Haha huhh ik heb dit bericht 3x gelezen maar snap het niet. Het is jouw huis, maar toch ook niet want je huurt. En je huisbaas wilt je uitkopen, maar nu is er toch een bod gedaan en hoe is dat dan gunstig voor jou? 

Kan het blaasontsteking zijn?
Nee heb ik mij van de week al op laten testen omdat ik daar ook aan zat te denken. Rugpijn heb ik ook pas sinds vanmiddag maar het voelt echt alsof ik door mijn rug ben gegaan ofzo maar is niet zo.
Ik huur een studio, maar dat huis staat al een poos te koop. Wat een beetje moeizaam verkocht wordt (het is onaantrekkelijk met mij en mijn vaste contract erin, kost ongeveer 20% van de waarde van het huis in de verkoopprijs). Als hij het verkoopt met mij erbij, kan ik hier ws nog voor jaren wonen. Als ik me uit laat kopen krijg ik heel veel geld mee en moet ik dus per februari mijn huis uit. En is er best een kans dat ik weer op kamers beland als ik pech heb, maar dan met een grote spaarrekening. Het heeft allebei wat, haha.
Oké, misschien een stopweek inlassen en kijken of je klachten daarna weg zijn?
Ja dat ben ik sowieso van plan! En als klachten niet weggaan dan ga ik weer even langs de huisarts.
Lijkt me een goed plan 
Aah op die manier! Hmm ja heeft allebei inderdaad wel wat. Maar als er een potentiële koper is dan sta je nu natuurlijk even niet sterk met je uitkoop aanbod gok ik? Dus dan kun je denk ik nu even niets anders dan afwachten. Maar eigenlijk dus sowieso geen slechte uitkomst 
Ik snap echt de ballen van m’n lichaam. Ik slaap steeds veel te weinig en eet sinds een paar dagen ineens heel slecht. Had gister best lekker voor mezelf gekookt maar na 3 happen had ik er geen zin meer in, vanochtend was ik zo unbothered dat ik maar ontbeten heb met een koekje en heb nu ook weer totaal geen behoefte aan eten. M’n lijf voelt ook een beetje gek en het is net alsof ik fysiek aan het reageren ben op stress, maar dan zonder dat ik in m’n hoofd gestresst ben? Weet ook niet zo goed wat ik wil met deze post lol, wou denk ik even iets met de realisatie doen 
Ben ik zojuist naar de AH in de stad gereden omdat ik in mijn dorpsAH iemand zag lopen die ik niet wil zien of spreken? Oh jazeker 
Ja ik herken het dus helemaal niet van mezelf, maar kan me inderdaad wel goed voorstellen dat die eetlust gerelateerd is aan slecht slapen. En thanks voor je advies, heel stom maar moest ik echt even horen
Het is zo ongemakkelijk als je aan komt fietsen bij je huis en je dan van een afstandje buren ziet kletsen. Vooral als het dan drie buren zijn waarvan twee een stel zijn en ze in een driehoekje staan met die knappe man in het midden. Waar kijk je dan naar als je hoi zegt? Je probeert iedereen aan te kijken maar volgens mij trap ik er elke keer weer in en kijk ik alleen hem aan. Ik ben echt niet geschikt voor buren.
Ben al de hele week somber dus heb nu mijn discolamp aan gezet. Instant happiness.
En binnenkort in de bios:
Alles is Bachata
Verliefd op Bachata
Bon Bini Bachata
Belgen hier die iets meegekregen hebben over die naaktfoto’s van die mannelijke BV’s? Wat denken jullie dat er gebeurd is? Ik vind het zo’n raar verhaal :o
Gertje??

Toen was Bachata heel gewoon
Bloed, zweet en Bachata
Bachata in Spijkerbroek
Haha nee 
Maar ik vind het oprecht echt heel erg en zielig voor ze, dus weet niet of het verstandig is om namen te noemen. Gaat over een bekende radiopresentator, een bekende zanger die ook nog in Wittekerke te zien was, een bekende sportjournalist en een bekende zanger die ook een talentenprogramma voor kinderen presenteert…
Gooische Bachata