Wat je even kwijt wil #41

Ik draag al 9 jaar nachtlenzen en wil een keer gewoon zachte daglenzen proberen. Maar ik ben nu eerst dagen aan het wachten tot ik langzaam blinder word voordat ik die nieuwe lenzen überhaupt kan gebruiken :sweat_smile: Heb m’n nachtlenzen nu 2 nachten niet in gehad en m’n zicht verslechtert nu wel een beetje, maar ik zie nog steeds wel prima. Ik weet dat mijn sterktes -3,50 en -1,75 zijn, maar heb ook nog geen idee welk oog nou welke sterkte heeft. Ben benieuwd hoe slecht ik over een paar dagen zie, ik heb dus al 9 jaar mijn “echte” zicht niet meer ervaren. Als die nieuwe lenzen me bevallen moet ik ook naar de opticien voor een bril om 's avonds te dragen, dat ben ik ook echt niet gewend :thinking:

Ik ben ze live gezien op een festival en echt - dat heeft zo’n indruk gemaakt. Ik ben ook niet superfanatiek in hen volgen, maar sommige nummers zijn echt fijn.

2 likes

Als ik dit zou afspelen tijdens het hardlopen zou ik denk ik in een continue paniekaanval zitten

een collega vroeg aan me of ik toevallig wist of er ergens pijnstillers waren, dus ik zo van “oh ja daar ligt paracetamol, je kan voor effect direct het beste 2 nemen”

andere vriendin/collega “ehh nee dat hoeft echt niet hoor ik doe er altijd maar één”

ik zo “maar op de verpakking staat ook dat je er beter direct 2 kan nemen”

“ja jij misschien wel maar jij bent ook zo gewend aan medicijnen dat dat normaal is”

vond dit zo lullig? ik probeer gewoon iemand te helpen krijg ik zo’n sneer

3 likes

Ik voel me een beetje een ramptoerist op afstand maar vraag me af wat er gebeurd is.

9 likes

Volgens mij is 2 tabletjes nemen niet abnormaal hoor, vind die opmerking ook best een onnodige sneer

3 likes

ja toch? en ook in 't bijzijn van meer collega’s, alsof ze wilde laten weten dat ik stiekem een addict ben¿?

en het ging over paracetamol :joy: geen morfine

1 like

Ja het is echt geen bizarre dosis. Ze doet net alsof je jezelf drogeert met medicijnen. Als je zou aanraden haar 4 tabletten te nemen, mag er best gezegd worden dat dat teveel is, maar het is echt raar dat ze het persoonlijk maakt en jouw medicijngebruik erbij haalt??

5 likes

Ja kan ik me voorstellen, lijkt me wel indrukwekkend inderdaad!

1 like

Hahaha wat een onzin?? Twee paracetamol is ook gewoon een normale dosering. Wel een rare manier van iemand proberen te beledigen

2 likes

Ik ben daarna mijn portemonnee kwijtgeraakt in het ov dus het is echt mijn geluksdag vandaag :roll_eyes:

Wat een nare reactie van je collega! Je wilde haar alleen maar helpen met goed en normaal advies :anguished: Die zou ik niet meer helpen.

2 likes

nou denk dat die collega’s eerder wat van haar opmerking gaan vinden dan van jouw paracetamolgebruik

3 likes

Godver, het is weer eens in mijn rug geschoten waardoor ik krom loop als een oud omaatje. Wel een geluk dat dit niet op de camping gebeurde vorige week :upside_down_face:

Ik moet veel doen voor mijn werk, maar ik ben te excited vanwege een pakketje dat vanmiddag wordt bezorgd.

1 like

oh nee dat was iemand anders! die geloofde gelukkig wel wat ik zei

maar goed, ik moest ook maar een “goed ritme ontwikkelen” ipv slaapmedicatie hahaha, alsof ik dat nog nooit geprobeerd heb

1 like

Ik heb me net ingeschreven voor alle vakken van het laatste half jaar van mijn studie. En ik wist niet dat ik dit ooit ging zeggen maar ik heb zoveel zin in dit laatste halfjaar!!! Keihard studeren en dan hopelijk met een mooi cijfer afstuderen.
#nerdmodusaan

21 likes

Daar heb ik ook nog aan gedacht, ja! Uiteindelijk niet gedaan, maar niet zo’n gekke gedachte dus :stuck_out_tongue_winking_eye:
Overigens is het nu binnen gelukkig :blush:

@anon44204370 Ik zou bij de kijkende buren staan. Ik ben ook een ramptoerist. Toen 1 van de buren overleden was en men dacht dat ie vermoord was, heb ik de hele dag bij het raam rondgehangen. Alles gezien, ook een kerel in zo’n wit pak voor sporenonderzoek.

En ook weleens met de hele straat om half 1 ‘S nachts naar een brand staan kijken :rofl:

2 likes

Ik kijk echt uit naar dat het vijf uur is en ik er een productieve maandag op heb zitten

3 likes

Ik ook, geen idee. Was wel iemand die t wist, maar die deelt t geheel begrijpelijk niet in de groepsapp. Zag er heftig uit in ieder geval. De halve buurt rende ons terrein op toen het hek openging zodat ze de heli konden zien landen en mensen stonden die jongen te filmen toen hij op een brancard naar buiten werd gebracht, echt idioot