Wat je even kwijt wil #41

Elke avond drink ik chai en eet ik pepernoten en elke avond word ik er misselijk van.

3 likes

Toen nog wel ja

Is bloedheet

Trouwens ik hoor jullie zo vaak over nederlandse films maar nooit over schnitzel paradijs of die eerste films van die Carrie Slee boeken. Dat waren nog eens films!

3 likes

Op de een of andere manier, vind ik Nederlandse films altijd zo suf. Weet niet waarom, maar het trekt me totaal niet. :sweat_smile:

1 like

Ik heb schnitzelparadijs nog nooit gezien, maar het kan niet anders dan een topfilm zijn met deze soundtrack

15 likes

Vind ‘De beste zangers’ zo’n leuk programma. Ook een van de weinige programma’s wat geen competitie is, lekker kneuterig Nederlands met z’n allen op de bank zitten en nummers van en voor elkaar zingen :heart:

4 likes

Heb voor de eerste keer in jaaaren weer een koortslip, echt klote. Hij zit ook precies in het midden bovenin. Nouja
 nu weet ik tenminste hoe het eruit zou zien als ik er een spuit in zou laten zetten

Wat is het verhaal?

Afblijven! Die flow is van mij ~

1 like

Dat is een illusie. Ik geef het 3 tot 6 weken.

11 likes

Opeens zijn er zéér expliciete naaktvideo’s van een stuk of vier mannelijke bv’s gelekt. Allemaal vandaag en behoorlijk gĂȘnant inhoudelijk. Ze worden massaal verstuurd via whatsapp in bepaalde kringen
 De media berichten er helemaal niet over en de bv’s zelf hebben ook nog geen statement gedaan of zo. Ik vind het maar raar en vraag me af hoe dit kan of wat er hier gebeurd is. Het is zo expliciet dat ik denk dat het niet om een campagne kan gaan. Misschien deepfakes? Maar alsnog heel raar dat ze nog geen ontkenningsstatement gedaan hebben.

Ik. Voel. Vlinders. Voor jou!

3 likes

Ik heb zo’n fiets met zo’n altijd werkend dynamo anderhalf jaar geleden verkocht en ik ben er nog steeds zo blij mee dat ik veel meer fiets dan voorheen. En de verlichting doet het nog steeds.

Ze vliegen rond in m’n buik naar beneden!

Op de een of andere manier kan ik dit hele lied nog steeds meezingen

4 likes

Ik wil hier niet aan denken. Een jongen uit onze klas danste ooit in zijn pyjama op dit liedje :confounded:

1 like

Omg die film komt uit 2006 :scream: Ik verhuis even naar het ik voel me oud topic jemig

1 like

Haha wat is dit nou weer voor een dom artikel. “Iconische nieuwe haarstijl”, veel meer dan highlights, puntjes er af en laagjes aan de achterkant is het niet. Baanbrekend hoor meit

2 likes

Oei, stom dat die nog gedeeld worden. Maar ook weer typisch dat de media er niks over zeggen. Bij vrouwen zouden we een breaking news gekregen hebben.

1 like

De Engelse tegenhanger van https://partyflock.nl/topic/837527:Balkenende-heeft-nieuw-kapsel

Balkenende die toen z’n haar een beetje anders droeg. En dat is gewoon 15 jaar geleden. Ik word oud.

Huh? Wat is hier 90s aan? De Rachel? Neuh