Omg ik ben met mijn vriend in de Veluwe en wat een fucking dag zeg. We blijven hier in een hotel, en we hadden van die e-bikes gehuurd om mee door de Veluwe te gaan fietsen, en dat was ook hartstikke leuk hoor, totdat mijn vriend echt keihard pleurde omdat hij naar een boom aan het kijken was 𤦠waarna ik hem helemaal van de grond af moest rapen en hij natuurlijk de hele dag door bleef zeiken over die val haha. Ook zat de bel van mijn fiets los, dus gedurende de hele rit hoorde je de hele tijd tingtingtingting wat echt schijt irritant was . Ook moesten we na die val natuurlijk die fiets helemaal inspecteren of er niks mee aan de hand was anders kunnen we lekker dat hotel betalen, ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Nou ja, dus wij gingen weer verder fietsen en het was mooi hoor, alleen op een gegeven moment kregen we me toch een pijn in onze reet! Echt niet normaal. Meestal ben ik niet zo kleinzerig met dat soort dingen maar het was echt brutal. En iedere keer als we even wilden zitten om uit te rusten waren of alle bankjes bezet of die bankjes waren even hard als dat zadel van die fiets. Ik merkte ook dat ik bij het rondfietsen niet echt het beeld van de Veluwe kreeg dat ik altijd had, dus ik was nog steeds driftig op zoek naar plekken om wilde zwijnen, herten etc. te spotten, en ik dacht een route gevonden te hebben op de terugweg naar het hotel. Het was een beetje omrijden, maar boeiend het was op de terugweg dus wat maakt het uit. Dus wij weer een uur op die fiets om daarheen te gaan en mijn reet deed pijn jonge pijn! Mijn vriend kon ook echt niet meer. En dus gingen we iedere keer maar staan op die fiets. Mijn vriend en ik stikten echt van de lach als we elkaar staand op die fiets zagen langs scheuren
Nou op een gegeven moment waren we dus bij dat uitkijkpunt aangekomen om wilde dieren te spotten, en er was echt geen HOL te zien, drie keer niks. Geen herten, geen zwijnen, geen vossen niks. Teleurgesteld als ik was had Ik nog 1 uitkijkpunt gegoogled en dacht bij mezelfā¦nou het ligt op de route naar het hotel laten we daarheen gaan! In je begin viel het wel mee, maar op een gegeven moment komen we uit op een of ander zandweggetje waar je totaaaal niet met zoān kut e-bike mee vooruit kan komen. Iedere gammel, en hobbel pulseerde echt tot op het bot door mijn reet heen echt de tranen stonden in mijn ogen. Ook viel er totaal niet mee te fietsen waardoor
ik ook nog een keer op mijn bek gepleurd ben terwijl je dat belletje hoorde rinkelen de hele tijd . En mijn vriend ook zon 4x zijn leven voorbij zijn ogen zag flitsen. Uiteindelijk was de locatie een of andere kuil in de grond waar geen fuck te beleven viel. En die weg was lang heh jongens lang!!! Mijn vriend wou me echt levend villen zo pissig was ie.
Uiteindelijk hebben we echt een half uur als een stel idioten door die zandweggetjes lopen fietsen met gevaar voor eigen leven en kon ik mijn reet gewoon niet meer voelen toen we bij het hotel aan kwamen na de langste 30 minuten uit mijn leven