Wat je even kwijt wil #41

Ik had vanavond eigenlijk een sociale activiteit, maar ik voel me niet lekker, dus ik heb afgezegd. Wat zal ik nu eens gaan doen?

En ik vind het nog steeds erg rustig op t forum.

1 like

Ik ben op een feestje bij een vriendin. En ik hou netjes afstand van anderen, dus prima. Maar ben echt verbaasd, want de jarige wordt gekust en er worden handen gegeven. Ik krijg echt een error hiervan😑 hoe dan?

2 likes

Hi ho ho ho wel een halve kaassoufflé.

Ik heb zin om naar bed te gaan :sweat_smile:

Vriend kijkt voetbal met de buurman. Normaal ga ik dan na een tijdje als ik er klaar mee ben op bed chillen en filmpje kijken, maar daar is het gewoon echt te warm voor.

Rondje wandelen al gedaan, kan naar geen een vriendin vluchten. Meh.

Chromebooken zijn echt heaven! Alleen word enzo is meh mja hey kannie alles hebbuh

1 like

Ik heb ook geen plannen vanavond en het liefst wil ik ook gewoon lekker gaan slapen al maar ja het is wel erg vroeg. Mehh aan de wijn dan maar

3 likes

Ben tot nu toe zeer tevreden! Morgen kijken hoe het tekstverwerken gaat als ik m’n laatste verslag af moet maken

1 like

Oh ik bedoelde word is meh haha had het snel geschreven. Het is zeg maar zon internet versie van word dus je kan niet alles gebruiken geloof ik.

Andy van der Meijde als nieuwe koning toto is wel weer een nieuw dieptepuntje, maar wel catchy

3 likes

Ik heb office via mn hogeschool, volgens mij betaalde versie, dus denk dat dat iets beter werkt. Maar ja ik wist wel dat het anders zou zijn, hoef toch alleen maar teksten te schrijven, het lijkt me wel voldoende

1 like

Ik denk dat dit muggeneitjes waren haha, visjes zou wel heel knap zijn. Goed dat je het hebt weggegooid anders had je straks een muggeninvasie.

@Banananana de echte versie van Word die je download is wel prima! Maar die heb ik niet meer want ik ben skeer, Google Docs kan vaak ook prima alleen formulieren enzo worden lelijk door te converteren.

1 like

Ja hallo, wie heeft gezegd dat het savonds nu al donker mag worden? Ff normaal doen. Het is net juni. Oh wacht.

4 likes

Ja bizar. Ik heb gefeliciteerd gezegd en cadeaus gegeven en klaar hoor haha. Sta al de hele tijd achteraan met 1 iemand anders, terwijl de rest dicht bij elkaar zit. :sweat_smile:

Hoe moet ik dit voor me zien? Loop je dan als je ongesteld bent in de wilde weg overal rond te farten?

6 likes

Morgen m’n eerste Tinder date ooit en m’n sociale angst speelt zo erg op. Ik heb echt hartkloppingen. Het wordt ook nog eens rotweer dus dan zie ik er niet uit : (

4 likes

Ik was in een restaurant waar emma worteldoek ook zat en ieder kwartier klonk het alsof we het songfestival hadden gewonnen

24 likes

Ik ben bij mijn vriend, maar die is druk bezig aan zijn thesis en ik kan me niet genoeg focussen op het boek dat ik bij me heb. Dus ik ben eens gaan lezen op het Viva forum en ik heb al een paar keer zo hard gelachen haha. Zo veroordelend en zuur.

Ik lees nu iets over iemands fuckbuddy die seks heeft gehad met een vriendin van de schrijfster. Krijg je dus echt reacties als ‘wat stom dat jullie alcohol dronken en niet meer wisten dat jullie met z’n drieen waren. Ik vind het ook stom dat je een fuckbuddy hebt, en dat je geen gevoelens voor hem hebt snap ik ook niet’, ‘iehl wat een vies woord, fuckbuddy’ en ‘bah waarom heb je ook een fuckbuddy neem dan gewoon een dildo, die drinkt geen alcohol en heeft geen seks met vriendinnen van je.’

Het Viva-forum is echt de anti-feminist he

8 likes

Heb een familiebbq en het bier was op dus ik ben met mijn broer naar zijn thuis gereden om nog nieuwe kratten te halen. Komen we weer bij m’n tante, blijkt de wijn ook op te zijn :joy:

1 like

Wat is dat voor iets doms dat als je op sbs een film kijkt dat dat stomme hart van nederland dan ineens tussendoor komt? Doe dat lekker daarna

Edit: grapje, gewoon een dom einde. Was blijkbaar al afgelopen

Ik lees nu een topic met de naam ‘gaan alle mannen (stiekem) naar de hoeren?’

Ik citeer:
‘Nee, ik kenmannen die het smerig vinden om hun verpakte snikkel in een vrouw te steken waar 20 anderen op die dag ook in geweest zijn maar ook mannen die het wel doen.’

6 likes