ik had zo’n grote error met het bericht erboven hahaha
Hahahahaha ja nu je het zegt
En 36u? Dat je een dag in de 2 weken extra vrij hebt?
Hahaha ja ik ook! Maar het was dus ook lastig. De shakshuka. Een hele verantwoordelijkheid en ik heb het verpest.
@Karl_Lagerfeld Ja vind ik ook wel. Maar het is niet meer voorgekomen sinds ze erachter kwamen dat hij allergisch was tien jaar geleden. Dus hope for the best. Ze zijn iig super nauwkeurig.
Ik ging eerder deze avond wandelen maar ik zag voor ik wegging dat mijn tepels best wel door mijn shirt heen schenen. Had geen zin om mijn bralette om te ruilen voor een bh en ik zag mijn herbruikbare wattenschijfjes liggen. Dus ik kreeg het ingenieuze idee om die in mijn bralette te doen als een soort padding. Achteraf vraag ik me hier al af wtf er door mijn hoofd ging, maar oke. Nu kom ik dus net thuis en zijn die dingen weg? Snap echt niet hoe ze eruit gevallen kunnen zijn zonder dat ik het gemerkt heb. Maar vooral: heeft iemand ze eruit zien vallen? Wat moet diegene wel niet gedacht hebben?
Oooooh sounds good! Ik ga het eens uitzoeken
Oja dat is ook een goeie!!
Of je vraagt eerst om opslag en dan dan over een half jaar vraag je of je een dag minder mag werken (of eens in de twee weken) waardoor je in een soort balans bent. Naar je eigen voordeel werken. Zo heb ik het gedaan, ben eens in de twee weken een dag vrij.
Haha nou ik werk er net 3 weken dus vragen om opslag ga ik nog even niet doen. Was een beetje gek want de vacature was voor 24 uur en toen vroegen ze tijdens m’n 2de gesprek of ik liever 3 of 5 dagen wilde werken, en toen zei ik dus 5 want 3 vind ik helemaal niks. Snap ook nog steeds niet de keuze 3 of 5 ipv 4 but oh wellllll
Oeeeiii ja dat gaat dan inderdaad nog niet.
Een discussie is op zich ook niet erg…maar op vf echt alleen maar afbekken en dominante kortpittige reacties
Wooh ik moest echt bijna rennen naar huis en ben nu precies voor het onweer binnen. Heerlijk deze dagelijkse onweersbuien
Hahahaha Goed om te weten, ik ga dit niet nog een keer doen denk ik. Maar the plot thickens, want ik ging net even kijken hoeveel wattenschijfjes ik nu nog heb, en dat is dus het aantal dat ik dacht te hebben voordat ik er twee kwijtraakte. Dus misschien heb ik wel voordat ik de deur uitging al bedacht dat het geen goed idee was en ze er weer uit gehaald, maar ben ik dat gewoon vergeten?
Nou, mocht ik binnenkort psychotisch worden, dan weet ik in ieder geval wanneer de voortekenen zich begonnen aan te dienen :’)
Ik kwam het fotoboek dat m’n oma vroeger voor me heeft gemaakt weer tegen en het is echt hilarisch hoe erg vreselijk de jaren '90 kinderkleding eruit ziet. En ook hoe vaak ik m’n pony zelf verknipt heb.
Ik had echt een kutte schijtdag maar er ligt nog wijn en tiramisu in de koelkast en er staat een nieuw seizoen van rita op Netflix, én de vriend is lekker de deur uit. Helemaal lekker fijn genieten ja hoor doeg doeg
Haha ik wilde net hetzelfde typen, was bij mij niet zo’n succes die watjes…
Ik zou het echt fantastisch vinden als er nu ineens een auto zou rijden met een touw en daaraan een band waar iemand op ligt. Of zo’n grote banaan waar 4 mensen op zitten.
@Jones Of 4 x 9? Dat je elke week vrij bent. Dat heeft mijn moeder jaren gedaan. Al kan dat niet overal geloof ik.
@Saray Hallo vanuit het midden van Nederland!
Ja doe ik zelf ook. Stom dat ik daar niet aan dacht.