Normaal sport ik zaterdagochtend maar nu ga, ik vanmiddag laat (apparaten en krachthonk en dat doe ik nooit dus spannenddd) en eigenlijk wel chill. Zit hier beetje in mijn onderbroek te genieten dat het weekend is. En ik heb een weekje vakantie! Zo lang naar uitgekeken!
Jep ik heb ze ook gekregen. Maar een collega van mij beweert die fotoās al in juli gezien te hebben dus ik snap echt niet dat die nu opeens weer aan het rondgaan zijn.
Ik heb hier een tijdje geleden iets over gelezen op tweakers, daar hadden meer mensen er last van. Ik heb toen gelijk de koppeling met PayPal weggehaald en mān hele account laten verwijderen om dit voor te zijn. Maar dat topic is vast nog wel te vinden daar.
Heb het al gevonden mocht je het nog willen lezen
https://tweakers.net/nieuws/166826/thuisbezorgd-gebruikers-melden-ongeoorloofde-bestellingen-door-accountinbraken.html
Dankje! Ik zit een beetje vast nu want ik kan dus niet meer inloggen op mijn thuisbezorgd, hij zegt steeds dat ik een verificatiecode moet krijgen maar die krijg ik niet. Dus ik kan in thuisbezorgd niks veranderen. Heb wel mān wachtwoord veranderd dus dat scheelt. En ik zie in PayPal geen toestemming voor thuisbezorgd en heb de one click etc overal uitstaan. Maar PayPal heeft dus nu gezegd dat de transactie niet ongeautoriseerd was dus geen geld terug. Ik ga thuisbezorgd maar weer bellen dan. Maar daar werken echt mega oenen.
Wat ga je laten doen? Ik heb eergisteren toevallig eerste microblading behandeling laten doen na maanden twijfelen
Ik heb 2 weken vakantie maar heb echt geen idee wat ik met mijn tijd moet doen anders dan Netflixen en uitslapen, baal zo dat ik geen auto heb zodat ik gewoon even ergens naar toe kan rijden
Komt goed! Ik was ook suuuper zenuwachtig toen ik voor de eerste keer hennabrows liet doen en nu denk ik āhad ik veel eerder moeten doenā. Voor de eerste keer kan je vragen om de verf niet te lang te laten zitten.
Ergens heen fietsen?
Nah mn hamster is gewoon gelijk gaan pitten. Wat een lui beest.
Gvd⦠de kat heeft 1 dag gegeten en nu weigert hij weer en moeten we weer over op dwangvoeren. Dierenarts kan niks vinden wat de reden is van het niet willen eten en bloedonderzoek enzo is ook gewoon goed.
Hebben we staan, en hij kan ook altijd bij normaal gras enzo. Hij heeft al een dag bij de dierenarts in opname gezeten maar daar konden ze ook niks vinden en hebben ze ook moeten dwangvoeren. Voor een kat die normaal alles eet en heel de dag zeikt om eten baart dit me best wel zorgen
Kutzooi ik zag gisteren een redelijk grote spin in mijn computerkamer dus ik wil hem vangen maar hij was te snel (hij rende achter de boekenkast). Nu weet ik gewoon dat ik 1 deze dagen dat vieze beest weer ga tegenkomen in huis.
Denk dat ik hem dan maar dood mep.
Mān moeder en ik zaten gisteren tv te kijken en de kitten zat op de grond bij mān moeder in de buurt. Opeens zei ze dat het erg stonk en of katten ook scheten laten. Ik was degene die een scheetje had gelaten, maar ik zei niks en was in mān vuistje aan het lachen⦠tot ik zag dat de kitten twee drollen in zān vacht had zitten die ik er toen uit heb moeten halen met veel moeite
Drinkt āie wel goed? Natvoer goed prakken met een scheut water een optie nog misschien?
Zo naar als een diertje niet goed eet en je niet weet waarom en ook niet snapt wat je bedoelt als je roept: eet nou gewoon, is voor je eigen best wil.
Hopelijk begint hij straks spontaan toch te etenš
De postNL bezorger bus stond een kwartier tot twintig minuten lang op de hoek van de straat. Met bus aan. pakketjes in en uit. Ik hele tijd als een blije golden retriever wachten. Reed hij weg. Doeiii pakket.
Ja ik snap er ook geen snars van Hij moet zelfs geen gekookte kip terwijl hij daar normaal echt een moord voor doet en het zelfs van je bord probeert te stelen
Ik hoop het ook. Want dat dwangvoeren levert mega veel stress op bij hem en bij mij. Zou soms zo handig zijn als ze konden praten he
Misschien hebben ze daar bij de dierenarts allang naar gekeken maar hij heeft geen grasspriet dwars zitten? Dit heb ik gehad met mijn kat. Hij at heel weinig en toen hij ook nog gek ging mauwen naar de dierenarts. En toen bleek er dus een grasspriet in zān keel te zitten. Schijnbaar heeft kattengras ook haakjes eraan waardoor het vast kan gaan zitten in keel of neusholte. Sterkte, zo lastig dat ze niet even kunnen vertellen wat eraan de hand is.
Ik had net voor het eerst lenzen in. Heb ze na 2 uur weer uit gedaan. Wat zit dat irritant zeg. Hoop dat het snel went. Morgen maar weer een poging
OE TOCH NOG <3 al kwam die wel aan lopen inpv de bus.
Ja ze hebben echt alles na gekeken wat ze met het blote oog kunnen zien en voelen. Heb er net na 4 pogingen een eetlustopwekker ingekregen dus ik hoop dat hij daardoor weer wil gaan eten straks maar hij is nu vooral heel boos op me en wil niet in mijn buurt zijn