Wat je even kwijt wil #41

Mijn man en ik hebben een pakt dat we 1x per 2 weken (ongeveer) samen ons huis deepcleanen. We hebben vandaag dus wij voor/tijdens en na het schoonmaken alcohol gedronken en het was echt fantastisch. En nu hebben we ook nog eens een schoon huis.

4 likes

Ik denk dat ik bij de make over uitzending een break down krijg als ze mijn haar af willen knippen en er dan vandoor ga met met mn crush

3 likes

En ik ben weer thuis :clinking_glasses: Mn vriend heeft in de auto met 3 schermen tegelijk f1 gekeken

15 likes

Ik bestel al vrij regelmatig eten maar vandaag heb ik voor de tweede keer op 1dag besteld… de buren zullen wel denken :see_no_evil:

15 likes

Ik heb echt zo geen zin om eten te maken, maar ik heb ook geen zin om weer geld uit te geven aan thuisbezorgd. Ugh.

1 like

:joy:

(Geef me z’n nummer ik wil met m trouwen, dat accent :smirk:)(links, rechts ook, die stem :smirk:)

Ik zit op scholar bronnen te zoeken voor mijn essay en op een of andere manier is de titel van de eerste hit die ik krijg deels in hoofdletters, ziet er ongeveer uit als: TitEL vAn HEt OndERZoeK. Moet gelijk denken aan die spongebob meme en kan het onderzoek gelijk niet meer serieus nemen :joy:

Edit: screenshot

52 likes

De eerste keer een brak ontbijtje en daarnet een bestelling bij een supermarkt zodat ik morgen wat fruit en brood heb om mee te kunnen nemen naar werk :stuck_out_tongue: ik zou dat normaal niet zo snel doen maar ik ben vandaag zo moe, een beetje brakkig en het weer is nog steeds zo vies plakkerig dat ik het daarmee maar goed praat voor mezelf dat ik niet naar de supermarkt wilde fietsen :innocent:

1 like

Of dan kan die zoon 15 minuten voetballen :crazy_face:

36 likes

Hahahahaha ik moest hardop lachen

1 like

ahahaha deze persoon was duidelijk helemaal klaar met haar/zijn onderzoek

1 like

Dit is de eerste keer dat ik dit woord ‘hoor’. :grimacing:

1 like

Ik heb echt zo’n prachtig cadeau gekregen van mijn beste vriendin. Ben er echt heel dankbaar voor.
Het is een soort fotoalbum met allemaal foto’s van ons samen (van zeg maar 15 jaar ofzo) maar er zitten ook vriendenboekstukjes in van toen ik bijvoorbeeld 6 jaar oud was die ik toen in haar vriendenboekje schreef :pleading_face:

35 likes

Wat de f zijn drillrappers

Die rappen over harde dingen en de dood en shanks en rauw

2 likes

mijn brein maakte er gluhwijn van en ik dacht huh???

6 likes

Dan hoop ik dat hij niet reed?

1 like

Volgens mij is alles veiliger dan @Karl_Lagerfeld achter het stuur

1 like

Lol het begint hier te betrekken en waaien en ik hoor allemaal mensen buiten juichen :joy:

9 likes

Ben bang van niet, maar ze zei heel lief"Ik leer je vast wel kennen als je weer een keer komt!" Wordt een soort speeddaten met oma hahahaha

3 likes