Dat was mijn favo bezigheid toen ik nog op de personeelsafdeling werkte
Ohh ik dacht dat je die namen ook moest herhalen. Maar nu ik over nadenk; de ambtenaar moet dat waarschijnlijk wel doen?
Haha ja ik echt er ook al over na om hem zijn namen in te laten spreken zodat ik het 100x kan afspelen en kan oefenen met na zeggen.
Ik had hetzelfde
Haha met het laatste ben ik ook met je eens! Vond Roadtrip ook goed. Bij Stef Bos lijkt het net alsof het 'm amper moeite kost, zo knap
Ik heb me ziek gemeld bij het uwv waardoor mijn sollicitatieplicht voorlopig komt te vervallen en het haalt al zo veel druk weg. Voel me wel een mislukking dat het zo ver is gekomen maarjaâŠ
Mooi werk doe je!
Knap ook, om niet constant emotioneel te worden.
Was dat op het begin al zo of is dat gegroeid?
Sorry als dit een ongepaste vraag is.
Je leert er wel mee omgaan, maar ik kan net zo goed helemaal volschieten tijdens een dienst.
Wat een gezeik weer. Internet werkt op 4g en wifi, zowel telefoon als laptop. En ik moet het mailadres van een docent zoeken en dat is de enige webpagina die het niet doet en dan krijg ik gezeik over proxy en servers? Weet niet eens hoe ik dit fix en hoezo alles werkt behalve deze site
Deze dag moet wel 1 van mijn meest vergeetachtige dagen van 2020 zijn. Misschien een combi van moeheid/ongesteld/medicatie. Het begon met mân zonnebril die ik had laten liggen waarna een lieve jongen mij achterna rende en hem aan mij gaf. Vervolgens raakte ik mijn OV chip kwijt. Echt oooveral gezocht. Hele tas binnenste buiten gegooid zonder resultaat. Ik vroeg maar uit wanhoop aan een jongen of hij het poortje misschien voor mij kon openhouden. Hij zei dat hij mij er wel overheen wilde tillen. Ik keek echt zo verbaasd en ik zei nou liever niet. Dat ding deed hij dus met zân ov open. Fijn. Vind ik werkelijk waar dat ding weer terug in mân jaszak waar ik de hele tijd in had gevoeld!! Daarna wilde ik ff iets in de stad halen maar huh, in de mango kwam ik erachter dat ik mân huissleutels niet kon vinden. Nou paniek weer, mobiel viel uit. Ik liep als een kip zonder kop met een spijkerbroek die ik niet betaald had uit de mango. Ja eh, dan gaat het alarm dus af. Dus ik liep weer naar binnen van??? En zij wees naar de spijkerbroek die ik nog in mân hand had omg. Ik zei oh sorry!!! Ik wilde hem terugleggen. Nou ja dat was geen probleem. Toen naar de winkel waar ik dacht dat misschien mân huissleutels lagen. Dat klopte. Omg. Ik ging de stad in voor tampons en die, die heb ik vergeten. WHAAAAAA. Ik was zo zat ervan en dikke pijn. Dus mân vriend heeft nog laat in de supermarkt tampons gehaald. Ik ben chaotisch maar dit? En huissleutels vergeet ik ook nooit. Vooral die broek bij mango, what the hell, hoezo had ik dat niet door. Moet denk ik echt slapen.
Ja en zo jammer dat juist Khloe en Caitlyn - die zo close waren - dat niet meer zijn (niet dat we weten wat er precies allemaal is gebeurd/gezegd en wat terecht is, maar toch sneu van een afstandje)
Verzorg je dan ook de overledene, of is dat weer een andere functie binnen jullie organisatie?
En zo ja, praat je dan ook tegen diegene? Het valt mij op dat de mensen die je daarover hoort vertellen altijd zo liefdevol omgaan met het lichaam van een overleden persoon, vind dat altijd enorm hartverwarmend en geruststellend. Weten dat dat ook heel menselijk en warm is/gaat ipv joh dit is niks meer dan een lichaam en laten we het even netjes maken.
Oh ik dacht even misschien Rebel (?) Wilson hehe
Oh die keek ik gisteren ook. Vond het een heel mooie speech en dat Khloe ook caitlyn uitkoos om haar weg te geven uiteindelijk.
Vind het ook mooi en ontroerend dat jij nu caitlyn zegt, ik had er niet bij stil gestaan en had misschien wel bruce getypt maar echt goed dat jij (en daardoor ik ook) Caitlyn zeggen.
Ik lig al dik 1,5 uur in bed en ineens hoor ik iets beneden, dus na een kwartier lang in mân broek schijten ga ik toch maar kijken, staat de tv ineens aan??? Ik weet echt zeker dat ik die uit heb gezet, kijk ook alleen via een chromecast en ik wilde de serie verder kijken in bed, maar de tv is dus vanzelf aan gegaan en de chromecast ook incl een aflevering? Nou sorry hoor, maar ik slaap wel weer met het licht aan vannacht
Te lekker, heb nog een kwart over
Ja ik verzorg ook de overledene, in mijn team is iedereen allround. De ene dag ben ik aan het verzorgen en de andere dag ben ik een dienst in elkaar aan het zetten wat betreft de muziek en fotoâs, en weer de andere dag ben ik bezig met rouwbezoek. Ikzelf praat wel altijd tegen de mensen, ik doe het automatisch valt me al niet meer op, wens ze ook altijd een goede reis en zeg dan ook âdoe ze de groetjes daarbovenâ
Die bedoelde ik wel dus er klopt niets van mijn opmerking er is dus een Nederlandse en een Australische versie, ik raakte in de war doordat Rebel Wilson Fat Amy is in die film
@Scorpiovibes
De vaatwasser stond aan en ik had geen goed pannetje, dus nu heb ik mijn havermout in de magnetron klaargemaakt. Gatver! Lijkt wel of ik een bak lijm met stof erdoor aan het eten ben.
Nou ik had het laatst in een pannetje gemaakt in plaats van gewoon in beetje yogurt en water gedaan en ik vond het juist uit een pannetje behangplaksel. Ik snap niet hoe mensen dat doet. Ik eet het altijd maar koud want dan is het wel lekker.