Nee wel die tegen de misselijkheid inderdaad. Ga nu nog 1x langs de dierenwinkel voor andere brokjes en wat lekkers en als hij dat ook niet moet ga ik weer bellen. Hij heeft nu op een paar ml na nog niks gegeten sinds gisteren middag
Ik scheet 18 kleuren voor mân corona test maar het viel echt aaaaaalles mee. Liever nog 300 corona testen dan 1 keer een spiraaltje laten plaatsen inclusief een nacht weeĂ«n omdat mân lichaam dat ding wil uitstoten.
Ik ga vandaag na werk naar mijn vriend en hij maakt pasta met garnalen en dat is mijn lievelings dus kijk er al vanaf vanmorgen 0730 naar uit. Maar eerst een werkdag doorkomen⊠Zo weinig zin.
Ik heb de Janice. Die heeft geen Teddy aan de binnenkant. De Teddy heeft het alleen niet in de mouwen zitten.verder prima jas. Net nog getest met werken
Ik heb een maat M, normaal mijn maat, valt wel iets groter maar dat vind ik wel fijn. Kan ik een lekker dikke trui eronder doen
Ik moet zo op de fiets ergens heen, ik denk dat ik mân apc tas maar in een plastic zak wikkel en dan in mân mandje??
Het is koud en nat en ik heb pasta gehaald als lunch
Even opwarmen
dry up Dursley, you great prune
(maar ik ben een Slytherin byee)
Ik heb volgens mij ook de Janice zonder teddy. In de winkel vond ik de teddy veel te warm, zomers wil ik hem ook aan kunnen en met teddy zou dat niet mogelijk zijn. Ben er nog steeds erg blij mee!
Ik ben zo zo zo zo zoooooo moe.
Straks thuis ga ik echt even slapen (tegen mijn goede voornemens om niet meer overdag te slapen in ).
Ik voel me echt een klein kind want ben nieuwsgierig wat ik van mijn vriend krijg voor mijn verjaardag. Ik dacht dit jaar nog nou hou me er niet mee bezig, maar afgelopen weekend liet ik een badjas zien die ik wou gaan kopen en toen zei hij oh een badjas is ook 1 van mijn cadeaus maar hij is niet roze. Nu ben ik te nieuwsgierig.
Haha.
Ik heb dat ook!
Ben woensdag jarig en mocht ook niks meer kopen van mijn lijstje.
Want wellicht had hij of schoonfamilie dat al gekocht
Ik denk dat je een niet roze badjas krijgt.
Hahaha dat sowieso.
Tuurlijk, lekker doen. Na zoân eerste werkweek moet je gewoon bijkomen
Of misschien krijg je juist de roze badjas die je liet zien, maar is dit een afleidingsmanoeuvre.
Ik snap echt niets van Woningnet. Sta nu bij meerdere studios als 4e t/m 10e op de ranglijst maar ontvang nergens interessepeilingen voor. Bij ons zouden eerst de nummers 1 t/m zoveel een interessepeiling moeten krijgen en eventueel groepsbezichtiging.
Ik moet zo voor het eerst ergens werken waar het wel belangrijk is dat je een beetje netjes voor de dag komt en wie heeft er natuurlijk geen regenjas terwijl het al de hele dag regent gvd
Ik wil zo graag even een dutje doen.
Waarom kopen zoveel opeens een goedkope verzwaringsdeken? Ik bedoel, ik snap dat het chill is, maar zonder medische indicatie, begeleiding of onderzoek naar welk gewicht en vulling je nodig hebt is het niet echt handig.
Er is een reden waarom die dingen zo duur zijn.