Update: koelkast is vandaag alsnog bezorgd door D*nalogic. De mannen hadden niet doorgekregen dat de deur nog de andere kant op gemonteerd moest worden en het bleken tevens geen monteurs te zijn dus ze hadden ook geen gereedschap bij zich. Een man die op Serhat leek heeft de klus alsnog geklaard met behulp van een tutorial van internet en mijn gereedschap Mijn ervaring is dus gelukkig positiever dan alle horrorverhalen uit het Beutyblogtopic.
Vanavond heerlijk gegeten bij een vriendin in de tuin en daarna wijn gedronken. Zo fijn! En nu ook nog op tijd in bed ook. Hoe chill is dat
Hahaha die Serhat kan ook alles.
Hahaha ja hij is niet alleen tandarts en songfestivalartiest maar ook nog eens monteur
Jaaaaa super goed!! Succes, go for it! En laat je niet zomaar afschepen hoor. Dus ook als ze direct nee zeggen zou ik doorvragen naar goede redenen en vooral redenen geven waarom je het wél verdient.
Toi toi toi!
ik was net boulderen en zo’n meid (die ik niet ken) probeerde me een nieuwe route uit te leggen (was pas m’n 3e keer dus ben nog zeker geen pro) maar die ging niet zo lekker
dus op een bepaald moment vertelde zij zo hoe ik iets moest doen maar dat lukte gewoon écht niet dus ik speelde even vals door op een andere kleur te staan
werd ze helemaal gefrustreerd “je hebt het niet eens geprobeerd” “wat flauw” om vervolgens achteraf tegen anderen te gaan vertellen dat ik heb vals gespeeld??? tf
gelukkig wilde ze zelf even laten zien hoe het moest maar toen lukte het haar niet meer ghehehe
Jullie eerste date overdoen? Heb ik laatst ook gedaan met mijn vriend en daarna hebben we een overnachting in een hotel gedaan
Heel leuk!!
Dankjewel voor alle reacties!
Lief van je, dankjewel! Moet vast wel goedkomen vandaag, heb in ieder geval goed geslapen vannacht! Jij ook een goede dag vandaag
Er zit een blaar precies onder de bal van mijn voet en ik heb sleehakken aan omdat ik niets anders bij mijn vriend had liggen. Was een hele comfortabele wandeling naar de bushalte zo
Ik heb straks mijn eerste werkdag na een halfjaar en vind het zo enorm spannend, kan wel janken
Succes! Komt goed, heb je leuke collega’s waarmee je graag werkt? Aan het einde van de dag zal het vast allemaal meegevallen zijn.
Ik zit in de trein richting werk en zou zo graag willen dat ik lekker kon blijven zitten tot waar deze trein ook stopt om dan weer een andere random trein te nemen enzovoort, om vervolgens om 5 uur weer richting huis te gaan. Running for my responsibilities be like…
Ik kan niet meer, weer de halve nacht semi nachtmerries gehad en nu zo onwijs moe. Het voelt alsof ik helemaal niet geslapen heb
Wakker geworden met keelpijn, dus me maar gelijk aangemeld voor een coronatest. Hopelijk is het niets!
Ik denk dat ik een nepbrief heb gekregen van de belastingdienst. Er staat dat ik een bedrag nog niet heb betaald en dat ik nu z.s.m. moet betalen, maar ik zie dat nergens terug in mijn account bij de belastingdienst of berichtenbox of whatever. Ik betaal altijd alles meteen dus het kan eigenlijk echt niet. En het logo is heel vaag afgedrukt, helemaal gepixeld. Maar ze hebben wel de juiste gegevens (naam, adres, BSN zelfs) en het rekeningnummer is wel echt van de belastingdienst? Snap er niks van. Wil bellen maar ze zijn nog niet open
Ohh wat irritant! Laat je weten wat de belastingdienst zegt? Ik heb ook zo’n brief gekregen en zou fijn zijn als die ook vals was😝.
Shit ik had dus net zoiets maar ik dacht zal wel en heb betaald. Ik heb niet eens nagezocht of het wel klopte.
Het geld btw wel overgemaakt naar de belastingdienst dus als het rekeningnummer klopt denk ik dat het uiteindelijk wel goed zit.
Ik krijg echt vrijwel dagelijks een melding op LinkedIn dat dezelfde man op mijn profiel heeft gekeken. Ik ken hem niet, hij mij mogelijk wel van naam en gezicht, maar vind het echt een beetje creepy worden?!