Elke avond drink ik chai en eet ik pepernoten en elke avond word ik er misselijk van.
Toen nog wel ja
Is bloedheet
Trouwens ik hoor jullie zo vaak over nederlandse films maar nooit over schnitzel paradijs of die eerste films van die Carrie Slee boeken. Dat waren nog eens films!
Op de een of andere manier, vind ik Nederlandse films altijd zo suf. Weet niet waarom, maar het trekt me totaal niet.
Ik heb schnitzelparadijs nog nooit gezien, maar het kan niet anders dan een topfilm zijn met deze soundtrack
Vind âDe beste zangersâ zoân leuk programma. Ook een van de weinige programmaâs wat geen competitie is, lekker kneuterig Nederlands met zân allen op de bank zitten en nummers van en voor elkaar zingen
Heb voor de eerste keer in jaaaren weer een koortslip, echt klote. Hij zit ook precies in het midden bovenin. Nouja⊠nu weet ik tenminste hoe het eruit zou zien als ik er een spuit in zou laten zetten
Wat is het verhaal?
Afblijven! Die flow is van mij ~
Dat is een illusie. Ik geef het 3 tot 6 weken.
Opeens zijn er zéér expliciete naaktvideoâs van een stuk of vier mannelijke bvâs gelekt. Allemaal vandaag en behoorlijk gĂȘnant inhoudelijk. Ze worden massaal verstuurd via whatsapp in bepaalde kringen⊠De media berichten er helemaal niet over en de bvâs zelf hebben ook nog geen statement gedaan of zo. Ik vind het maar raar en vraag me af hoe dit kan of wat er hier gebeurd is. Het is zo expliciet dat ik denk dat het niet om een campagne kan gaan. Misschien deepfakes? Maar alsnog heel raar dat ze nog geen ontkenningsstatement gedaan hebben.
Ik. Voel. Vlinders. Voor jou!
Ik heb zoân fiets met zoân altijd werkend dynamo anderhalf jaar geleden verkocht en ik ben er nog steeds zo blij mee dat ik veel meer fiets dan voorheen. En de verlichting doet het nog steeds.
Ze vliegen rond in mân buik naar beneden!
Op de een of andere manier kan ik dit hele lied nog steeds meezingen
Ik wil hier niet aan denken. Een jongen uit onze klas danste ooit in zijn pyjama op dit liedje
Omg die film komt uit 2006 Ik verhuis even naar het ik voel me oud topic jemig
Haha wat is dit nou weer voor een dom artikel. âIconische nieuwe haarstijlâ, veel meer dan highlights, puntjes er af en laagjes aan de achterkant is het niet. Baanbrekend hoor meit
Oei, stom dat die nog gedeeld worden. Maar ook weer typisch dat de media er niks over zeggen. Bij vrouwen zouden we een breaking news gekregen hebben.
De Engelse tegenhanger van https://partyflock.nl/topic/837527:Balkenende-heeft-nieuw-kapsel
Balkenende die toen zân haar een beetje anders droeg. En dat is gewoon 15 jaar geleden. Ik word oud.
Huh? Wat is hier 90s aan? De Rachel? NeuhâŠ