Wat je even kwijt wil #41

Omgeving Leiden! Echt uit het niets leek het wel. Er valt even een enorme bak water naar beneden zeg.

1 like

Ik moet over een week naar het ziekenhuis en kijk er oprecht naar uit. Hopelijk ben ik daarna zo lang mogelijk verlost van een kwaal die mijn leven behoorlijk beĆÆnvloed.

2 likes

Ik ben een gekko die gewoon slaapt met een winterdekbed en vervolgens klaagt dat het snikheet is. Kan gewoon niet zonder mn winterdekbed, al gebruik ik maar een hoekje :face_with_hand_over_mouth: ja ook nu met 30+ graden.

9 likes

Wij zijn terug van 3 weken vakantie en naast dat het 32 graden is in huis voelde de handdoek die ik uit de kast pakte alsof die op de verwarming heeft gehangen. Ondertussen is er al weer een geruime waterval aan zweet in mijn bilnaad gekropen.

5 likes

In vervolg hierop: ik heb net uitgezocht of guppies slapen en of het licht dan uit moet. Want stel je voor dat ze een verstoord ritme krijgen. Voor wie benieuwd is: ja, ze kunnen niet slapen in het licht :sweat_smile:

7 likes

Ahh ik heb iets teveel gedronken en nu schrok ik net helemaal oververhit wakker na een uurtje slaap. Er ligt een man in mijn bed maar ik ben uit pure armoe maar met alle deuren open in de woonkamer gaan liggen :rage:. Hoop dat ik snel afkoel

2 likes

Weg

Wat klote. Bewust ingenomen? Ik weet wel dat het vaak niet fataal is, maar het is alsnog kut als hij een poging heeft gedaan. Dikke knuffel en veel sterkte.

1 like

Mijn oma is gisteren overleden.
Ik had ooit gedachtes dat haar begrafenis gelijk zou zijn met het trouwen van mijn moeder. Gelukkig scheelt het maar 3 dagen. Maar ik was er wel echt bang voor dat ik had moeten kiezen.

Gecondoleerd <3

@anon44204370 jeetje wat heftig <3 heel veel sterkte voor jullie

2 likes

Gecondoleerd en heel veel sterkte :heart:

1 like

Gecondoleerd :rose:

1 like

Gecondoleerd en veel sterkte

1 like

Hoe moeilijk kan het zijn om rekening te houden met iemand zeg. Er werden 9 verschillende gerechten gemaakt. Iedereen weet dat ik geen vlees eet. Heb het van te voren ook nog gevraagd en raadt eens? Alles met vlees.

Ik ben morgen jarig en er komt vandaag wat familie maar in mn hoofd is het nog april. Echt een mindfuck

10 likes

Mijn vriend kwam vannacht (ofja zeg maar gerust deze ochtend) om 6:00 naar bed en mompelde iets van ā€˜ik moet hier echt even weg ik wil op vakantieā€

Ik denk ja vriend dat willen we allemaal maar ga jij eerst je roes maar uitslapen. Word ik net wakker met 10 gewiste whatsapps en best verontrustende maar onduidelijk appjes…

Ben er helemaal verdrietig/naar van en nu moet ik nog waarschijnlijk tot vanmiddag in spanning afwachten tot hij een keer wakker is en ik weet wat er aan de hand is.

Heh dit is echt apart. Met wie was je?
Had je zelf niks meegenomen of bedacht? Dat doe ik zodat ik het in ieder geval zeker weet.

Kom ik terug van sporteren, WEER een wesp in het zwembad. Dus ik helemaal uit mijn plaat, had hij gewoon een stempelkaart gekocht. Moest ik mijn excuus aanbieden ook nog. pfft. wespen these days.

10 likes

Zou willen dat er een soort timer functie was op Whatsapp, dat je kunt instellen om bepaalde berichtjes op een bepaalde tijd te versturen, net als met mailen ook kan. Wil iemand herrineren aan iets maar nu is nog veel te vroeg en anders vergeet ik het misschien

1 like

Wekker met notitie? Dan komt er in beeld ā€œapp blablaā€. Of in je agenda. Zoveel mogelijkheden :stuck_out_tongue:

Ik droomde over een oppasgezin en oppaskindje van 10 jaar geleden en het was nog een baby in mijn droom en nu word ik wakker en wtf dat kind is dus 10? En zijn broer en zus pubers. Die gedachten zijn zo bizar. Die moeder en vader zullen ook wel oud geworden zijn en ik ben benieuwd of ze nog bij elkaar zijn.

1 like