Wat je even kwijt wil #41

Niet betalen, maar ik denk ook niet dat je dat van plan was

1 like

Nee ik twijfelde

M’n vriend is met iemand aan het bellen. Het duurt echt lang en hij zat tegelijk op z’n laptop in een word document dus ik typte over zijn schouder ‘saaaai’. Was het blijkbaar een gedeeld document en ging die kennis van hem vlak erna erin typen :weary:

65 likes

Ik ben heel benieuwd wat voor minor je dan gaat doen als er verschillende levels zijn!
Is het een taal?

Ja Duits!

Ik heb een vast contract gekregen :partying_face::partying_face:

nu ga ik eindelijk vertellen dat ik zwanger ben op het werk want dat heb ik al 20w voor me gehouden

136 likes

Brody Jenner :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

Om te meten??? Ik vond het ook akward!

Die hebben we laatst al gehad. Dit was iemand voor de elektra. Nou daar heb ik ook de ballen verstand van haha. :joy:

Ik ben net uitgeslapen van mijn allerlaatste nachtdienst voor dit jaar :champagne:

En misschien wel mijn allerlaatste ooit als mijn nieuwe functie me bevalt en ik na drie maanden uitproberen door mag en wil.

21 likes

Nee daar moet je mij niks over vragen idd!

1 like

Ik ben begonnen met mijn eetkamertafel te schuren (klussen is opeens een hobby sinds Coro), maar het is veel meer werk dan gedacht en kan nu natuurlijk niet met een halve geschuurde tafel achterblijven. Dit wordt echt een project van een maand.

Sinds wanneer is een kaartje bij pathé 10,50?? Zo duur

Hahaha kut ik wilde net de loopband schoonmaken maar ze hebben nieuwe flesjes die nogal ver en hard spuiten. Dus ik spoot recht over m’n hand met papier heen, tegen de jongen die naast me stond. En toen keek hij om op het moment dat ik zo’n ‘ho oeps’ hoofd trok en toen deed hij me na :joy: hij voelde het wel zei hij

9 likes

Weten jullie nog mn bachata leraar die vreemd ging met mijn bff. Zij gaat zondag naar een bachata bootcamp van hem met haar nieuwe vriend!! Die leraar weet nog van niks. Ik wil gewoon bijna zelf ook gaan voor het leed vermaak.

30 likes

Ik heb de studio die ik heeel graag wilde niet gekregen omdat iemand voor mij hem geaccepteerd heeft :sob:

Ik wilde een schoenenrekje van de Ikea in elkaar zetten maar Jezus wat een abracadabra is die handleiding. Laat ik dus mooi liggen voor mijn vriend :joy:

1 like

ooo dit vraagt om popcorn!!!

1 like

GTST: Bachata bootcamp
Nu beschikbaar op Videoland.

5 likes

Mijn oma schijnt flink ziek te zijn dus mijn moeder zegt dat ze een corona test moet doen. Zegt die ouwe tang gewoon: “Nee hoor, als ik het heb ga ik gewoon dood”.

Oke ouwe :+1:

8 likes