Mn moeder en ik zijn een nieuwe lamelle aan het ophangen. Tinie en lau zijn er niks bij
Fijn om je bemoedigende reactie te horen! Fingers crossed dat het bij mij ook meevalt een paar gaatjes zou ik niet eens erg vinden, maar ben bang dat ik opeens een wortelkanaalbehandeling moet of zo
Wat slim wel om zo naar een tandarts te zoeken. Ik heb me gewoon bij de dichtstbijzijnde aangemeld, maar kwam er achteraf achter dat de meningen over die tandarts erg verdeeld zijn haha. Hopen dat 't allemaal meevalt en anders is 't joeee en ga ik ook naar een lieve zoeken!
Superlief, dat stelt wel een beetje gerust haha. Moet de 23e pas, als ik eraan denk zal ik verslag doen!
Je hebt de kans om opgelicht te worden met een nep bankierenapp, is mijn neef wel eens gebeurd. Zou een tikkie sturen waar je bij staat, dan zie je het geld als het goed is meteen op je rekening.
Tikkie gaat tot maximaal ā¬5000
Ik heb dadelijk de laatste dienst met mijn stagebegeleider en dat is echt een hele leuke man maar ook mega correct. Dus weet even niet hoe je dan afscheid neemt ofzo? Hij zou me nooit aanraken oid dus zie al helemaal op tegen de ongemakkelijkheid straks. Heb iig een goed cadeau
Je kunt via je eigen bank een betaalverzoek sturen vaak. Maar anders zou ik gewoon even vragen of je het contant mag hebben
een vriend is laatst met neppe briefjes van 50 opgelichtā¦
Heb vorige week ook voor het eerst laten doen (durfde ook niet) en wil nooit anders meer!
Ik heb voor het eerst in maanden weer mascara op. En ben tiktok aan het kijken maar moet nu stoppen want ik moet altijd binnen vijf minuten huilen van het lachen en dat kan nu even niet.
Ja als je voor dat soort dingen bang bent en voor elke geldtransactie iets kunt verzinnen hoe het verkeerd kan gaan kun je beter niks meer verkopen via marktplaats. Want die jongen kan ook dadelijk binnen komen en haar overvallen en de roeimachine meenemen zonder te betalen
Nou ja ik vind het niet zoān goed advies aan iemand die letterlijk om advies vraagt als bijv zelf een betaalverzoek te sturen
Hij kan ook zo voor dr neus weg roeien.
Nou zoals je ziet geef ik 2 adviezen jij tot nu toe 0.
Ahahhaha ja dan kan ze het geld natuurlijk vergeten want dan is ie zo weg
Om in te loggen in mān werkomgeving krijg ik zoān sms-code van 6 willekeurige letters en net stond er tyfwyf, haha thanks man.
Oke is goed.
Oh jammer ik dacht nu krijg ik eindelijk het juiste advies te horen
Na de baby shower krijgen we nu de mother blessing? Kunnen we alsjeblieft ook gewoon ook eens normaal doen.