Blokkeren!
Ik heb net een paar uur thuis gewerkt en ik ben nu klaar en lig weer in bed. Blij met mezelf
Daar zit toch geen wc in?
Oké het was een echte brief ik betaalde maandelijks een bedrag omdat ik twee jaar geleden te veel zorgtoeslag heb ontvangen, maar daar krijg je dan dus iedere maand een brief voor. Ben een half jaar geleden verhuisd en vanaf toen geen brieven meer gekregen (wel adreswijziging doorgegeven overigens, dus vreemd), ook niet meer aan gedacht dat dat nog openstond. De brief was een incasso voor het hele bedrag. Maar gelukkig is na het telefoontje die regeling weer opgestart en gaan ze weer brieven sturen. Waaaarom kan dat niet automatisch geïncasseerd worden, veel makkelijker
Haha ik heb hier vorig jaar schilders gehad en die hadden zelf precies zo’n ding buiten staan waar ze dan pauze gingen houden. Ik zou het best ongemakkelijk hebben gevonden dat er dan voor mijn huis twee van die dingen zouden staan waarvan er een voor mij is terwijl ik daar gewoon woon haha. Aan de andere kant is het wel handig en zonde om het niet te doen als het je het graag geregeld wil hebben en je het alleen niet zou doen omdat het een beetje raar is.
Ik vind hem briljant! Lekker toch!
De schilders kunnen lekker door en weten dat je dichtbij bent.
Jij zit in alle rust met de katten en savonds in je eigen bed!
Plantje op tafel, kaarsje aan.
Maar die moet je toch ook ergens op aansluiten dan? Of ga je je kak 's avonds in je eigen huis dumpen?
Ik kan sinds gisteren geen foto’s meer uploaden op het forum via mijn telefoon, iemand anders ook last van? Als ik een foto aanklik verschijnt die uploadlink gewoon niet meer in het tekstvak.
Edit: Een foto direct vanuit camera doet ie wel, maar vanuit mijn bestanden niet meer
Ik was ergens gaan eten maar bij de balie moest je je inschrijven en zelf je gegevens opschrijven. Als ik geen corona had gekregen van het samen (op afstand) eten, dan wel van die gore pen. Totaal niet logisch toch?
In de vorige persconferentie heeft de overheid dit als nieuwe regel ingesteld. Het is natuurlijk niet zo handig dat ze er maar één pen hebben, ik heb sowieso voor de zekerheid altijd een pen bij me, dus voor de volgende keer zou ik gewoon zelf een pen meenemen.
Dat weet ik, maar dan zou ik het fijner vinden als het personeel het opschrijft. Ik ga inderdaad voortaan een pen meenemen.
Haha ja echt zo suf hoe sommige restaurants hiermee omgaan! Ik kreeg ook laatst een bierviltje en een of andere plakkerige pen toegeschoven waarmee ik dan maar mijn naam, e-mailadres en telefoonnummer moest opschrijven Vraag me overigens ook af hoe AVG-bestendig dit is, maar goed.
Deze week heb ik zomaar een week vrij omdat ik niet ingepland ben. Nu wordt er net in de “noodapp” van het werk gevraagd of iemand morgen wil werken ivm ziekte. Maar ik heb er zooooo geen zin in. Had me zo verheugd op een week niks (terwijl ik eigenlijk niks ga doen). Ik wacht nog even met reageren denk ik
Hahahhaha dit is echt hilarisch. Ik zou zeggen van der valk. Maar daar mogen geen katten
Ik zag onlangs ook deze tweet voorbij komen:
jezus ook die reacties eronder ‘iK ZOu bLIj ZiJn mET EeN dAte’
Die reacties zijn zo walgelijk Deze tweets trekken altijd mannen en oude mensen aan die jonge vrouwen willen verplichten blij te zijn met grensoverschrijdende aandacht van mannen.
Meehh jammer:(. Sterkte met betalen. Ik zal ook aan de bak.
Ben in utrecht en ik zag ineens een turk buffet iets. Zit me nu zielsgelukkig vol te stouwen.
Oh my god! Die reacties ook echt. “Als je gewoon leuk had gereageerd was hij misschien wel de vader van je kinderen geworden en was dit een leuk verhaal geweest op jullie huwelijksfeest!”.