Ik zou eigenlijk een online vergadering hebben met mijn baas om 15u. Krijg ik om 15 uur een mailtje dat het later gaat worden en dat ze me belt. Maar het is nu 1.5 uur later en ik heb nog steeds niets gehoord. Hopelijk kunnen we snel vergaderen, want ik wil weekend!!
En @GEEZ gaat dit over een Chantal komt werken aflevering en dan bij een uitvaart? Waar kan ik die kijken? kan hem niet vinden op YouTube
Videoland! En als je dat niet hebt weet niet of rtlxl nog bestaat? Haha
Ja, klopt daar gaat het over.
Als het goed is kan je hem hier terug kijken.
Mijn zus heeft een paar jaar in Chennai gewoond en zij vertelde ook dat in sommige gebieden een vrouw als onrein wordt gezien als ze menstrueert. En dan moeten ze zelfs buiten slapen.
Oooh ik ga zo eten bestellen, maar kan niet kiezen. Te veel opties
Ik krijg ineens een mail van paypal dat er een betaling van 36 euro op thuisbezorgd is geautoriseerd. Ik heb niks besteld. Meteen wachtwoord van paypal veranderd en aangeven dat ik die transactie niet herken. Vraagt paypal of ik op iets van 6 data mijn rekening op een cadeaukaart heb gezet? Nee. En nu probeer ik in te loggen op thuisbezorgd maar dat lukt niet want hij zegt steeds dat hij me een verificatiemail stuurt maar die komt maar niet. Dus kan niet zien of er iets besteld is met mijn account. Godverrrrrr
Oeh ik heb sushi besteld. Echt al maanden niet meer gegeten, zin inn
Ik ben de laatste tijd echt zo vergeetachtig joh, niet normaal
O shit, betrapt
Thats it ik ga naar de mc donalds fietsen.
Herbalife ofzo? Die hebben ook rechtszaken verloren en miljoenenboetes moeten betalen, misschien doet dat haar wat
Mijnnnnngod ik heb de domste koe ever aan de telefoon van thuisbezorgd
Ja over die aflevering inderdaad. Heb je hem al gevonden? Eerste stuk zit ze bij het korps mariniers.
Ja gevonden inmiddels! Ik keek op YouTube maar was dus Videoland. Mooie aflevering idd
Ahhh mijn huis staat al een poos te koop (ik huur met vast contract). En ik had van de week weer een manipulatief maitje van mijn huisbaas dat “het water tot zijn lippen stond” en hij “geen werk heeft door corona” en dat ik toch echt me moest laten uitkopen voor een te laag bedrag. Want het stond al 2 maanden op funda zonder dat er geboden is. Nu had ik net bedacht dat ik een heeeel erg hoog bod wilde gaan doen om er per februari uit te gaan, maar krijg ik net bericht van de makelaar dat er toch ineens een geinteresseerde potentiele koper is sinds vanochtend. Nu weet ik niet meer wat ik wil of waar ik blij mee moet zijn haha Dit is zo’n rare positie.
Ik heb hele vage pijn in mijn buik wat nu ook in mijn rug zit en het voelt echt zo raar en beetje eng. Kan het komen door de pil te lang door te slikken? Hmm. Oh en ik heb mijn hoofd keihard tegen een deur gestoten dus mijn voorhoofd voelt blauw aan (is nog niet blauw).
Heel herkenbaar, maar als het goed voelt gewoon doen! Je kunt ook heel goed verdriet hebben om je oude kat en tegelijk van een nieuwe kat gaan houden
Ik ben uit eten bij een pannenkoekenrestaurant en nu wilde ik al geen kinderen maar nu al helemaal niet meer. Wat een gejank
Mijn god wat een gezeik zeg, thuisbezorgd zijn echt grootste dombo’s ever. Maar goed, hopelijk blokkeren ze mijn account. Ik heb paypal, fb en mail ww veranderd. Nu hopen dat er niks meer misgaat. En hopen dat die eikels lekker smullen van de snackbarbestelling van 36 (!!!) euro.