Wat je even kwijt wil #41

Ohja, in yoghurt vind ik het ook lekker!
Maar er gaat niks boven m’n pannetje havermout, appel, rozijnen en kaneel.

2 likes

Krijg van postnl een kaart of ik 3.84 wil betalen omdat we vorige rond een bepaalde datum post hebben ontvangen met te weinig postzegels.
???

2 kaartjes gekregen die niks wegen, waarvan 1 via greetz dus dat zit vaak wel goed.

Wat raar.

Voor het eerst in 5 maanden weer naar school.
Zo raar

3 likes

Als het goed is zou je via een web pagina moeten kunnen zien om welk poststuk het gaat.

1 like

Het is haar naam nu, ik vond het wel een beetje “confronterend” om haar als Bruce te zien. Niemand wist dat zij eigenlijk niet gelukkig was en dat ze een rol speelde.

@Scorpiovibes Ja die aftakeling van hun relatie is zo jammer. Je zag echt dat zij met al haar kinderen zo’n goede band had.

3 likes

Eeuwige struggles: mijn haar is super vet, ik moet straks de deur uit en ga daarna sporten. Was ik nu mn haar of na het sporten.

Echt hoeveel denktijd dit vraagstuk inneemt in mijn leven, niet normaal.

4 likes

na het sporten. doe nu gewoon alles in een knot.

2 likes

Hoef je niet te betalen, is alleen maar de vraag of je het zou willen. Krijg je nog een reminder en dan is het klaar.

1 like

Hahahaha dit heb ik dus ook altijd. " Hmm ik ga iets doen waar ik er niet verslonsd wil uit zien maar daarna is mn haar toch vies…:

Ja nu maar ff lading droogshampoo dan maar.

1 like

Nou niet met haar kinderen uit haar eerdere huwelijken. Brody Jenner en die broer zeggen dat Caitlyn er nooit meer voor hun was toen ze met Kris trouwde. Ze kwam ook niet op Brody’s bruiloft enzo terwijl ze was uitgenodigd.

2 likes

Ik had net de meeeeeest ongemakkelijke man in huis voor onze nieuwe keuken en ik voelde daardoor heel opgelaten. En nu is hij zijn map vergeten en komt hij zo weer aan de deur. Ken wel janken.

1 like

Ik heb precies hetzelfde; ben sinds een paar weken geleden ook gestart met het laatste half jaar van mijn master. Ik zit dus ook tot februari alleen maar achter mijn bureau, wat ik echt kut vind want ik mis mijn klasgenoten. Dus hey, I am with you :muscle:

1 like

Omg het is zo rustig om mijn werk. Heb al online een kledingbestelling geplaats en ga nu beginnen aan mijn verjaardag en kerstverlanglijstje.

4 likes

Ah ja ik mis mijn studiegenoten ook idd! We moeten wel in groepjes van vijf een groepsopdracht doen en hebben afgesproken om in het kader daarvan fysiek bijeen te komen. Heb ik in ieder geval nog een beetje het ‘normale’ studie gevoel. Maar blijft jammer dat je de laatste fase van je studie zo door moet brengen

1 like

Ik had het opgezocht, het is inderdaad een verzoek.

Ben al 5 jaar niet bij de tandarts geweest (ja, stommm), maar heb nu eindelijk weer een afspraak gemaakt voor over een paar weken. Hoop zo dat het mee gaat vallen en dat ik niet twintig keer terug hoef te komen voor duizend gaatjes :’(

Same, alleen ik een eetplanning en boodschappenlijstje :joy:

1 like

Ik heb het rooster van mijn minor en het is heel chill, maar ik zit maar met 1 ander meisje en dat vind ik jammer. En ik ben ingedeeld in de beginnersgroep en de andere 5 meiden bij gevorderden en ik vind dat kutter dan gedacht.

Na twee weken (bijna) alleen maar gezond te hebben gegeten geef ik mezelf vanavond een cheat night. Nu al zin innnn

4 likes