Ja gelukkig! Het putje moet er idd weer uit, maar de kraan kon wel op die plek blijven zitten. Maar de loodgieter moet wel weer langskomen.
Heb het gevraagd maar konden ze niet echt zeggen. Ze hadden sowieso al 2 weken aangeduid en volgens mij waren ze anders sneller klaar geweest. Dus nou ja zie het wel. Ik woon nu even in m’n ouders hun appartement nu en zij zijn 2 weken op vakantie Ga wel regelmatig kijken om ze aan te sporen haha
Ja klopt, in januari. Die had acute nierfalen.
Maar de kater is inmiddels weer thuis en heeft voorzichtig gekookte kip gegeten dus ik ben weer een beetje blij
Laat ze een plattegrond zien
Als het af is moet je jezelf maar goed verwennen met bruisballen!
Ik kijk de aflevering van de Kardashians over het huwelijk van Lamar en Khloe. Caitlyn gaf zo’n mooie speech tijdens het oefendiner. Heb zo hard gehuild, was alsof mijn eigen vader over mij sprak.
Haha ja goeie en jaaa ga ik sowieso doen!
Ja ik hoop het! Moeten wel blijven dwangvoeren om leververvetting te voorkomen dus hopelijk eet hij snel weer zelf.
Dankjewel voor je lieve berichtjes♥️
Ik heb net 10 minuten geleden gegeten maar heb nu alweer zin om te snacken. Heb niet eens honger.
Er is nu zo’n vrouw op tv en ik herken haar alleen maar als “die dikke van de plus reclame” want zo werd ze altijd genoemd.
Echt zielig eigenlijk
Ik noem haar altijd ‘die waar een Nederlandse en Amerikaanse versie van is’
Jep!
Omg heerlijk, hoe ga je je tijd besteden? (Als in - ga je nu in je eentje op de bank mayo rechtstreeks uit de pot eten oid)
Slide in mijn dm girl
Vandaag laatste werkdag gehad voor mijn vakantie en ja hoooor. Ik word weer spontaan ziek. Ik haat mijn lichaam dat het dit altijd lijkt te bewaren voor de vakantie.
Zo lekkor
Ik heb echt even een baaldag. Vandaag weer voor het eerst college gehad en ineens is keihard het besef binnengekomen dat ik het laatste halfjaar van mijn master volledig thuis ga doorbrengen. Ik vond het tijdens mijn pre-master en eerste helft van de master oprecht leuk om op de campus te zijn, nieuwe mensen te ontmoeten en naar college te gaan. Ik vind het vooruitzicht dat ik tot februari alleen achter m’n laptopje ga zitten zo deprimerend.
Mijn pa heeft een nieuw woord ontdekt en ik vind het schattig en cringy tegelijk. Over alles wat hij leuk vindt zegt hij ‘bere gezellig’ hahah echt wie zegt dat
Hahaha erg is dat he. Mijn vader en “zijn kameraden” noemen SUV’s (die auto’s) voortaan “sufs”, is schijnbaar humor.
De beste zangers begint weer, ben benieuwd of het net zo’n goed seizoen wordt als vorig jaar!
Ik vind mijn avonden zo tergend saai dat ik het liefst al naar bed ga, let’s get it over with.
Who am I?!