Ik wilde op Reddit een karma whore worden door /r cats vol te spammen met kittenfoto’s, maar ben niet verder dan 20 upvotes gekomen met een foto en mensen downvoten de foto ook nog, wtf mensen:((
Ik heb volgende week een redelijk drukke werkweek, wil ook een paar dagen eerder weg van kantoor, maar heb dit weekend juist niet zoveel te doen. Dus ik heb zojuist het verstandige besluit genomen alvast wat uurtjes te werken vandaag zodat ik morgen met een voorsprong begin! Ben deze mate van vooruitplannen niet van mezelf gewend!
En zometeen komt mijn scharrel/date hier en gaan we samen studeren en werken, vind dat zo gezellig. En hij studeert dus weer, en daarom gaat het bij mij ook echt kriebelen om misschien toch nog een master te gaan doen… Maar misschien ideologiseer ik het ook teveel, er is een reden dat ik na mijn bachelor ben gaan werken.
Waarom heb je zo veel accounts??
Één like is wel genoeg! Ik ga de front page toch niet meer halen en het aantal karmapunten valt vies tegen:’)
Ah oke hahaha. Ik ben zelf niet echt actief, dus m’n username zal me een worst wezen. Ik denk ook niet dat ik heel actief ga worden na deze teleurstelling. Ik zag helemaal voor me dat ik de front page ging halen met duizenden likes:’)
Waarom? Ben je bang dat je hem ergens tegenaan stoot? Het lijkt mij ook wel een beetje eng maar ik kan nooit onder woorden brengen waarom want lijkt me ook juist handig
Haha nee heb zon domme angst dat mijn mobiel zoiets heeft van " Ik ben weg YEEET" en dr uit valt hahaga. Maar verder is het wel heel handig.
hahaha yeet
Oh hahaha ja dat klinkt inderdaad eng. Zit er niet zo’n soort case omheen met een magneet of zoiets? Ik heb ze ook gezien met een soort pasjeshouder eraan vast en dan kan hij er echt niet zomaar uit vallen, maar dan het hele ding alsnog van de koordjes losraken… Ik hoop dat je aan het idee zult wennen!
Hahahah die heb ik gister besteld
Waarom doen mensen een hele foto op instagram onderverdelen in verschillende posts? Het is wel mooi als je op de insta zelf bent maar heel irritant om steeds een stukje te zien elke keer op de home
Oh was jij dat in het Alitopic Ik zie ze wel eens in het wild voorbij komen maar door jouw bericht ging ik dat hoesje serieus overwegen (maar ik ben er nog niet over uit)
Ja facking irritant. Ik ontvolg dan ook gewoon.
Ik heb de mijne gratis van lipton hahaha bij de appie.
Mijn vriend moet lachen als ik trots ben op mijn gespierde armen/benen maar net kreeg ik weer complimenten dus denk dat ie de poep uit zijn ogen moet halen. (Al zag die chick niet mijn bolle buikie, die is ietwat uit verhouding wel. Al had ik daar net schijt aan en gewoon geshowed in de gym hoor 💁🏽))
Even hierop voortborduren. Ik heb zo een bijeenkomst waarbij ik voor het eten zorg en krijg net de vraag " er zit toch wel vlees in he"
WAT DENK JE ZELF POEPHOOFD
Huh ik had een jumpsuit bij Monki besteld, alleen die was afgeprijsd van 35 naar 15 Euro. Nu staat hij er weer voor 35 euro op. En heb al een betaalverzoek van klarna gekregen van 18 euro. Is dat dan een foutje geweest ofzo?
“Ja nee niks aan de hand gewoon dronken”
En niet snappen dat ik ben geschrokken van al die appjes. dit wordt geen leuk etentje vanavond.
Tijdelijke actie misschien?
Ik voel me zo klote door het slechte slapen en mega drukte op werk, alsof ik weer continu aan sta, ontspannen lukt niet, hoofd is een grote chaos
Ik weet het niet, het was dan wel heel tijdelijk en ook alleen in die kleur en volgens mij ook maat. Maargoed, iig een meevaller.