O haha, misschien had ik een heel kundige dame die het deed. Ik vond het echt niets voorstellen, deed geen pijn ofzo. En ik stond met een minuut weer buiten.
Ik wil een nieuw telefoon abonnement.
Ik zit nu bij Ben. De startdatum is 15-11-2018.
Wanneer zou ik een nieuw abonnement mogen? Vanaf 15 november of is het niet zo dat je een maand eerder mag?
Ik zit niet bij ben maar ik mag het geloof ik al 3 maanden voordat het verloopt. Ik denk trouwens dat de site van ben het wel weet
Je hebt haar ook wel een opening gegeven om het oneens met je te zijn. Je vraagt haar of het ok is als je voortaan iets bepaalt dat met jouw kamer te maken heeft. Veel te voorzichtig.
Ik had gewoon geappt van Hee ik zie dat je elke keer op mijn kamer komt om het raam te openen, ik vind dat niet fijn en doe het voortaan zelf, thanks!
Ik ga vanavond frietjes eten en heb nu al honger. Kan ik vast mooi gaan bedenken welke snack(s) ik er bij wil :ā)
Geef haar een zaklamp
Wat een eisen zeg
Ik kon niks vinden en de klantenservice werkt ook niet mee helaasā¦
Edit: yaay toch gevonden! Een maand van ten voren.
Pff ik heb soms het gevoel dat ik het benauwd heb met dat mondkapje omdat ik een kleine neus heb dus dan zit dat ding zo dicht op je bakkes. Dan lijkt me een lange neus heel handig.
Hoi hier iemand met een lange neus. Nog steeds kut zon mondkapje!
Haha oh dat was mān theorie omdat die dan verder van je huid afzit leek me dat.
Ik hoorde net mevrouw! Mevrouw! Ik dacht het zal wel niet voor mij zijn maar blijkbaar wel. Komt er zoān jongen hard aanrennen met mān zonnebril. Echt een leuk knap koppie en een dikke big smile. Jammer dat ie me mevrouw noemt en me waarschijnlijk gewoon een moeke en een oud wijf vind maarja.
@Visual ookā¦
Hebben jullie wel eens lang op krukken gelopen? Moet je niet willen als het niet nodig is. Men wat een spierafbraak had ik. Dus die vergelijking gaat niet echt op, of juist wel maar dan als tegenargument
Hij zit nu bij de dierenarts in de hoop dat zij hem aan het eten krijgen, anders krijgt hij een sonde
Ik zit dus wel eens te denken of ik zou willen trouwen (ik denk het niet) en hoe ik dat zou doen met namen (mijn eigen naam behouden of elkaars naam aannemen). Maar nu bedenk ik me dat ik mijn vriends naam niet eens kĆ”n overnemen. Ik krijg die naam niet normaal uitgesproken. Toch triest als je een deel van je (aangenomen) achternaam dan uitspreekt met iets als āofzoā erachteraan.
Moet je als je gaat trouwen trouwens ook alle voornamen uitspreken? Want dat lukt me ook al niet.
Denk dat we maar niet moeten trouwen.
Hahaha ja met zijn āmodellenā die hij allemaal heeft gehad. Hoe dan?
Net Love Island, First Dates, Married at first sight en Alles is liefde teruggekeken. Nuttige dag tot nu toe
Ik moet echt aanwennen om een jasje aan te doen nu.
@Zoeva, nog dankjewel voor het aanhoren(/lezen). Het is opgelost, ik krijg een bad Ʃn douche. Yesss zo blij mee. Fout lag bij hun gelukkig, en dat gaven ze dus ook toe!
Nee verder niks, behalve dat hij wat zwakker is omdat hij niet eet. Snap er geen snars van
Ik ben zo slecht in afscheid nemen en haat het zo erg. Ik vind het ongemakkelijk en wil het liefst gewoon door de achterdeur verdwijnen maar ik heb ook zin om heel hard te huilen eigenlijk
Ik moet straks naar mijn werk en het regent echt keihard hier. Moet door werkzaamheden op mijn normale route ook nog 5 minuten omfietsen, dus een kwartier door de regen fietsen