Haha, ja, ik weet het. Ik heb vrienden die het allemaal kijken dus ik weet er wel wat vanaf.
Ik wil morgen fris en fruitig op het werk aankomen, maar als ik mij nu ga douchen ben ik over 20 min weer bezweet.
Als ik het morgen doe moet ik vroeg op en zit mijn haar niet zoals ik graag wil.
Drama drama drama.
Ik kijk liever naar dit dan naar dr pimple popper en nu wil ik ook dat pincet
Ik was van plan om iets aan school te doen vandaag, maar ik heb dus niks gedaan en letterlijk de hele dag zo aan mijn bureau gezeten:
Zo gaat het dus iedere zondag bij mij. Nja morgen weer een dag
Ivm met de bliksem en onweer heb ik een bange hond van 35kg op mijn schoot zitten. Hij stinkt ook nog eens keihard, want hij heeft vanmiddag in een ranzige sloot gelegen. Heeeerrrlijk.
Reeeguuuuuuh en dikke flitsen de hele tijd.
Love it.
Wow ben echt even kwaad. De oma van mijn vriend woont in een verzorgingshuis. We gingen vandaag haar was ophalen en het stonk gigantisch naar urine. Had ze blijkbaar eerder deze week in bed geplast en het personeel heeft die natte kleding gewoon zo in de wasmand gegooid. Niet even uitgespoeld of in een apart zakje gedaan ofzo. Ik heb het al drie keer gewassen maar krijg de geur er niet uit. Het zit in alle kledingstukken. Als ze die dag nu even hadden gebeld was ik na mijn werk direct de was gaan halen. Twijfel echt of ik er iets van moet zeggen.
Heerlijk die regen, alleen zei de buurman dat er een kozijn op zolder blijkbaar wel eens lekt als de regen er goed op staat, dus nu ben ik panisch steeds aan het checken of het nog goed gaat
Hier mag je wel wat van zeggen. Snap dat ze het druk hebben, maar ze hadden het best in een emmer met een sopje kunnen laten staan of inderdaad in een dichtgeknoopte tas en jullie even kunnen bellen.
Hebben jullie wel eens hm spullen terug gestuurd zonder de zakjes eromheen? Ik probeer het altijd goed te doen maar dat gaat deze x niet lukken
Ja en ook wel eens dat ik niet meer wist wat in welk zakje moest en ik toen maar wat gedaan heb, ging gewoon goed.
Ja hier moet je echt zeker wat van zeggen!
Haha wow toevallig! Ik was vandaag ook in Noord Ginkel, m’n vader stond daar op de camping en wij reden er vanuit ons vakantieadres toevallig langs. Mooie omgeving!
@Krabsalade ja ga er morgen toch maar iets van zeggen. Ik wil niet teveel zeuren omdat ze door corona al allemaal 10x harder moeten werken. Maar deze kleren kan ik waarschijnlijk weggooien en dat is toch wel zonde en was makkelijk te voorkomen.
Oh kut ik was helemaal vergeten dat ik nog handdoeken een boek en slippers had buiten liggen. Oh god ook nog een pet en een lelijk jersey shirt van m’n vriend. Die laat ik liggen.
bij zalando bijv maakt het niet uit of je de zakjes er weer omheen doet!
Nee want zij gooien toch alles weg
Je denkt toch niet dat ik zelf ga rijden???
Wat een goede avondwandeling voor mij: een kat én een puppy geaaid
Ik was uiteten bij ‘t Zusje, wat een tegenvaller was dat zeg. Alleen maar omdat mijn vriend perse géén sushi wilde eten, SUND.