Wat je even kwijt wil #41

Ja gelukkig! Het putje moet er idd weer uit, maar de kraan kon wel op die plek blijven zitten. Maar de loodgieter moet wel weer langskomen.
Heb het gevraagd maar konden ze niet echt zeggen. Ze hadden sowieso al 2 weken aangeduid en volgens mij waren ze anders sneller klaar geweest. Dus nou ja zie het wel. Ik woon nu even in m’n ouders hun appartement nu en zij zijn 2 weken op vakantie :grimacing: Ga wel regelmatig kijken om ze aan te sporen haha

1 like

Ja klopt, in januari. Die had acute nierfalen.

Maar de kater is inmiddels weer thuis en heeft voorzichtig gekookte kip gegeten dus ik ben weer een beetje blij :grin:

20 likes

Laat ze een plattegrond zien :smile:
Als het af is moet je jezelf maar goed verwennen met bruisballen!

1 like

Ik kijk de aflevering van de Kardashians over het huwelijk van Lamar en Khloe. Caitlyn gaf zo’n mooie speech tijdens het oefendiner. Heb zo hard gehuild, was alsof mijn eigen vader over mij sprak.

4 likes

Haha ja goeie :joy: en jaaa ga ik sowieso doen!

1 like

Ja ik hoop het! Moeten wel blijven dwangvoeren om leververvetting te voorkomen dus hopelijk eet hij snel weer zelf.

Dankjewel voor je lieve berichtjes♥️

1 like

Ik heb net 10 minuten geleden gegeten maar heb nu alweer zin om te snacken. Heb niet eens honger. :roll_eyes:

1 like

Er is nu zo’n vrouw op tv en ik herken haar alleen maar als “die dikke van de plus reclame” want zo werd ze altijd genoemd.

Echt zielig eigenlijk

2 likes

Ik noem haar altijd ‘die waar een Nederlandse en Amerikaanse versie van is’ :joy:

2 likes

Jep!

2 likes

Omg heerlijk, hoe ga je je tijd besteden? (Als in - ga je nu in je eentje op de bank mayo rechtstreeks uit de pot eten oid)

Slide in mijn dm girl

Bedankt voor de tip! Hij is inderdaad groot :star_struck:

15 likes

Vandaag laatste werkdag gehad voor mijn vakantie en ja hoooor. Ik word weer spontaan ziek. Ik haat mijn lichaam dat het dit altijd lijkt te bewaren voor de vakantie.

Zo lekkor

1 like

Ik heb echt even een baaldag. Vandaag weer voor het eerst college gehad en ineens is keihard het besef binnengekomen dat ik het laatste halfjaar van mijn master volledig thuis ga doorbrengen. Ik vond het tijdens mijn pre-master en eerste helft van de master oprecht leuk om op de campus te zijn, nieuwe mensen te ontmoeten en naar college te gaan. Ik vind het vooruitzicht dat ik tot februari alleen achter m’n laptopje ga zitten zo deprimerend.

2 likes

Mijn pa heeft een nieuw woord ontdekt en ik vind het schattig en cringy tegelijk. Over alles wat hij leuk vindt zegt hij ‘bere gezellig’ hahah echt wie zegt dat :sweat_smile:

31 likes

Hahaha erg is dat he. Mijn vader en “zijn kameraden” noemen SUV’s (die auto’s) voortaan “sufs”, is schijnbaar humor. :thumbsup:

15 likes

De beste zangers begint weer, ben benieuwd of het net zo’n goed seizoen wordt als vorig jaar!

1 like

Ik vind mijn avonden zo tergend saai dat ik het liefst al naar bed ga, let’s get it over with.

Who am I?!

3 likes