Wat je even kwijt wil #41

Haha 't is gelukkig inmiddels droog buiten en 't riool doet weer normaal, dus het water is weggelopen en wat er lag hebben we direct weggehaald. Nu ff goed schoongemaakt en morgenvroeg gewoon nog een tweede keer :grimacing:

3 likes

Wow! Dat is echt vies inderdaad!

Ik las mee zonder account en eigenlijk ook al op egf. Grote twijfel om mee te posten, maar je hebt me overgehaald!

28 likes

Ik had net een overleg en voelde me op een bepaald punt niet serieus genomen, er werd om mijn input gevraagd en toen ik die gaf werd er overheen geluld en het een beetje weggelachen.

Nou kon ik makkelijk niks zeggen en het laten gaan, maar ik dacht: NEE. En toen zei ik: he je vraagt om mijn input en ik geef je die, zou het wel fijn vinden als we daar dan ook serieus mee om kunnen gaan, anders kun je het beter niet vragen.

Bij zulke dingen heb ik echt super snel een ā€œsnikā€ in mijn stem of tranen in mijn ogen, en nu dacht ik: NEE, adem in en adem uit, dit is het grote mensen-leven! En ze waren even stil en gaven me toen gelijk en kreeg excuses.

VICTORY!!! :star_struck:

177 likes

Ik wilde zo graag voor mn jubileum met mn partner gewoon een romantisch weekendje hotel, uit eten, terassen enz. Maar met corona vind ik het zo moeilijk en onnodig ofzo :frowning: We gaan niet, en omdat ik zo baal ervan kan ik even geen leuke andere dingen bedenken. Als iemand ideetjes heeft… wat dus corona proof is … laat me ajb weten

Hotel en dan lekker roomservice?

2 likes

Klein hotel? Doordeweeks gaan ipv weekend?

1 like

Ik heb vannacht mijn vriend iets heel randoms geappt in mijn slaap. Hoe de fuck kan dat.

3 likes

Ik was afgelopen week in een Van der Valk en daar was het echt prima te doen qua afstand!

Onweer, donker, warm licht van de lamp, thee, chocolade, op de bank, schoon opgemaakt bed…
Ultiem geluk, kreeg zelfs al herfst vibes.

Gek hoe ik in de herfst/winter echt een specifiek warm gevoel kan hebben die ik in de zomer niet heb. Ik zag zojuist mezelf als kind voor me, fietsend in het donker naar huis van de sportclub, winterjas aan en de straat nog glimmend van de regen, lantaarns aan, thuis de geur van speculaas

33 likes

Ik word helemaal blij van deze post haha :heart:

2 likes

Zo herkenbaar dit! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb net trouwens voor het herfstgevoel pepernoten online gekocht. :rofl:

3 likes

Ja ohhh heerlijk. De herfst kan wat mij betreft niet snel genoeg beginnen.

3 likes

Wow mijn onderzoek is voor het eerst geciteerd! In een high impact journal! Alleen ik begrijp niet echt waarom ze mij citeren want mijn onderzoek onderbouwt helemaal niet het punt dat ze willen maken. Maar toch :woman_cartwheeling:

75 likes

Ik heb vanavond met mijn sportleraar gezoend en ik ben gewoon trots op mezelf omdat ik a. nuchter was en b. de ballen had om het initiatief te nemen. Lalalalala ben benieuwd hoe ongemakkelijk dit volgende week wordt

74 likes

Wat leuk, welkom! Binnenkort heb je nog meer bij te lezen want we hebben hier ook members only topics die na een tijdje zichtbaar worden.

2 likes

Overnachten in een sterrenkubus? https://www.bossem.nl/sterrenkubussen/

Je hebt een huisje voor jezelf, kunt wandelen in de omgeving waarbij je amper anderen tegenkomt, 's avonds sterren kijken en bij de vuurkorf zitten voor je eigen kubus, het ontbijt wordt in een mand voor je deur gezet en je kunt als je wil zelf koken. Je kunt op de boerderij ook heerlijk eten, ik ben er in coronatijd geweest en ze hielden zich ontzettend goed aan de maatregelen bij het diner.

4 likes

Jeej, welkom!

1 like

yassss girl lekker bezig

1 like

Vanavond naar simulation theory geweest en in de bioscoop en het was genieten! Ik verwachtte gewoon een opname van een concert maar ze hadden er echt een film van gemaakt. Heel vet gedaan allemaal.

2 likes