Wat je even kwijt wil #41

Ik was uiteten bij ‘t Zusje, wat een tegenvaller was dat zeg. Alleen maar omdat mijn vriend perse géén sushi wilde eten, SUND.

Vrienden en familie zijn helemaal hyped maar valt dus dik tegen? Waarom precies?

Vervelend dat ze de kleding niet apart hebben bewaard. Misschien werkt het om het een nachtje in azijn te laten staan en morgen nog eens te wassen?

Ik heb er al wel eens gegeten een aantal haar geleden en dat was wel echt beter! Denk gewoon pech? Had ook gewoon zin in sushi :joy::sob:

Dan hoop ik dat er iemand anders bij was? Anders vind ik het wel heel erg dom en onverantwoord.

Heb het nu idd in azijn staan!

1 like

Het regent hier ineens zo hard en onweer! Wow. Dat is wel echt natuur geweld hoor.

Heel fijn dat de lucht op klaart, maar nu zijn mijn ramen dicht omdat anders alles zeik nat wordt. Sorry, het is ook nooit echt goed.

Wel heerlijk buiten gezeten vanmiddag en een eindje gewandeld en gefietst. Dat dan weer wel.

1 like

Jammer hoor… Vind altijd zo zonde als (uit)eten tegen valt😫

1 like

Ja mega zonde :sob:

1 like

Nee natuurlijk reed ik.

5 likes

Ik hoor (en zie) toch steeds Judeska als ik zijn stem hoor (Poke).

2 likes

Ik ga een weekendje weg aanstaande vrijdag maar we gaan dus veel wandelen en biken en nu zijn mijn vriend en ik echt een typisch ANWB stel met onze outdoor kledij

5 likes

Ik kan niet huilen als ik voel dat het nodig.
Tenzij ik de quarterback van Glee kijk. Ik snap dat niet? Het is niet dat ik super fan was maar bij het eerste liedje huil ik al?

1 like

Ik ga morgen een opbergkist kopen voor mijn gereedschap en deze amateur Bob de bouwer heeft daar echt zin in. Dus als iemand nog wat te klussen heeft, call meeeeeeee.

12 likes

Ik ben zo blij dat ik dagje extra vrij heb genomen. Zo geen zin om te werken na 3 weken vakantie.

2 likes

Ik hoef deze week alleen maandag en dinsdag te werken. Is het al woensdag?!

6 likes

Ik had vorig jaar tot ongeveer december bijna elke maand een blaasontsteking. Daarna is het niet meer teruggekomen, maar nu begin ik die eerste symptomen weer te voelen. Ik hoop zo dat het weer vanzelf wegtrekt :weary:

Ik ben een weekend weg en juist nu besluit mijn maag kei veel pijn te doen en mijn darmen van slag te gaan. Ik denk dat het maagzuur is, het straalt ook uit naar mijn rug. Iemand tips daartegen?

Rennies? Gember drinken, warme kruik of handdoeken

Heb ik allemaal niet :frowning: ik heb bananen en een fles water