Ik heb een watermeloen gekocht en hij is heel zoet. Nog nooit eerder meegemaakt, meestal vind ik watermeloen een beetje smaakloos (maar alsnog wel lekker omdat het fris is).
Wooow! Waar is dit?
Linksboven, rechtsboven of meer middenboven?
Zoveel gegeten, nu buikpijn.
ik heb de hele dag niks gedaan en nu voel ik me schuldig dat ik niks gedaan heb en wat ga ik daaraan doen? juist, weer niks. soms word ik zo moe van mezelf
Ik heb dit nu ook. In maanden niet zo weinig gedaan. Ergens heerlijk. Ergens had ik meer moeten doen. Maar zo’n dagje niks voordat ik weer begin met werken is ook wel lekker. En repeat.
ja echt precies dit! afgelopen 2 maanden telkens m’n weekenden volgepland met familiebezoek, dingen doen met vrienden etc. en dan doe ik een keer een dag helemaal niks en dan voel ik me direct zo’n nietsnut ellendig haha
Het riool kan de regen niet aan dus onze gootsteen, wc’s en putjes zijn helemaal overstroomd wat een lucht
Oef, sterkte!
Ik kwam dit tegen en ik moest echt lachen: https://www.ad.nl/buitenland/deze-kat-steelt-zoveel-schoenen-dat-zijn-baasje-een-facebookgroep-is-begonnen-om-buren-hun-schoeisel-terug-te-bezorgen~abe135b4/?fbclid=IwAR0hxw0f72ncnSnkfmoG25UmF8KbMu0eKXlz71FLEH5rB63Swsn1vuR0JI8 Je zult maar zo’n schoenenjattende kat hebben!
Ah vies hè! Hier ook al… De wc-bril ging helemaal op en neer.
Ben bananenbrood aan het bakken en het ruikt hier nu zo lekker
Muntgeld
Extra handdoeken
Dikke trui
^ dit was meer voor kamperen omdat ik het altijd koud heb snachts. En muntgeld is handig voor automaten en ook onderweg.
Setje kaarten
Powerbank
Makeup wipes vind ik zelf wel luie en makkelijke oplossing, gebruik thuis watjes en micelair water maar soms is t net teveel gedoe op vakantie
Dit is geweldig
Haha, ja, ik vond het ook geweldig. Je verwacht het van honden wel, maar niet van katten. Al moet ik zeggen dat mijne ook wel een lichte fascinatie hebben voor schoenen en dan vooral voor slippers.
Enige wat ze bij mij met de schoenen doen is er grint in stoppen, veters spelen of speelgoed er in stoppen.
De kat van een vriendin komt over een weekje hier 6 dagen logeren en ik heb er zoveel zin in
En ik houd niet eens van katten.
Jaa wat een lucht!
Heb een filmpje gemaakt van 't fonteintje naast de wc, ben benieuwd of die 't doet haha maar geeft wel een goede impressie van hoe erg 't was en hoe erg 't nu stinkt
Snapchat-612188158
oooooooomg succes ieeeeeh
Wowww dat is niet ok succes!
Haha, dat doen mijne ook, ja. Wel alleen in die van mijn moeder vreemd genoeg.