Leuk idee!
Kijk naar Monica Gueze. Ik heb het ook gekocht en ga het maandag of dinsdag uitproberen.
Hmm ja ik kan er niet echt veel over zeggen hier online. Maar hij was destijds echt totaal verkrampt als het over die kinderen ging. Heel erg vanuit: IK wil dit niet, IK kan dit niet, IK heb hier geen zin in, IK wil vrije tijd en mijn vrouw fixt alles met de kinderen. Ik denk echt dat hij een gigantische muur heeft opgetrokken na de dood van zijn zoontje en dat is natuurlijk heel sneu
Ai wat naar. Heb je mirtazapine gegeven? Vinden ze niet lekker (kunnen zelfs schuimbekken dat ze het zo vies vinden), maar daar ging mijn achteraf heel zieke kat 3 dagen van eten als een bootwerker (het werkt 3 dagen).
Hóé shoppen mensen bij Asos? Ik kan al die verschillende soorten kledingstukken niet aan man, ik kijk nu bij âcasualjurkenâ en dat zijn er al bijna 3000?
Middelburg
Ik shop daar alleen als ik specifieks zoek. Jeans, blazer of type jurk.
Filter op maat, dan kan je naar de stijl kijken ( werk, gelegenheids,âŠ). Heb je een ânormaalâ body type of ga je eerder naar petite, curvy of tall? Ben je zwanger en tall, dat kan ook. Bepaalde kleur in gedachten
Dat zou je resultaat al goed moeten verfijnen.
Ik snap ook nooit dat ze dezelfde kledingstukken hebben bij de âpetiteâ lijn en de âdesignâ lijn bijv en ik dan toch dezelfde maten krijg aangeraden. Ik weet daardoor dus ook nooit wat ik nou moet kiezen en klik het dan maar weer weg omdat er zoveel keuze is.
Teveel keuze is geen keuze bij mij.
Love brendon
Leuk! Bloggen of instagrammen is leuk!
Wat Monica in haar vlog liet zien was geen wenkbrauw verf maar zoân tattoo browđŹ
Ik koop tegenwoordig niet meer op ASOS. Vooral sinds die Nederlandse site en matige zoekfunctie. Heel af en toe zoek ik nog op merk.
Op Zalando zoek ik alleen direct op de naam van het merk. Maar zo ontdekt je niet gauw nieuwe merken of word je niet verrast door een merk wat je niks vind maar een keer iets leuks maakt.
Ah oei, sorry de verpakking leek er zo hard op.
Dik zijn helpt! Dat beperkt je keuzes.
Vind het zelf SUPER irritant dat ASOS voor Plussize ook echt allemaal van die crop top dingen maakt. Shirts, truien, topjes. Leuk voor de mensen die er van houden, maar als ik een trui wil kopen dan ga ik die niet cropped kopenâŠ
Zalando hun plussize gedeelte werkt ook niet echt goed meer. Heel veel zwangerschapskleding tussen door, of mannen kleding. heel random. Laatste tijd zoek ik gewoon daar op Zizzi, Dorothy Perkins of New Look Curves en dan vind ik wel weer wat leuks. Asos koop ik vaak Asos hun eigen merk.
Ja hebben we gegeven maar zelfs daar eet hij niet mee. Althans, het zit er nu een paar uur in en hij eet nog steeds niet. Is nu ook steeds heel zielig aan het mauwen
Voor mân ongesteldheid heb ik altijd bijna een week zoveel trek in alles en nogwat tijdens mân ongesteldheid nagenoeg niet. Nou maakt mn vriend pasta met een saus die hij gekregen had, ik ken die saus wel maar nou was het met vis gemaakt en het rook echt niet lekker. Garnalen en zalm kan ik wel lekker vinden. Ik vroeg welke vis, ja dat wist hij niet âfish from the seaâ. Ha ha, ik wil echt wel weten welke vis ik eet. En bij pasta past echt maar heel weinig vis. Nouja, anders bestel ik wel een pizza.