Wat je even kwijt wil #41

Oh ik snap heel goed dat je hier naar van wordt, ik zou dat ook hebben. Hopelijk is er niets ergs aan de hand!

Het is de laatste tijd zo warm op mijn kamer dat ik iedere keer s nachts het raam open doe. Vroeger zou ik dan t moment dat het licht wordt wakker worden, maar nu slaap ik gewoon door tot 10u, helemaal blij mee.

Ik zit moed om te verzamelen om boodschappen te gaan doen.

1 like

Oh bah wat vervelend! Ik heb prima geslapen want meer zei hij niet en viel meteen in slaap weer, dus dacht zal allemaal wel. Hij is vaker zo laat thuis.

Edit: persoonlijke onzin weg. Vriend was dronken.

Ik ben op vakantie met de auto en opeens wil de achterklep van de auto niet meer dicht. Zit je dan ergens diep in de ardennen met bagage van 2 weken :joy:

Oh nee zo kut, heb je een stuk touw? Dan kun je m dicht binden en iig naar huis/een garage rijden.

Ja mijn eigen ding was zonder vlees. Maar niemand had dus rekening met me gehouden. En dat vind ik zo niet tof :frowning:

Mijn hemel ik word helemaal gestoord van mn chromebook. Waarom kan ik mn bestanden niet gewoon opslaan als pdf. Heb ook drie drives ongeveer want voor studie heb ik onedrive maar chromebook heeft google natuurlijk en dropbox heb ik ook. Ik word helemaal gek.

Ja we hadden gelukkig een sleeptouw in de auto liggen dus daar hebben we nu een constructie mee gemaakt. Er zat bijna niks aan de achterkant van de auto om ‘m aan te bevestigen dus zit nu om de ruitenwisser en dan het touw naar binnen, dus hopelijk breekt de ruitenwisser niet onder de druk :sweat_smile:

1 like

Ja, ik dacht grappig te zijn. maar niet iedereen heeft dezelfde humor natuurlijk.

9 likes

Ik regel vandaag een ontbijt voor mijn vriend, omdat hij gisteren heeft gewonnen met minigolf. Nadeel is alleen dat hij nu al uit bed is terwijl wij rond vijf uur gingen slapen vannacht. Ik wil nog slapen!!! Pfff nu mezelf maar richting de supermarkt slepen

1 like

Een vriendin bleef onverwachts slapen en vanwege de hitte hebben we gewoon beide in mijn bed boven de dekens geslapen in alleen een onderbroek. Zo chill als vrienden net zo graag naakt chillen als ik dat doe.

8 likes

Gecondoleerd

1 like

Ik speel echt al jaaaren de slimste mens app. Nu speelde ik sinds 2016 ofzo tegen dezelfde onbekende vrouw maar dit jaar stopte ze opeens met terugspelen. Gisteren heb ik haar weer uitgenodigd als laatste poging en nu heeft ze geaccepteerd en spelen we weer tegen elkaar :heart: Ik ben zo benieuwd wat voor iemand dat is haha, ben ook benieuwd of ze wel eens over mij nadenkt van hmm tegen wat voor persoon speel ik eigenlijk al jaren.

Ps wil iemand het met me spelen

40 likes

Ik ben echt niet vooruit te slepen vandaag. Ik lig ook echt al 15 minuten met m’n hoofd op de verwarmingsbuis, ligt niet eens prettig en krijg er een deuk van in m’n hoofd maar om dan te verplaatsen vind ik teveel werk :upside_down_face:

2 likes

Gefeliciteerd! :partying_face:

Ik heb gewoon weer iets van Rituals gekregen. Ik moet denk ik maar eens op m’n hoofd tatoeëren dat ik geen Rituals fan ben. Gelukkig is dit een scrub die hopelijk niet zo’n mierzoete geur heeft.
Oh hoe kunnen ze dit nou scrub noemen, het lijkt eerder creme.

2 likes

Net de video van Teske gekeken, nu tijd voor ijskoffie.

6 likes

Ik wil spelen hoor wat is je naam

1 like

Wat een moeilijke video, koop gewoon decaf koffie als je van je caffeinerslaving af wil ipv gekke bamboe koffie.

Heb ook meteen koffie gezet na de video :joy:

2 likes

Ik stuur je even een dm!

Haha zo leuk! Ik speel al weken tegen dezelfde speler en dacht dat dat al lang was! Tof dat jullie al sinds 2016 spelen!

Ik wil wel spelen trouwens. Wat is je gebruikersnaam?

1 like