Klinkt als een heleboel drama. Nou hoop oprecht dat het goed gaat met de betreffende persoon/personen. Wel bedankt dat je ons niet met een cliffhanger achterliet!
Ik wil dit excuus nu voor mijn werk
#zogemotiveerd
Ik denk dat dit aan de soort mug ligt! Ik kan ook een week lang lelijke plekken hebben (hele benen en billen zitten onder de littekens) maar soms is het inderdaad na een dag al zowat weg. Na die ernstige reacties paar maanden terug was ik elke keer weer bang bij een volgende muggenbult, maar denk dat dat echt een inheems soort was ofzo waar mijn lichaam leip op reageerde.
Ik heb al echt een beetje een kutdag omdat ik heel kort heb geslapen en gwn algehele malaise, moet ik nu ook nog eens luisteren naar mijn stomme kut klote buurvrouw die aan het zingen is hou je KOP
Omg kga na weken weer een keer sporten!!! Echt zonde van mân abo de afgelopen tijd mja. En omdat ik gereserveerd heb, is er geen weg meer teruggggđȘ
Ik zie net dit filmpje over een baby bever en nu ben ik helemaal verliefd op dit beestje.
Hij (zij?) is zo belachelijk schattig.
Kan iemand mij geruststellen dat ik niet iets achterlijks gedaan heb.
Wij, in ons huizen rijtje, hebben allemaal last van klemmende voordeuren die soms gewoon niet open gaan.
Nu belde er net een mevrouw met jongetje aan dat zij de katten van de buurvrouw kwam verzorgen. Ze noemde ook de voornaam vd buurvrouw (die klopt en ze heeft idd katten). Ze gaf aan dat ze de deur niet open kreeg en dat de buurvrouw had gezegd dat ze dan bij ons aan moest bellen.
Dus ik ben meegelopen, haar tas stond daar voor de deur en de sleutel zat in de deur. Toen heb ik die deur open gemaakt, die inderdaad bizar lastig open ging. Daarna ben ik weggelopen.
Maar nu zit ik ineens te denken van klopt het wel? Straks ben ik erin getrapt en zijn het gewoon dieven/inbrekers.
Niet gevraagd of zij de sleutel van het huis had? Dat zou de makkelijkste check zijn Denk ik. Zijn ze er nu nog? Dan zou ik er alsnog even heen lopen
Ze zei: ik heb de sleutel al in de deur gedaan. Dus toen liep ik mee en zat de huissleutel al in de deur.
Ik heb niet specifiek gevraagd of zij die sleutel had oid.
Ohh dan denk ik dat het wel goed zit, aangezien je de sleutel wel echt hebt gezien van de deur. Anders was ik denk ik net zoals jij gaat stressen maar zo alles bij elkaar klopt het wel. Als je de stress echt kwijt wilt zou ik de buurvrouw even appen of bellen haha.
Of even de buurvrouw bellen om te checken of t klopt?
@MACdonalds @Finko ja, daar dacht ik ook al aan. Want we hebben een groepsapp met de straat. Maar zij zit daar dus niet in, omdat ze het huis huurt van de eigenaar. De eigenaar zit dus in de groepsapp. Maar ja om hem nou te bellen⊠hahah
Waarom zou ze anders de sleutel hebben en weten bij welk huis ie hoorde?
Plus als ze echt wilde inbreken zou ze dat niet met een kind doen, zichzelf ervoor tonen aan de buren en het midden op de dag doen.
Tenzij ze een inbreker met een zuurstofgebrek is.
Hahaha ja weet ik ook niet.
Mijn vriend vond mijn gedachtes ook al belachelijk.
Maar je hebt gelijk, ik ga het loslaten. Voor mijn gevoel was ik al medeplichtig aan inbraak lol
Ik heb zon sour spray snoep gebeuren gekocht. Nostalgiee
Heb je misschien last van hitte uitslag? Dat kan er soms ook een beetje uitzien als een/meerdere muggenbulten.
In ieder geval fijn dat je er tegenwoordig minder last van hebt
Hahaha wedden dat straks heel je gehemelte zeer doet van al die zure zooi
Nee, zeker niet. Dit was jaren geleden een reactie op medicijnen.
Ik kan vaak mijn hond niet vinden in huis. Kijk op zijn bekende plekjes maar daar ligt ie dan niet. Dan komt lichte paniek (ookal is alles dicht, het is een grote angst van mij)
Roep hem, en dan zit ie ergens heel droog me aan te kijken van wat is er. Maar komt niet naar me toe of maakt ook geen geluid, gewoon stil blijven zitten.
Helpt ook niet dat zijn vacht maar paar tinten verschilt met de vloer.
Ik heb vandaag eindelijk weer een productieve werkdag gehad. Ik loop nog steeds achter omdat ik geen reet heb uitgevoerd vorige week met de warmte. Maar ik voel me nu weer zo lekker in mijn vel zitten ipv maar een beetje de tijd uit zitten voor de ventilator.
Nu even oprecht genieten van een welverdiende pauze en dan straks nog even een uurtje wat doen voor ik ga opruimen en koken