Wat je even kwijt wil #41

Er komt geen water meer uit de kraan. En ik raakte half ik paniek, is gewoon een storing maar toch. Hoe naar is het dat er niks uit de kraan komt. Ik wilde douchen :unamused:

Lekker nog een dag vrij na mijn vakantie :smiley:

1 like

Oke 2/3 gebeld!!!
En 3 is nog optioneel, want ik moet de fysio ergens naar laten kijken maar ik heb (nog) geen zin in die rekeningen :flushed:

16 likes

Ik bied (picnic/pakketjes) bezorgers steeds ijsjes aan maar niemand wil :woozy_face: Ben benieuwd of ik al bekend sta als een of andere gek met mijn ijsjes

34 likes

Ik heb nou zo’n 60 wegwerp mondkapjes. Dat moet voorlopig toch genoeg zijn.

Vast niet. Ik vind het juist heel lief als mensen het aanbieden (ook al wil ik ook niet meestal).

Ugh, had gister geld overgemaakt naar mijn betaalrekening vanaf spaarrekening (2 banken) en het duurt voor mijn gevoel veel te lang. :grimacing: hoop dat het zo binnen komt

Bedankt voor je reactie en tips! Wat je zegt, doe ik inderdaad al. Alleen de afgelopen dagen echt te weinig gedronken en denk ook dat ik het daardoor gelijk weer voel opkomen, net als bij jou dus. Vervelend dat jij er ook zo op moet letten! Ik heb gisteravond en vanochtend enorm veel gedronken en probeer dat zo vol te houden.

1 like

Volgens mij moet ik toch een afspraak maken bij de kaakchirurg om mijn 2 laatste verstandskiezen te laten verwijderen want heb al de hele week last en bijt telkens op mijn wang.

Maar ik durf nieeeeet :sob: laatste keer was echt een drama.

Met diclofenac geen last van.

Ik kan echt geen normale paracetamol slikken, ga gelijk kokhalzen. Liquid caps of gladde capsules gaan veel beter!

Er wordt vanmiddag als het goed is een koelkast bij mij bezorgd door D*nalogic maar ik ben een beetje bang geworden vanwege alle horrorverhalen over dit bedrijf in het Beutyblogtopic :sob:

Ik heb een monsterastekje en toen ik die bestelde kreeg ik er 2 ipv 1. Heb de andere toen aan mijn moeder gegeven en zij heeft nu al een gatenblad en ik nog steeds niet :sob: Er komt nu wel een nieuw blad aan, maar die is nog in elkaar gerold. Ongeduldig als ik ben heb ik dat blad net opengerold om te kijken of er gaten in zitten. Maar nee, natuurlijk niet :sob:

1 like

“Een coronatest is gratis, je oma onbetaalbaar” ik dacht even dat dit de speld was maar in Den Haag gebruiken ze deze slogan om jongeren aan te sporen zich te laten testen :sweat_smile:

6 likes

Ik heb al meerdere keren wat bezorgd gekregen via hen en verliep prima!

2 likes

Dat is geruststellend! Wat fijn dat het bij jou zo goed gegaan is. Ze hebben nog tot 16.00 maar de tijd is al een keer opgeschoven dus ik werd paranoïde

Het is gebeurd, ik riep naar mijn katten de woorden: “KIDS, DOE NOU EENS LIEF TEGEN ELKAAR”.

The end is near.

200

31 likes

Dat is echt meer dan genoeg

1 like

Om hardlopen leuker te maken heb ik nu de zombie run app gedownload en het is best een aanrader hahaha. Je krijgt tussen je eigen muziek door een verhaal te horen waarin je de hoofdrol speelt in een zombie uitbraak

9 likes

Ik werd net gebeld door het ziekenhuis en kennelijk heeft mijn huisarts niet goed kenbaar gemaakt hoe ik behandeld moet worden.
Dus nu komt mijn afspraak volgende week te vervallen.
Ik kan wel janken omdat ik a) er dan nog langer mee rondloop en b) ik volgende week vrij heb dus dan kan uitzieken. Nu moet ik weer op een nieuwe oproep wachten.

Wat hebben zij voor deluxe crematie in gedachten dan?