Wat je even kwijt wil #41

Oh dat is wel een flinke domper zeg… Hopelijk kan je volgende week een beetje genieten van je vrije week en krijg je snel weer een oproep! Knuffel :kissing_heart:

Sommige mensen hebben baat bij D-mannose, daar kun je ook nog naar kijken ! (En geen cranberry sap maar gewoon tabletten)

1 like

Een fluwijn <3! Wij sliepen daar vroeger mee, als een soort knuffeldoekje
@Acculader: wrs te laat, maar natriumbicarbonaat (gewoon lepeltje in een glas water oplossen) wil ook wel eens helpen bij maagzuur, wat havermout eten kan ook verzachten

1 like

Ik heb ze net gebeld en kan de eerste week van september terecht maar dat zal alleen een consult zijn daarna is pas de behandeling. Het maakt me echt boos en verdrietig dat ik dit al zo lang heb en ik nu nog niets kan.

Ik zit bij een vriendin om met de opleiding bezig te gaan, maar ik ben alsnog zo ongemotiveerd dat ik er gewoon echt niet aan toe kom. Uughh waarom ben ik zo.

Grote stroomstoring hier in de stad. M’n laptop is al uitgevallen en nu teer ik nog even op m’n 1% van m’n telefoon en dan zal zo m’n contact met de buitenwereld verbroken worden.
Dan ga ik m’n huis maar eens opruimen :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik ben zo benieuwd hoeveel mensen hier nou meelezen zonder account. Op egf had ik altijd het gevoel dat dat er heel veel waren, dus hier dan waarschijnlijk ook wel maar dat voelt op de één of andere manier niet zo. Voor alle meelezers: maak een account aan, is leuk!!

3 likes

D*nalogic heeft het leveren van de koelkast inmiddels nog twee keer naar een later tijdstip aangepast, volgens de track&trace zitten ze nu bij de Mc (dat is niet erg zolang ze uiteindelijk wel komen)

Ik stuur daarvoor altijd een betaalverzoek naar mezelf, dan staat het er meteen op.

Dat heb ik nog niet in huis, bedankt voor de tip!

Ik heb vanochtend heftig zweterig gecrossfit en ik zit nu nog in mijn meurende outfit op de bank. Kan de douche niet naar mij toe komen?

Ik zie jouw naam en was die band helemaal vergeten. Iron is mijn favoriet. Heb je ze weleens live gezien?

1 like

Haha wat grappig, Iron is ook mijn favoriet! Ik zou er misschien heen gaan in oktober, maar dat gaat waarschijnlijk niet door door corona. Ik vind z’n muziek heel leuk maar ik ben echt geen enorme fan ofzo, ik weet eigenlijk ook niet waarom dit al jarenlang m’n username is maar nu ben ik eraan gewend.

1 like

Ik werd nieuwsgierig door je comment, dus zocht Woodkid op op Spotify. Ik zag Run Boy Run, Iron en I Love You staan en dacht heee die ken ik, die heb ik vroeger vaak geluisterd haha

1 like

Ik heb echt iets heel geks de laatste tijd, realiseer ik me nu.

Voorheen kon ik echt prima dagen achter elkaar last hebben van muggenbulten als ik gestoken was. Maar de laatste tijd word ik 's nachts wakker van een beetje jeuk en heb ik dus een bult, maar in de ochtend is die verdwenen? Nu ook weer… vannacht was ik in mijn hand en mijn elleboog gestoken, dikke plekken alles en nu is het weg? Alleen nog een mini rood vlekje als bewijs dat ik écht wel gestoken ben. Hoe kan dat ineens joh? Voel me blessed

3 likes

Gebruik je medicatie tegen hooikoorts?

Nee, ik krijg rode vlekken van anti-histamine :crazy_face:

Oh dan is dat het dus niet (ik slik anti-histamine tegen ernstige muggenbulten). Vervelend dat je niet tegen anti-histamine kunt :sob:

1 like

Ja nouja, nooit nodig gehad verder. Kwam erachter door mijn allergie voor NSAID’s… kreeg anti-histamine voorgeschreven en de zwelling van de pijnstillers was verdwenen, maar bleef achter met een rug vol rode vlekken. Daarna nog een keer los zo’n pil geprobeerd, zelfde verhaal haha.

1 like

Ik woon een beetje in een tokkiebuurt, maar in dit gebouw wonen wel gewoon normale niet-tokkie mensen. En er kwamen net twee politiebusjes met sirenes keihard de straat in. Dus ik denk dat is voor ergens hier in de buurt. Maar die politiemensen komen dus hier naar binnen? Hele buurt staat voor de poort en hier staat iedereen op z’n balkon te loeren. Complexapp gaat al los haha

Edit: jezus iets heftigs sowieso, 2 ambulances, zie ze nog allebei verkeerd rijden ook, traumaheli onderweg…

3 likes