloofd hebben :tired_face:

1 like

Ja ik heb ook echt zitten smeken tot ik dichterbij kon. .

weet iemand of de pumkin spice siroop van Monin te nassen is?

De kat wil nog steeds niks eten en dwangvoeren vind hij verschrikkelijk en daardoor spuugt hij alles gewoon weer uit (niet braken maar gewoon weer uitspugen omdat hij het niet wil). Behalve 5ml voer en wat stukjes boterhamworst heb ik niks naar binnen gekregen bij hem :sob: Vind het zo raar dat hij van ‘ik vreet alles op’ naar ‘ik eet helemaal niks meer’ is gegaan in 1 dag tijd

Oohhhh dan is het een andere referentie die ik niet ken… al had dit ook goed gepast haha. Wat dan?