Wat je even kwijt wil #41

Haha zo leuk! Ik speel al weken tegen dezelfde speler en dacht dat dat al lang was! Tof dat jullie al sinds 2016 spelen!

Ik wil wel spelen trouwens. Wat is je gebruikersnaam?

1 like

Ik ben kxxylee en wil graag spelen!

1 like

Gisteravond met mijn vriend in een sterrenrestaurant gegeten omdat we 12,5 jaar samen zijn. Het was zoooo leuk! Alles was echt perfect lekker en we hebben te veel wijn gedronken. Ik heb echt nog nooit zo veel geld uitgegeven aan eten, maar het was het dubbel en dwars waard.

Nu de rest van de maand op water en brood :sweat_smile:

46 likes

Waarom kan ik overdag wel slapen na drie koppen koffie maar 's nachts niet als ik na 16u nog koffie drink… anyway naptime

4 likes

Jonge jonge vanochtend zijn we vertrokken uit Italie; en nu wil hij dus voor F1 thuis zijn?? Echt hoe onrealistisch

Mijn vriend dus

23 likes

Even zo:

Soignė in Bussum

1 like

Ik kan echt genieten van jullie vakantie planningen. Of het ontbreken ervan :joy:

17 likes

Ze moeten echt vloggen :joy: kijk geen vlogs maar deze zou ik zeker weten kijken.

4 likes

Mn oma herkende me niet meer vandaag en vind het toch best wel lastig. Was er door vakantie en werk ook al 5 weken niet meer geweest, maar had niet verwacht dat het zo snel zou gaan :frowning:

Ik wil ook wel met je spelen. Mijn naam is hetzelfde als hier!

1 like

Ik heb zelf hummus gemaakt maar te veel knoflook want het meurt zo erg naar knoflook :sob: wel lekker natuurlijk maar als ik dit morgen mee neem naar werk gaan collega’s dat niet waarderen denk ik :+1: of iedereen gaat juist extra afstand houden wat ook wel fijn is

1 like

Ik zie alleen maar voordelen

19 likes

Ahhaha ja misschien kan een reisorganisatie ons dan sponnen. Dan ga ik ook eens normaal op vakantie :joy::man_shrugging:t3: @Blush

4 likes

Is dit serieus of is dit gewoon een verkapte Ola reclame?

Oh dat is zo lastig. Misschien heeft ze door de hitte even er een beetje meer last van en herkent ze je de volgende keer wel

Ha ha ha wilde tukje doen, vliegt er een wesp naar binnen die de uitgang niet kon vinden. Ben maar op de bank gaan liggen. En ik ga niet naar de sportschool en wel frietjes eten vanavond. Olé.

Ik moet dus vanaf morgen, na vijf maanden thuis zitten, ineens drie dagen volle bak voor de klas. Handen omhoog wie denk dat ik doodga

:raising_hand_woman:t2:

9 likes

Jij wilt me echt zien branden he grace

6 likes

Ik zat mij laatst te bedenken dat jij aan ANTM had moeten meedoen. Lekker in discussie met Tyra en Miss J en al die andere deelnemers.

Edit: no doubt dat je zou winnen.

4 likes

Ik heb nu zon hoesje met een koort… vind het stiekem nog wel eng.

Nee… ga ‘m ook niet wakker maken. Hoop dat hij lekker te laat is voor F1.

Als ‘ie maar wel fit genoeg is om mee te gaan uiteten vanavond :rage:

2 likes