Wat je even kwijt wil #41

Ik heb denk ik voedselvergiftiging / buikgriep en lig nu van 23:00 tot 1:00 met m’n hoofd op de wc bril.
M’n vriend slaapt echt super diep en die heeft er echt helemaal niks van meegekregen en ik voel me zo ontzettend zielig. Wil hem stiekem gewoon wakker maken en vertellen hoe zielig ik ben.

Bedankt! Ik ga thee zetten, wellicht dat dat helpt. Heb dit nog nooit eerder zo erg gehad. Beterschap @Flexican :heart:

1 like

Ah shit beterschap :heart::pensive:

Ik werd vandaag met een goed humeur wakker, half uur voor m’n wekker zou gaan en heb voor het eerst een wikkel jurk aan. (Die al veel te lang in de kast lag). Lekker luchtig :slight_smile:

5 likes

Vandaag eerste dag LiO :partying_face: zin in maar ook weer niet. Meteen volle bak drie dagen acht uur werken na vijf maanden thuis, ben blij dat mn studie nog ff niet begint. En beetje jammer dat mn ouders of zus niet ff wat laten horen.

21 likes

Veel succes!
Ik moet zo ook weer beginnen. Heb er veel zin in. Alleen jammer dat ik afgelopen nacht weer zo slecht geslapen heb, maar dat is een lerarenkwaaltje. :stuck_out_tongue:

2 likes

Veel succes en heeeel veel plezier :kissing_heart:

@Alane jij ook!!

Ik ga vandaag de laatste voorbereidingen doen (en dat zijn er nog veel😇)

2 likes

Ik weet niet wie het moet lezen maar koop nooit een Whirpool wasmachine. Ik heb die van mij nu 3 jaar en constant gezeik. En de klantenservice is ook zo mega onvriendelijk. Zie er nu al tegenop als ik ze straks weer moet bellen. Al zou ik dit probleem toch zelf moeten kunnen fiksen.

Pffft mijn maandag is nu al kut begonnen. Kon niet in slaap komen vannacht dus maar 2,5 uur geslapen. Kom ik er in de bus achter dat ik mijn laptop voor werk ben vergeten, dus kon ik weer terug om hem op te halen. Zit ik 45 minuten eindelijk weer terug in de bus naar het station en denk ik alvast aan de slag te gaan om de gemiste uren van vandaag in te halen, is mijn laptop leeg. Dus nu kan ik vanavond alsnog aan de slag :sob:
On the bright side leverde dit hele avontuur me wel 10 minuten extra knuffelen met mijn vriend op, die wel heel verbaasd was dat ik nog steeds in zijn huis was toen zijn wekker afging.

2 likes

Nog geen 9 minuten aan het werk en mijn goede humeur is alweer de grond in getrapt. ah echt fijn :slight_smile:

Succes alle drie!! @Banananana @Alane @Lentex, op naar een normaal schooljaar hopelijk :crossed_fingers:

2 likes

Succes en veel plezier!

Ik heb ook m’n eerste werkdag vandaag. Ik ben blij dat het een beetje is afgekoeld, geen idee wat ik anders had aan had moeten doen.

1 like

Klinkt zeker kut. Hopelijk valt de rest van de dag mee.

niet voor mensen met emotofobie

Mijn dag begon met het opruimen van vier plassen kots van mijn kat. Top!

Er moet een kast uit elkaar gehaald worden, een plank opgehangen, een overzetplank voor in mijn badkamer gemaakt worden en een grodijnnrails opgehangen worden, hoe laat kom je?

Ik heb best lang geslapen gewoon maar voel me echt overreden door een vrachtwagen :yawning_face:

Hoe voel je je @Flexican? Heb je je vriend nog wakker gemaakt?

1 like

We moeten de zolder doen met gipsplaten, laminaat,leggen, koof maken voor de ontluchting van het riool, behangen van 1 muur en dan nog een muur stucen. Wanneer kom je?

Owja, we moeten ook nog even een gat van de schoorsteen in de vloer dichten.

1. ik heb echt een geweldige vakantie / roadtrip gehad, echt het hoogtepunt van dit jaar, zo blij dat ik voor dit plan B gegaan ben

2. ik moet vandaag 3 mensen/instanties bellen, kill me :sob: weet nu al dat het niet gaat gebeuren en ik me vanavond weer kut voel

8 likes

Doe er nu meteen eentje! Dan voel je je sowieso veel beter.

Dan zal ik ook braaf beginnen met werken na een uur uitstellen :sweat_smile:

1 like

@flexican @voortaan Aaah beterschap! :sparkles:

Ik ben echt opgestaan met nieuwe levenslust ofzo, helemaal zin om te sporten straks. Misschien komt het door de ijskoffie en dat ik normale cupjes heb gebruikt ipv decaf :thinking:

11 likes

Beterschap!

Ik heb zo een zakelijke afspraak (denk: een sollicatiegesprekidee, maar dan anders. Lekker vaag, haha) en ben toch echt wel nerveus :grimacing: heb ook hoofdpijn en mijn rugzak is veel te vol (zoals altijd). Lijkt wel of ik op vakantie ga :sweat_smile: en mijn hoofd: ‘nu vinden ze je vast raar.’

1 like