Wat je even kwijt wil #41

Dit weekend pas ik op de kat van een vriendin van mij, ik lekker dat beestje zitten aaien en aandacht geven. Kom ik thuis is mijn kat helemaal pissig dat ik een andere kat heb geaaid. Ja, hallo vriend. does normaal.

2 likes

Maar ik vind het wel goed dat de media er niets over zeggen. Zoiets is echt privé en superkut voor hen. Ik blijf het alleen heel erg raar vinden, de hele situatie.

Hoe groter de media-aandacht, hoe benieuwder de mensen gaan zijn. Daarin volg ik je. ik bedoelde juist: keep the same energy for women.

3 likes

Ik heb net once upon a time… in Hollywood gekeken (had hem nog niet gezien) maar ik ben echt teleurgesteld.

2 likes

Ja dat eigenlijk. Vond het “wel leuk” maar na de lyrische reacties erop had ik meer verwacht.

1 like

Vorig jaar was er een tekort aan levocetirizine. Ik ben toen (na ruim 20 jaar) overgestapt op desloratadine. Niets van gemerkt qua bijwerkingen ofzo, dus er is in ieder geval een goed alternatief als er wel een tekort is.

1 like

Ik baal er zo hard van dat elke leuke man een kinderwens lijkt te hebben. :sleepy:

Nou die foto’s wil ik dan wel hoor

Ik niet ben veel te bang dat zn pielemuis ineens ook praat. Waah waaaah

1 like

Nee ik heb ze niet ontvangen en dat wil ik ook niet.

Mijn Twitterfeed en de Facebookgroepen die ik volg staan er vol van. Ik heb de indruk dat het wel redelijk geweten is.

Edit: met reacties erop. Gelukkig niet met het beeldmateriaal zelf.

1 like

Mwoaaaaah Gertjeeeeee

3 likes

Ik heb vanavond eindelijk for sama gekeken. En holy fucking shit. Dit is denk ik de heftigste docu die ik ooit heb gezien. Moet er echt even van bijkomen.

1 like

Ik ben naar een bioscoopfilm geweest vanavond met jan kooijman die een kinderarts speelde en nog wat mensen en ik ben de titel alweer vergeten, maar wat een voorspelbaar gezeik. Toch heerlijk

1 like

Omg ik wil een borduurmachine!

Zondag naar de sauna, echt zin in. Even mijn poriën heel diep reinigen en mijn vagijn stomen

6 likes

Ik heb een tijd geleden alle carry slee films die op netflix staan gekeken :ok_hand:t2:

4 likes

Ik kijk huisdiergeheimen

2 likes

Aan de overkant bij mij staat een huis in de steigers en nu zijn de mensen van 4 hoog op de steiger geklommen en eentje zelfs het dak op… hoezo bedenk je zoiets?!

1 like

Ik wil zo graag een tatoeage en ik weet ook precies wat ik wil, maar ik ben zo bang dat ik er spijt van ga krijgen. Weet ook nog niet welke plek, hoe bepaaaaaaal je dat. Mag wel zichtbaar zijn maar moet ook makkelijk te bedekken zijn en wil het liefst op m’n arm maar vind dat misschien ook weer té opvallend. Zo moeilijk dit.

Vandaag gehoord dan mn online college’s volgende week fysiek plaatsvinden, nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar heb echt geen zin om voor die paar uurtjes helemaal naar de uni te gaan reizen.