Omg heerlijk, hoe ga je je tijd besteden? (Als in - ga je nu in je eentje op de bank mayo rechtstreeks uit de pot eten oid)
Slide in mijn dm girl
Vandaag laatste werkdag gehad voor mijn vakantie en ja hoooor. Ik word weer spontaan ziek. Ik haat mijn lichaam dat het dit altijd lijkt te bewaren voor de vakantie.
Zo lekkor
Ik heb echt even een baaldag. Vandaag weer voor het eerst college gehad en ineens is keihard het besef binnengekomen dat ik het laatste halfjaar van mijn master volledig thuis ga doorbrengen. Ik vond het tijdens mijn pre-master en eerste helft van de master oprecht leuk om op de campus te zijn, nieuwe mensen te ontmoeten en naar college te gaan. Ik vind het vooruitzicht dat ik tot februari alleen achter m’n laptopje ga zitten zo deprimerend.
Mijn pa heeft een nieuw woord ontdekt en ik vind het schattig en cringy tegelijk. Over alles wat hij leuk vindt zegt hij ‘bere gezellig’ hahah echt wie zegt dat
Hahaha erg is dat he. Mijn vader en “zijn kameraden” noemen SUV’s (die auto’s) voortaan “sufs”, is schijnbaar humor.
De beste zangers begint weer, ben benieuwd of het net zo’n goed seizoen wordt als vorig jaar!
Ik vind mijn avonden zo tergend saai dat ik het liefst al naar bed ga, let’s get it over with.
Who am I?!
Niet zomaar een hond, een mopshond. #stillgotthevideo
Ik ga morgen met m’n vriend naar de Jumbo Foodmarkt en ik heb er helemaal zin in
Die houden we in het privé archief
Het is goedkoper om die kalender te kopen
Ik lach me echt kapot “hmm welke maand zou dit zijn”
Ben benieuwd zo, als ze een dag meeloopt in de uitvaart.
Haha ik ga nooit van mijn leven naar Texel verhuizen
Onze Aldi had 'm laatst in de ribbelvorm!
Oehh die van de Lidl is ook een aanrader
Ah balen. Zelfs per Aldi-district liggen er verschillende producten in de winkel.
Lekker gaan! Ik Lig ook al. (Al is dat omdat ik me nergens meer op kan concentreren atm). Zat net 2 min te wachten ook tot het forum zou laden maareh, het was een leeg tabblad in Chrome… Ja