Aaahhh m’n hoofd ontploft nu alweer van alle schoolopdrachten, het is echt zoveel door elkaar
Hopelijk kan ik nu/zometeen even wat concentratie verzamelen zodat ik vanavond lekker onder een dekentje Wie is de mol kan kijken
Aaahhh m’n hoofd ontploft nu alweer van alle schoolopdrachten, het is echt zoveel door elkaar
Hopelijk kan ik nu/zometeen even wat concentratie verzamelen zodat ik vanavond lekker onder een dekentje Wie is de mol kan kijken
Ik ben echt boos op m’n vriend, hij weet dat ik niet kan parkeren en nu moest ik bij een drukke supermarkt in een vak, dat lukte niet maar ik dacht het zal wel. Maar sta echt super scheef en ben ook best wel verdrietig dat het me gewoon niet lukt en hij dacht gewoon ja jouw probleem, ik laat de sleutel wel hier kun je zelf verder proberen
Goed gescoord bij de kringloop. Ik maak straks wel foto’s.
Ik moest vanmorgen een MRI-scan, jeetje wat is dat kut zeg. Hoop dat dat de eerste en meteen ook laatste keer was dat ik daar ooit in moet.
Nu ga ik als troost Ratatouille kijken en een zak chips vreten.
@Rozevarken Ik weet niet precies waar jij zit, maar ik woon in Utrecht dus wel centraal. Dus als je zin hebt om eens iets te doen
@anon42887991 Heb je harde of zachte lenzen? Toen ik met harde lenzen begon, deed ik ze eerst ook steeds maar even in en dan langzaam opbouwen. Het is even wennen, maar ik denk dat ik er met een weekje ofzo helemaal geen last meer van had.
Ik zit nu in het buitenland in quarantaine en het is zo zonnig, ik wil een wandeling maken maar ik mag echt niet naar buiten en moet nog een week
Mijn vriend kijkt die Netflix-serie Lucifer en ik vind dat zo’n verschrikkelijke serie. Moet me zo inhouden de karakters niet heel overdreven na te praten (heb ik al een paar keer per ongeluk gedaan oeps).
Shiiiiit pruimen gekocht want lekker. Haal ik een tgtg op met twee dozen pruimen erin. Wat nu wat nu. Pruimenjam maken ofzo.
Ik ben buiten bier aan 't drinken met vrienden en we luisteren de Sims 2 Playlist ik ga stuk
En hebben ze ook al een echo gemaakt van de buikholte bijvoorbeeld? Bij mijn kat begon het hetzelfde, en die bleek toen we een echo hadden gemaakt helaas tumoren te hebben waar ze heel misselijk van werd. Hopelijk is dag het niet, maar misschien nog een optie als ze het echt niet weten!
Nu ga je aan de schijt van alle pruimen, sterkte
Ja kut he. Rustig aan vandaag en morgen
Nee die hebben ze nog niet gemaakt, dat ga ik maandag wel voorstellen als hij dan nog steeds niks gegeten heeft. Heb een eetlust opwekker gegeven maar ook daarmee eet hij niks en dwangvoeren lukt amper dus er zit maar 5ml voer in over 1,5 dag tijd Hij begint al te kwijlen van de stress als ik aankom met die spuit dus ik hoop dat het snel weer beter gaat
Lief!
Oh ik vind de red velvet kruidnoten wel echt lekker shit
Smaken ze naar echte red velvet meuk of net zoals Hemagebak dat echt heel anders smaakt? Anders ga ik zo mijn collectie even uitbreiden.
Het kan zo niet langer met mijn weekend gedrag. Ben zojuist uit bed gegaan met een onwijs rotgevoel dat ik weer niks van dag heb gemaakt. Ik slaap mijn vrije dagen door en maak niks van het leven. Vanaf volgende week zaterdag ga ik alle 12 provincies bezoeken binnen 12 weken. Wellicht ontmoet ik tijdens mijn tripjes dan ook wel leuke mensen om mee op te trekken.
Wie heeft er tips voor waar ik volgende week naartoe zal gaan? En zal ik het gaan bloggen?
Ik kan je vertellen dat het verhaal van gister echt is… helaas. Ik heb hier aan meegewerkt en hij heeft hele aparte dingen gezegd over zijn bedrijf, gezin, etc. die niet zijn uitgezonden. Ik kan me ook niet voorstellen dat je zo weinig betrokken wil zijn bij je kinderen. Echt schandalig imo
Ik zou denken dat ik na 28 jaar toch wel weet dat je de randjes rond je bikini extra goed maar insmeren maar nee, ben zo erg verbrand ik kan amper zitten eigen schuld
Ik ben momenteel op Kreta en de zon was/is hier ook ZO sterk, kracht 10 afgelopen dagen.
Als je het nog spannender wilt maken: pak een glazen pot en maak 12 briefjes met alle provincies en dan vooraf eentje uit de pot pakken. En vlog alles onder ’ *De Twaalf Provinciën’.