Ik heb precies hetzelfde, ik lig in bed een serie te kijken maar ik krijg constant snaps van mensen dat ze t gezellig hebben en dan heb ik ook een beetje een fomo Terwijl ik het juist wel chill vind om een avondje te netflixen
Batterijen?
Gedroomd dat @DonnieDarko de moeder van een andere forummer had vermoord in haar bruidswinkel.
En dat we dat gingen oplossen in de stijl van Jessica Fletcher.
Duuuussss.
Miss zijn er forummers die bij je in de buurt wonen?
Ik weet niet waar je woont maar ik ga met alle plezier naar een terras of museum.
Hahahhahah wtf
Dat was mijn gedachte ook toen ik wakker werd.
Ik voel me wel heel vereerd
Ik weet niet waar je woont, maar als je in de buurt woont ga ik met plezier af en toe iets leuks doen samen!
Staat hij op een streaming dienst? Wil hem ook nog zien.
Ja gewoon via 2doc.nl!
Ik zag het ook op Twitter passeren maar ben het ook niet verder gaan opzoeken. Ik heb zelf nergens beeldmateriaal zien passeren alleen tweets over het feit dat het wel circuleert. Hopelijk waait het snel over voor die BV’s.
Laatste dienst op werk. Ik ben weer salty af natuurlijk. Heb de telefoon van de nachtstand maar ik begin pas om 9:45 dus ga niet opnemen.
Ik heb weer zo’n grote migraineaanval gehad gisterenavond en vannacht. Dat is al de tweede deze week ik word er echt gek van.
Heb mijzelf voorgenomen om eens echt goed schoon te maken en op te ruimen, dus om ook eens dingen van de kant te halen en daar achter te stofzuigen enzo… Alleen nu lig ik het al 1,5 uur in bed uit te stellen hahahaha
Oké iets minder salty. Me boi Akwasi komt vandaag langs
Al dagen slecht geslapen en vandaag zou ik lekker kunnen uitslapen. Maar er was herrie van buren hele nacht en zojuist ook irritante muziek etc. Ben kapot.
Ongevraagd advies: neem even contact op met je huisarts. Ik had dat ook en heb toen meds gekregen en moet ook laten checken hoe en wat. Want blijkbaar is 1 x per maand normaal. Mijn huisarts nam het heel serieus in ieder geval. En beterschap natuurlijk.
En hij komt over blm praten. Nu ben ik helemaal niet meer salty.
Ik ga mn hamster zn kooi nu verschonen en vind het altijd zo leuk hoe wild ie wordt op al zn nieuwe wc papiertjes en hoe ie een nestje maakt.