Wat je even kwijt wil #41

Goed bezig!

Ik hoop zo dat ik dit gevoel morgen ook heb. Voel me ook echt schuldig dat ik vorige week zo weinig voor elkaar heb gekregen. Het helpt ook niet mee dat ik momenteel al een paar weken geen contact met collega’s heb omdat zij nog vakantie hebben.

1 like

Thnx! Ja ik zag er even tegen op dat ik zo een mega to do list had. Maar ik ben begonnen met alle kleine to do’s die maar een paar minuten waren zoals mailtjes sturen etc. En die ook opgeschreven zodat ik het kon afstrepen.

Alvast succes morgen!

1 like

Dankje! De kleine dingen heb ik allemaal al gedaan, dat lukte nog wel. De grote dingen daarentegen…Het komt vast goed, maar wat kan het toch naar zijn als het niet lukt om productief te zijn!

1 like

Ik heb vandaag epi-pen les gekregen want een van mijn leerlingen heeft een extreme pinda-allergie, er mag niet eens pindakaas in de klas gegeten worden. Okeetjes.

2 likes

Gewoon hoppa zo in dat beentje rammen.
En dan ook ff 112 bellen voor de zekerheid

2 likes

Ik heb het afgelopen jaar ook heel veel blaasontstekingen gehad en ik merk inderdaad ook wanneer ik minder drink ik meteen weer last krijg. Mijn fysio raadde mij aan om grotere glazen te gebruiken en dat helpt echt! Hopelijk bij jou ook :slight_smile:

1 like

Ja ik know, ik heb dus les gehad :wink:

Jezus wat irritant. Goed dat je er niks van aantrekt, maar gezellig is het niet.

Ik heb net een uur in de keuken gestaan voor het toetje en nu moet ik nog koken… Geen zin in.

1 like

Ik heb hier een account aangemaakt omdat ik ook op het Viva forum rondhang, maar dat geneuzel en afbekken zat ben. Grappig dat het ook mensen van hier opvalt :slight_smile:

Een hallo vanuit het noorden des lands!

24 likes

Nee!!! Wat een kutzooi… naja hopelijk morgen een betere dag :four_leaf_clover:

Slippers (handig voor naar de wc en douche). Plastic zakken (om op te zitten eventueel of je natte/vieze dingen in te doen).
Oordopjes. Een zaklamp met batterijen.

1 like

Ik wil dus eigenlijk een dag minder werken, lijkt me heerlijk. Maaaaar dan heb je én minder salaris én een dag extra om geld uit te geven. Dus ik blijf maar bij m’n 40 urige werkweek :woman_shrugging:t2:

7 likes

Wat voor heerlijk toetje heb je dan gemaakt dat je er een uur voor in de keuken moest staan?!

Butterscotch budino met zelfgemaakte karamelsaus. Geen zorgen, ik ben werkloos dus ik heb ook doordeweeks alle tijd hiervoor. Maar meestal doe ik het 's ochtends zodat ik niet twee uur achter elkaar in de keuken sta.

6 likes

Oh sounds delicious! Je maakt sowieso altijd hele lekkere dingen volgens mij. Wel balen dat je geen werk hebt, denk ik, maar tijd zat nu voor dit soort dingen. :slight_smile:

2 likes

Halloo ook van het hoge noorden!!

Af en toe is het hier ook tijd voor een stevige discussie, maar de sfeer is prima!

Welkom

Bij mij viel het verschil reuze mee door de belasting die je minder betaalt.

1 like

Ik heb m’n shakshuka compleet verneukt. Het is smakeloos tomatenwater met groente en roerei.

Wow heftig! En wat een verantwoordelijkheid ook. Lijkt me best lastig